آشنایی با مفاهیم پیچیدگی های تکنولوژی، طبقه بندی و تاثیرات 9to5mac Farsi

مدتی بعد سونی اعلام کرد که میخواهد در بازار ژاپن تلویزیونهایی بر پایه سایت 9to5mac تکنولوژی او.ال.ای. اشکالات بلوتوث، یکی از رایجترین مشکلات آیفون ایکس است که بسیاری از کاربران این گوشی ممکن است آن را تجربه کنند. هواوی این گوشی را با نسخه 7 اندروید روانه بازار کرده و از آنجایی که پیش از تحریمهای آمریکا بوده، اپلیکیشنهای گوگل نیز در آن دیده میشوند. پس می توان گفت که قیمت دلار و میزان عرضه و تقاضا و در واقع موجودی گوشی در بازار دو عامل اصلی تعیین کننده قیمت گوشی هستند. از گوشی هایی است که آغاز کننده ی نوع و سبک جدید طراحی ظاهر گوشی های هوشمند می باشد که با حذف زواید از لبه های نمایشگر گامی به سوی بهبود طراحی این نوع از ابزار های هوشمند برداشته و در این زمینه از پیشگامان این صنعت می باشد. آیا سامسونگ بهتر است یا شیائومی ؟ بنابراین، پیش از این که برای خرید این گوشی اقدام کنید باید این سؤال را از خود بپرسید که آیا میتوانید بدون وجود اپها و خدمات گوگل، روز خود را سپری کنید یا نه؟

آیا باید قاب 360 درجه با قدرت محافظتی بالا را انتخاب کرد؟ اولین نکته این است که گلسهای ارزان قیمت ساده که به گلس تخت معروف هستند قدرت محافظت بالایی ندارند و در واقع صفحه گوشی آیفون 10 از این گلسها مقاومت بالاتری دارد پس سعی کنید از گلسهای با کیفیت بالا استفاده کنید که علاوه بر خط و خش در برابر ضربه نیز مقاومت خوبی داشته باشند. دو دوربین با سنسورهای­ 12مگاپیکسلی ویژگی دیگر این گوشی است که عکسهایی با کیفیت کاملاً رضایتبخش را به کاربر هدیه میدهد. شواهد نشان میدهد که برندهایی که شفافیت را به سیستم خود تزریق میکنند، بهتر با مشتریان آینده ارتباط میگیرند.

نظرات کاربران را بخوانید و نظر دوستان و آشنایان را جویا شوید و مراقب باشید که قیمت بالا همواره نشان از کیفیت بالای لوازم جانبی ایفون x نیست. مهمترین ویژگی که امروزه بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و طرفداران زیادی هم دارد امکان وصل شدن گوشی یا فلش مموری به تلویزیون می باشد که اکثرا به همین روش فیلم و سریالهای مورد نظر خود را می بینند و حتی می توانند در جمعهای دوستان و خانواده به راحتی و در صفحه بزرگ تلویزیون عکسهای خود را ببیند و همه بتوانند نظر دهد، این امکان بسیار پر کاربرد است و در خرید تلویزیون حائز اهمیت است. اگر گوشی شما با بلوتوث به ضبط اتومبیلتان وصل نمیشود نیز میتوانید تنظیمات ضبط را به تنظیمات کارخانه بازگردانید یا آن را به یک تعمیرکار نشان دهید.

این قابلیت ضبط ویدئوهای ۴k با نرخ ۶۰ فریم در هر ثانیه هم از ویژگیهای جدید و خاص گوشی آیفون X ، (iPhone X)است و این امکان در گوشیهای مشابه آن وجود ندارد. در شرایط ضبط فیلم با وضوح ۴K اگر جسم یا فردی در ویدیو در حال حرکت باشد، ضبط میزان حرکات جسم دقیقتر و بهتر از گذشته انجام میشود. این گوشی توانایی ویژهای در ضبط ویدیوهای ۴K با نرخ ۶۰ فریم در هر ثانیه را دارد. از گوشیهای سری میت، باید به گوشی هواوی میت 40 پرو اشاره کرد که به یک نمایشگر غول پیکر 6.76 اینچی OLED با نرخ رفرش 90 هرتزی مجهز است و در دو نسخه با بدنه شیشهای یا چرمی عرضه میشود. نمایشگر iphone x با جای دادن 458 پیکسل در هراینچ در صفحه ی 5.8 اینچی خود رزولوشن بینظیری ایجاد کرده و حس بسیار خوبی از خود درکاربر ایجاد می کند. این فناوری چهره­ی شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی می­کند؛ حتی اگر تغییری در چهره­ی شما ایجاد شود، آن را شناخته و تنها با صورت شما قفل گوشی را باز می­کند.

دوربینهای پشت این گوشی شامل یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکی و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود و تراشه آن اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس خواهد بود. هواوی نام طراحی Dual Ring را برای این گشوی انتخاب کرده است؛ زیرا دو ماژول گرد زیر هم برای میزبانی از دوربینهای 50 مگاپیکسلی واید، 64 مگاپیکسلی تله فوتو، 13 مگاپیکسلی اولترا واید و 40 مگاپیکسلی سیاه و سفید روی قاب پشتی این گوشی قرار گرفتهاند. از گذشته تا زمان نوشتن این سطور، شیائومی همیشه از بهترین چیپست ها و پردازنده های گرافیکی برای گوشی های خود استفاده نموده است. اما اگر نمیتوانید تا آن زمان منتظر بمانید، وارد بخش تنظیمات گوشی خود شده، سپس به مسیر Bluetooth بروید. اگر یکی از قسمت های شارژر دچار آسیب شده بود آن را با قطعه اصلی دیگر تعویض کنید. در آخر برای بهبود روند شارژ با سرعت فوق العاده توجه کنید که شارژر دستگاه 27 واتی باشد که ممکن است توسط برخی از سودجویان دستخوش تغییر شود.

خرید لوازم جانبی برای یک گوشی موبایل میتواند به نوبه خود امری چالش برانگیز برای یک کاربر حرفهای باشد، خرید لوازم جانبی برای آیفون ایکس بهترین مثال است. به عنوان مثال گوشی سامسونگ گلکسی S20 اولترا، یا گلکسی S20 پلاس، و یا مدل گلکسی S10 ، گوشیهای بسیار قدرتمند و فوقالعادهای هستند که توسط این شرکت طراحی و تولید شدهاند. به عنوان مثال Huawei Nova 7i دارای دوربین 4گانه با سنسور اولیه قدرتمند میباشد اما سایر ویژگی های آن ضعیف عمل میکنند. محصول جدید شرکت چینی هوآوی مدل Mate 10 موبایلی با امکانات زیاد است که از بدنهی مقاوم، دوربین باکیفیت، حافظهی داخلی بالا و پردازندهی قدرتمند برخوردار است. از نظر سخت­افزاری هم این گوشی از تراشه­ی جدید A12 بهره می­برد که در آن پردازنده­ای ششهستهای و قدرتمند قرارگرفته تا بتواند علاوهبر کارهای معمول، از قابلیت­های جدید واقعیت مجازی که اپل این روزها روی آن تمرکز خاصی دارد، پشتیبانی کند. وقتی که بومرنگ در حالت عمودی پرتاب میشود، حالت بالا برنده و کشش آن در دو انتهای متفاوت آن نوعی گشتاور تولید میکند که در ادامه باعث یک شتاب حرکت زاویهای شده که پیش رفتن بومرنگ را در پی داشته و مسیر حرکت منحنی آن را باعث میشوند. اگر آپدیت IOS زمان بیشتری طول بکشد گوشی از حالت Recovery Mode خارج خواهد شد و شما باید تمام مراحل را از ابتدا انجام دهید.

این کار ممکن است چند دقیقه به طول انجامد. بعد ازانجام این مراحل ios گوشی iPhone X آپدیت می شود، این روند ۱۵ دقیقه طول خواهد کشید. این روش به iTunes اجازه می دهد بدون اینکه اطلاعات شما را پاک کند ios را آپدیت کند. در نظر داشته باشید اگر در انتخاب مدل مربوطه شک و تردید دارید بد نیست به مقاله بهترین گوشی شیائومی که به تازگی در بلاگ خاص باکس منتشر شده نگاهی بیندازید این مقاله دائما آپدیت میشود. بد نیست که بدانید اکسپریا XA1 بی حاشیه ترین گوشی هوشمند در دنیا لقب گرفته است. هر ساله محصولات جدید کمپانی اپل از هیجانانگیزترین و پرطرفدارترینها بودهاست و افراد زیادی در سراسر دنیا منتظر عرضه آیفونهای جدید هستند. دنیا به سرعت در حال تغییر است و ظهور و پیدایش تکنولوژیهای جدید علت اصلی این تغییرات در زمینههای مختلف محسوب میشود.

گوشی های F هم بیشتر از روی گوشیهای a نسخه برداری می شود با تغییرات جزئی به بازار عرضه میشود. در کشور ما هم برند سامسونگ، محبوبترین گوشی موبایل بازار است. اگر مشکلات بلوتوث جدی باشد، حل آن بسیار مشکل است و باید منتظر انتشار یک بهروزرسانی آی او اس از سوی اپل باشید. پیشرفت فناوری موجب افزایش پیچیدگی آن میشود، پیچیدگی تکنولوژی را با چگونگی جذب آن میسنجند. از دیگر نکات گوشی استفاده از شارژر بیسیم و فناوری شارژ سریع است که گوشیهای هوشمند روز معمولا از چنین قابلیتهایی برخوردار هستند. نخ یا سیم را در یکسوم میانی باتری نکشید، زیرا ممکن است به کابلهای نواری یا سیمپیچ شارژر بیسیم زیر آن آسیب برسانید. زمان شارژ شدن کامل این گوشی تنها 45 دقیقه است و این زمان در حالت شارژ بیسیم به 53 دقیقه میرسد. هنگامی که باتری کامل تخلیه می شود زمان بیشتری نیاز دارد تا شارژ شود و علامت شارژر را روی صفحه نمایش دهد. کابلهای کنفی یا کابل با روکش فلزی دوام بالاتری دارند و کابل ساده اصلی آیفون نیز مقاومت خوبی دارد. در پروژههای وب ۳، اپلیکیشنها توکن مخصوص درون شبکهای دارند که میتوان از آنها برای پرداخت درون برنامهای استفاده کرد.

با توجه به قیمت بالای گوشی کارکرد محافظتی علاوه بر کارکرد فنی و دید زیبایی شناختی برای کاربر آیفون 10 مطرح است. یک مرحله پایین تر قاب های ژله ای و قاب سیلیکونی آیفون X قرار دارد که زیبایی قابل قبولی دارد و در صورت 360 درجه بودن قابلیت محافظتی خوبی دارد. هدف کلی از اجرای این طرح این است که از واردات گوشی به صورت قانونی حمایت شود و از قاچاق گوشیها جلوگیری شود. اگر گوشی iphone x شما کاملا ناگهانی و بدون هیچ علت خاصی خاموش شده و روشن نمی شود، ممکن است علت مشکل اختلالات نرم افزاری باشد. به طور کلی نمی توان مدل خاصی را به عنوان بهترین گوشی هواوی معرفی کرد، چرا که هر مدل از قابلیت های منحصر به فرد و خاصی تبعیت می کنند که جزو برترین های آن برند به حساب می آید.

پلتفرم بازی Roblox یکی دیگر از بازیگران بزرگ این عرصه است که چشم انداز خود را از متاورس به عنوان مکانی که در آن مردم میتوانند در میلیونها تجربه سه بعدی برای یادگیری، کار، بازی، ایجاد و اجتماعی شدن گرد هم بیایند، ترسیم کرده است. این گوشی آیفون با داشتن استاندارد IP68 در برابر آب مقاوم است و میتواند برای 30 دقیقه در عمق 2 متری دوام بیاورد. این دستگاه از توان پردازشی بالا، یک باتری با عمر بسیار طولانی و یک صفحه نمایش 120 هرتزی و همچنین قیمت بسیار پایین برخوردار است. زمانی که نام برند اپل به میان می آید ناخودآگاه کیفیت بالا و امکانات منحصر بفرد دوربین smart phone های آن را به یاد می آوریم این بار هم این محصول انتظارات را برآورده کرده و با نوآوری هایی در دوربین های خود به دست کاربران رسید که از جمله آن ها ضبط ویدیو های 4K با سرعت 60 فریم برثانیه ویا ضبط درحالت slow-mo بانرخ 240 فریم برثانیه که دوبرابر نمونه موفق قبلی آن در iphone 7 است که در آن باحداکثر 120 فریم برثانیه تصاویر آهسته ما ضبط می شد ضبط می شوند.همچنین کیفیت ضبط عکس و ویدیو ها در شرایط مختلف نظیر تاریکی شب ویا هوای آفتابی تابستانی این همراه هوشمند صاحب خود را به یک تصویر بردار حرفه ای تبدیل می کند.

آخرین نسخه iTunes را بر روی کامپیوتر وصل کنید، گوشی را بوسیله کابل USB به آن متصل و iTunes را باز کنید. آداپتور شارژر آیفون ایکس باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و با تبدیل مناسب به پریز برق متصل شود تا هیچ گونه قطع و وصل جریان وجود نداشته باشد تا به باتری ایفون 10 آسیبی نرسد. با نگاهی به لیست قیمت گوشی های شیائومی متوجه میشویم که شیائومی در تمام مدت فعالیت خود به ارائه محصولات با کیفیت و ارزان قیمت متعهد بوده است و بر این عقیده است که افراد باید بتوانند با صرف هزینه کم، گوشی موبایل با کیفیت داشته باشند.

این شرکت با سابقه ای درخشان در امر طراحی داخلی بهترین خدمات را ارائه میدهد. البته میتوان به وجود نرخ بهروز رسانی بالا و کیفیت مناسب صفحه نمایش گوشیهای سری Poco از شیائومی نیز در مقایسه با رقبا اشاره کرد که راحتی استفاده از این گوشیها را دوچندان کردهاند.سری تماما گیمینگ شیائومی گوشیهای BlackShark هستند که با سختافزار و نرمافزاری با کیفیت در کنار طراحی جذابی که مطابق با سلیقه گیمر ها ارائه میدهند، یکی از سریهای پرطرفدار شیائومی را تشکیل میدهند. در گذشته امکان ضبط ویدیوهای اسلوموشن فول اچ دی با حداکثر نرخ ۱۲۰ فریم در هر ثانیه با آیفون ۷ اپل امکان پذیر بود، ولی اکنون در آیفون x این نرخ فریمی دو برابر شده و به ۲۴۰ فریم در هر ثانیه میرسد. این گوشی توانایی ضبط ویدئوهای اسلوموشن با وضوح تصویر فول اچ دی و نرخ ۲۴۰ فریم در هر ثانیه را داراست. این گوشی قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه، ۶۰ فریم در ثانیه، ۱۲۰ فریم در ثانیه و ۲۴۰ فریم در ثانیه را دارد. آیفون ایکس به عنوان پرچمدار تلفن های هوشمند Apple ،ایفون دارای صفحه نمایش فوق العاده در کنار دو دوربین با کیفیت هر کدام 12 مگاپیکسل و توان فیلم برداری دقیق و 4k به همراه سخت افزار نیرومند می باشد.

این شرکت در سال 2017 تلفن هوشمند آیفون IPHONE X را به بازار عرضه کرد. همچنین می توانید برای محافظت از تلفن همراه خود در برابر ضربات انواع قاب و محافظ صفحه نمایش را نیز از سایت ما تهیه کنید تا زیبایی ظاهر گوشی خود را نیز دو چندان سازید. علاوه بر دوربین اصلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو هم برای این گوشی تعبیه شده است. مثلا امروزه به وسیله وای فای می توان چندین دستگاه را بدون دخالت انسالن با هم ارتباط داد که هر کدام کارهای متفاوت و برنامه ریزی شده ای انجام دهند. سامسونگ در گوشی های سری گلکسی یک منیوی مخفی قرار داده که با زدن یه تیکه کد ساده می تونید به منیوی تست گوشی های سامسونگ دسترسی پیدا کنید . هر چی امکانات سخت افزاری گوشی تون بیشتر باشه تعداد برنامه های تست موجود در این منیو هم بیشتره . با لمس هر کدوم از این گزینه ها تست مربوط به اون گزینه اجرا میشه . نوع طراحی خمیدهای که توسط هواوی به کار رفته و همچنین حالت سه بعدی محافظ آن، فریمی دلچسب برای لمس گوشی به شما میدهد.

چه قابی برای آیفون X مناسب تر است؟ قاب ایفون 10 ما باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ چه قابی باید برای گوشی ایفون ایکس خود بخریم که علاوه بر حفظ خوشدستی و زیبایی گوشی بتواند به خوبی از این شاهکار گران قیمت محافظت کند؟ بنابراین همیشه اولین راهکار پیشنهادی برای حل مشکلات است. بهطور کلی گوشی های آیفون با پارت نامبرهای مختلف از کیفیت یکسانی برخوردار هستند، اما در برخی از ویژگیها ممکن است تفاوتهایی با یکدیگر داشته باشند؛ بنابراین این تفکر که بهترین گوشی آیفون پارت نامبر آمریکاست کاملا اشتباه است. با ورود اطلاعات اشخاص به محیط این ابزار ها یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران حفظ امنیت اطلاعات است که دهمین فرزند از نسل گوشی های این کمپانی با مجهز شدن به سیستم تشخیص چهره سه بعدی Face ID به خوبی از عهده ی این کار بر می آید اما در عین حال این سیستم در تشخیص چهره های همسان دچار اشتباه می شود پس اگر شما شخصی هستید که برادر یا خواهر دوقلویی دارید که چهره ای شبیه به چهره شما دارد ممکن است iphone x انتخاب مناسبی برایتان نباشد. دکمه کناری (Side button) را تا زمانی که لوگوی اپل روی صفحه نمایش داده شود فشار داده و ۲۰ تا ۳۰ ثانیه نگه دارید.

دکمه ها را هنگامی که لوگوی اپل روی صفحه نمایش داده شد رها نکنید و اجازه دهید Recovery Mode روی صفحه نمایش داده شود. دکمه volume پایین را فشار داده و رها کنید. هنگامی که گوشی به کامپبوتر متصل شد، با فشار دادن دکمه های volume بالا و بعد دکمه volume پایین و در آخر با فشار دادن Side button گوشی را مجدد راه اندازی کنید. مسلما دنبال گلسی نیستیم که عملکرد تاچ گوشی را کند سازد یا با شفافیت پایین کیفیت تصویر صفحه نمایش گوشی را پایین بیاورد. کیفیت نمایشگر های تولیدات این شرکت بر هیچ یک از کاربران رسانه های دیجیتال پوشیده نیست این بار هم اپل دست به کار شده و برای غافلگیر کردن مشتریان خود از تکنولوژی TrueTone که قبلن فقط در ipad های این شرکت برای ایجاد توازن در شدت رنگ سفید و دیگر رنگ ها استفاده می شد در این مدل از گوشی های خود نیز به کار گرفته تا بیش از گذشته خود را دردل کاربرانش جای دهد. خرید کابل آیفون X از دو نظر اهمیت دارد، یکی توانایی کابل برای شارژر سریع و انتقال سریع اطلاعات و دیگری دوام و مقاومت فیزیکی کابل. یا خرید گارد آیفون ایکس مانند گارد سخت، گارد نیلکین، کاور چرمی، گارد 360، گارد ضد ضربه یا کاور 360 درجه که به عنوان قاب سه تکه ایفون ایکس 10 نیز در بازار موجود هستند.