آمازون و Philips Hue از پروژه Matter خود رونمایی کردند

لیست کامل دستگاه‌های آمازون که از Matter پشتیبانی می‌کنند عبارتند از: Echo Dot (نسل پنجم)، Echo Dot (نسل پنجم) با ساعت، Echo (نسل چهارم)، Echo Dot (نسل سوم، انتشار 2018)، Echo Studio، Echo Show 8 ( نسل دوم، نسخه 2021)، اکو شو 10 (نسل سوم)، اکو شو 5 (نسل دوم، انتشار 2021)، نقطه اکو (نسل سوم) با ساعت، اکو دات (نسل چهارم) با ساعت، اکو نمایش 5، اکو ( v3)، Echo Dot (نسل چهارم)، Echo Input، Echo Flex، Echo Plus (v2)، Echo Show 8.

Signify برای سال‌های آینده به شدت به پل خود متکی خواهد بود تا به دارندگان دستگاه‌های Hue کمک کند حداکثر ارزش را از تنظیمات خانه هوشمند موجود خود استخراج کنند. اگرچه Matter آینده‌ای را بدون این هاب‌های اختصاصی نوید می‌دهد، واقعیت برای بسیاری از صاحبان خانه‌های هوشمند این است که برای مدت طولانی مورد نیاز خواهند بود.

با توجه لبهآمازون قصد دارد در اوایل سال آینده، همراه با پشتیبانی از دسته‌های لوازم جانبی اضافی، عرضه را به iOS و Thread گسترش دهد.

با راه اندازی رسمی Matter امروز، واضح است که بسیاری از شرکت ها به وعده های خود برای پذیرش این ویژگی عمل می کنند. با این حال، در همان زمان، واضح است که استاندارد Matter هنوز در مراحل ابتدایی خود است و محدودیت‌ها و معاوضه‌هایی وجود دارد که این فناوری همچنان در حال رشد است.

در همین حال، لبه همچنین گزارش می دهد که پل فیلیپس Hue Bridge اکنون دارای گواهینامه Matter است. طبق گفته Signify، سیستم عامل بتا از امروز قابل دانلود است و یک به روز رسانی نرم افزار رایگان تا مارس 2023 عرضه خواهد شد.

کریس دکنزو، مهندس اصلی آمازون و مدیر مشاوره CSA این شرکت در مصاحبه ای با این شرکت توضیح داد: «ما در حال ارائه پشتیبانی از Matter به بیش از 100 میلیون دستگاه در 30 دستگاه Echo و Eero هستیم. لبه. این تلاشی است که در مقیاس و پیچیدگی بی سابقه است. این یک مشکل بزرگ است و ما باید مطمئن شویم که همه چیز خوب پیش می رود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


علاوه بر این، تأخیر یک برنامه الکسا با قابلیت iOS Matter به این دلیل است که «اپل از برنامه‌ها می‌خواهد از APIهای جدیدی استفاده کنند که به تازگی در دسترس قرار گرفته‌اند.» DeCenzo توضیح می‌دهد. او می‌گوید که آن‌ها می‌خواهند برای آزمایش یکپارچگی قبل از انتشار آن وقت بگذارند.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی بیش از 280 شرکت عضو گروه Matter، از جمله نام‌های بزرگی مانند اپل، آمازون و گوگل وجود دارد. استاندارد Matter، (که در ابتدا با نام تجاری CHiP شناخته می شد)، برای اولین بار در سال 2019 با تاریخ انتشار هدف 2020 اعلام شد. تاریخ راه اندازی بعداً به سال 2021 و سپس به اواسط سال 2022 بازگردانده شد و در نهایت راه اندازی شد.

Signify می گوید که به روز رسانی Hue Bridge تنظیمات و سفارشی سازی های قبلی را در برنامه Philips Hue و همچنین ادغام های گوگل و آمازون حفظ می کند. اما کاربران اپل هوم کیت برای اتصال مجدد از طریق Matter باید ریست کنند.

ایده این است که Matter یک موهبت بزرگ برای پذیرش و محبوبیت خانه هوشمند خواهد بود. این کار با ارائه قابلیت‌های بین پلتفرمی لوازم جانبی بدون تقریباً به همان اندازه قبلی کار می‌کند. به عنوان مثال، این بدان معنی است که اگر دستگاهی با Matter سازگار است، با HomeKit نیز سازگار است.

آمازون Matter را به لوازم جانبی الکسا می آورد

این دستگاه‌ها می‌توانند به‌عنوان «کنترل‌کننده‌های ماده» عمل کنند، به این معنی که می‌توانید هر وسیله جانبی با قابلیت Matter را برای کنترل از طریق الکسا به برنامه آمازون اضافه کنید.

Philips Hue Matter را پذیرفته است

با راه اندازی رسمی Matter امروز، آمازون اعلام کرد که از ماه دسامبر پشتیبانی Matter را برای 17 دستگاه از دستگاه های Echo چشمگیر خود ارائه می کند. متأسفانه، این عرضه اولیه Matter برای آمازون کاملاً محدود خواهد بود:

  • فقط از Matter از طریق WiFi پشتیبانی می شود نه Thread
  • فقط با دستگاه های اندرویدی سازگار است
  • فقط انواع لوازم جانبی پشتیبانی شده: دوشاخه های هوشمند، لامپ های هوشمند و سوئیچ های هوشمند

امروز روز راه اندازی رسمی استاندارد جدید خانه هوشمند Matter است، یک همکاری بین پلتفرمی بین شرکت هایی مانند اپل، آمازون، گوگل و غیره. اکنون، تعدادی از شرکت‌ها رسماً با لوازم جانبی جدید، از جمله آمازون و فیلیپس‌هو، وارد بازار شده‌اند. با این حال، برخی از هشدارها با این اطلاعیه ها وجود دارد…

زمینه

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: