آمفی تئاتر Piazza Liberty Apple Store به یک اینستالیشن هنری عمومی تبدیل می شود

پيگيري كردن در توییتر برای اخبار روزانه از فروشگاه اپل.

Apple Piazza Liberty در میلان ایتالیا، کاوش خلاقانه را با یک چیدمان هنری جدید در سالن آمفی تئاتر عمومی فروشگاه جشن می گیرد. اخلاقیات داستاناثری از هنرمند فرانسوی نیل بلوفا از 21 می تا 20 سپتامبر ارائه می شود.



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

این پروژه که برای فضای عمومی آمفی‌تئاتر Apple Piazza Liberty در میلان طراحی شده است، شامل چهار چیدمان است که با نقش برجسته‌های رنگارنگ و منبت‌های مرمر تزئین شده‌اند که نمایانگر فصل‌های داستانی است که توسط خود هنرمند نوشته شده است. این مداخله، در یکی از میدان‌های مرکز میلان که در سال‌های اخیر بیشترین تغییر ظاهری را داشته است، در گفتگو با نمایشگاه شخصی بلوفا در Fondazione Pirelli HangarBicocca به سرپرستی روبرتا تنکونی انجام می‌شود و در هفته هنر میلان به پایان می‌رسد. سپتامبر.

در فروشگاه اپل، اخلاقیات داستان به شکل چهار میز مرمری با صندلی و نورپردازی یکپارچه، آمفی تئاتر را در روز و شب در دسترس و قابل مشاهده می کند. این بنیاد ادعا می کند که منبت های مرمر با فناوری پیشرفته ماشینکاری سه بعدی تولید شده و توسط صنعتگران ماهر به صورت دستی ساخته شده است.

اخلاقیات داستان توسط سازماندهی شده است ادوارد بوناسپتیو ارائه شده توسط بنیاد هنرو، گروهی که صنایع دستی و میراث مرمر را در هنرهای تجسمی ترویج می کند. کار بلوفا توجه را به ویژگی‌های لمسی سنگ مرمر جلب می‌کند و هنر را به فضاهای عمومی که انرژی خلاقانه آنها در طول همه‌گیری تخلیه شده است، دوباره معرفی می‌کند:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

از زمان افتتاح در سال 2018، Apple Piazza Liberty به دنبال فعال سازی مجدد یک میدان عمومی در قلب میلان بوده است. برگزاری کنسرت در فضای باز، نمایش فیلمو زندگی امروز در جلسات اپل با هنرمندان محلی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای تعامل با افسانه نمایش داده شده در نصب، بازدیدکنندگان تشویق می‌شوند تا رویدادها، داستان‌ها، فرم‌ها و ایده‌های غیر زمان‌شناسی را پیوند دهند. فصل های داستان ارائه شده با صدای راوی و تصاویر با کدهای QR به نصب مرتبط می شوند.