آموزش و ثبت نام در بروکر آلپاری

برای حل این مشکل می بایست چنانچه از ساپورت تلگرامی بروکر دیر پاسخ دریافت ننمودید، به چت آنلاین سایت بروکر مراجعه نمایید و عبارت I want to chat with your persian support را که به معنی من مایلم با ساپورت فارسی شما صحبت کنم، بنویسید، در اکثر مواقع این ساپورت آنلاین بوده و به سرعت پاسخ خود را دریافت خواهید نمود. 💬 چت آنلاین را تست کنید. یک وبسایت ساده و کاربرپسند طراحی کرد، تیم پشتیانی فارسیزبان را دایر کرد و نهایتا نیز رگولاتوری آفشور FSA (مخصوص کاربران ایرانی) را دریافت کرد. تیم پشتیبانی نیز از ساعت 9 صبح الی 9 شب و به زبان فارسی، آمادهی پاسخگویی به سوالات تریدرها است. البته ای مارکتس (این کارگزاری به نام های مختلفی تلفظ میشود) برای بدست آوردن مشتریان بیشتر، تیم پشتیبانی فارسی زبان خود را تقویت کرد، رگولاتوریهای مورد نیاز برای فعالیت در بازار ایران (آفشور) را دریافت کرد و در کل، اقداماتی را انجام داد که واقعا شایستهی خدمت رسانی به ایرانیان باشد. حال نوبت به آن رسیده که بین دو بروکری که بین ایرانیان محبوب هستند، مقایسهای انجام دهیم. حال که با انواع حساب های روبو فارکس آشنا شده اید، برخی از مزایا و معایب تجارت با آن را بررسی خواهیم کرد.

آربیتراژر ها معمولاً در یک محیط بسیار سریع شرکت میکنند و تصمیمات آنها به معنای واقعی کلمه در یک چشم به هم زدن گرفته میشوند. لذا بروکری که با ایرانی ها کار می کند حتما پیگیری کنید که تحت کدام روگولیشن به ایرانی ها سرویس می دهد. با این وجود باید در نظر داشته باشید که عملکرد خوب یک تریدر در گذشته به معنای همیشه خوب بودن آن در آینده نخواهد بود. ارانته واریز و برداشت ریالی را برای ساکنان ایران فراهم کرده و همین امر هم یکی از دلایل استقبال ایرانیان از آن بوده است. اما باز هم میزان اسپرد، دلیلی برای انتخاب کارگزاری نخواهد بود! در حساب اسپرد ثابت، میزان اسپرد همواره یک عدد مشخص و معادل 3 پیپ خواهد بود. رگولاتورهایی که با رنگ زرد (به غیر از ترکیه) مشخص شده اند به رگولاتور های آف شور (Offshore) معروف هستند (آف شور به مناطق آزاد اقتصادی گفته میشود که کمترین مالیات را دارند و در قوانین اقتصادی و مالی کمترین سخت گیری را دارند). بسیاری از بروکر ها با رگولاتوری سطح عالی حق کارکردن با ایرانی ها را به خاطر بحث تحریم های ایالت متحده آمریکا ندارند ولی ایرانی ها را تحت لایسنس و رگولیشن های متوسط یا آف شور ثبت نام می کنند.

در صورت تایید شما به عنوان یک معامله گر حرفه ای شناخته شده و از همه ابزارها و قابلیت های بروکر بهره مند می شوید. همچنین این سایت به عنوان مرجعی قابل اعتماد و معتبر در راستای بررسی و مقایسه و در نهایت انتخاب بهترین بروکر برای فعالیت تجاری در فارکس شناخته می شود. این سایت به عنوان بزرگترین بروکر شناخته می شود چرا که حجم معاملات روزانه در آن بسیار زیاد است. این اقدام Errante از این جهت تحسین برانگیز است که طول عمر آن کمتر از چهار سال است. آنها می توانند با استفاده از کیف پول های پرفکت مانی و وبمانی در بروکر ForexChief اقدام به برداشت و واریز نمایند. هدف شما از این کار این است که اگر روزی اتفاق غیر منتظرهای برایتان پیش آمد، کاسه چه کنم دست نگیرید و بتوانید خیلی سریع 10 میلیون تومان پول نقد در دست داشته باشید. اما اگر اعتباری در اختیار شما قرار داده شود و سرمایهی شما را تا 100 برابر افزایش دهد، چه میشود؟ خدمت مهم دیگری که بروکرها در اختیار شما قرار میدهند، لوریج یا همان اهرم است. کمی قبلتر در خصوص اهرم یا لوریج توضیح دادیم.

این کارگزاری فعالیت خود را سه سال قبل (سال 2018 میلادی) آغاز کرد و از سال 2021 میلادی نیز وارد بازار ایران شد. جالب تر این است که در سه شنبه اول و سوم ماه میلادی برداشت از روبو فارکس با کمیسیون صفر درصد برای شما محاسبه می گردد. اگر شما تنها با 50 دلار وارد بازار فارکس شوید و حتی اگر 100 درصد در معاملات خود سود کنید، تنها 50 دلار درآمد داشتهاید. با این اعتبار، شما ظاهرا با 5،000 دلار وارد معامله شدهاید و حتی سود 10 درصدی میتواند درآمدی معادل 500 دلار را برای شما به همراه داشته باشد. احتمالا الان متوجه دلیل علاقهی تریدرهای ایرانی به ارانته شدهاید. به همین دلیل ایرانبروکر هم آلپاری را به عنوان یکی از بروکرهای منتخب معرفی میکند.

این کارگزاری به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته از کاربران خود پشتیبانی کرده و به سوالات آنها پاسخ داده و مشکلاتشان را حل خواهد کرد. ساعت باز شدن بازار طلا در فارکس معمولاً یک ساعت دیرتر از بقیه بازار شروع و یک ساعت زودتر از بقیه بازار تعطیل میشود؛ یعنی به طور کلی بازار طلا در فارکس ۲۱ ساعته است و این نیز دلایل خاص خودش را دارد. اگر بروکری پشتیبانی 24 ساعته و سریع از طریق شبکه های اجتماعی و تماس تلفنی نداشته باشد اصلا سراغ آن نروید. از طریق چت آنلاین سایت، تلگرام و واتساپ میتوانید سوالات و مشکلات خود را با این بروکر مطرح کرده و به موقع پاسخ دریافت کنید.

و متاسفانه خیلی از بروکر هایی که با ایرانی ها کار می کنند شرایط بسیار آسانی دارند برای احراز هویت مشتری. Investor Compensation Company Limited ICC که یک شرکت تابع کمیسیون اوراق بهادر برای تامیین بودجه کافی از سرمایه گذاران واجد شرایط شرکت های سرمایه گذاریِ شکست خورده می باشد، مهم است. یکی از موضوعاتی که ذهن سرمایه گذاران را درگیر کرده است، خطرات ناشی از دادن اختیارات بزرگ به گروه کوچکی از افراد نزدیک به هم برای کنترل نرخ ارز است. بروکر آلپاری در روسیه مستقر است و حداقل واریز در آن 1 دلار است و بروکر روبو فارکس در قبرس واقع شده و حداقل واریزی 10 دلار است، هات فارکس در جمهوری موریس تأسیس شده ولی فعلا مشتریان ایرانی را دیگر نمی پذیرد. هر چقدر که کارگزار قویتر بشد، پلتفرم معاملاتی آن نیز قویتر بوده (معاملات با سرعت بیشتری انجام شده) و ابزارهای تحلیلی بیشتری در اختیار شما قرار میدهد. با بهره گیری از این وام بروکر قادر است اعمالی هم چون: خرید شما و فروشهای خود را به انجام رساند. معاملات آتی نزدک پس از رشد 6.8 درصدی در هفته گذشته، 0.8 درصد دیگر افزایش یافت، در حالی که معاملات آتی S&P 500 هم 0.5 درصد افزایش یافت که هفته گذشته در بهترین هفته خود در سال جاری 6.6 درصد افزایش یافتهبود.

البته لازم به ذکر است که دسترسی به این گروهها برای عموم افراد ممکن نبود و تنها تعداد کمی تریدر بزرگ به آن دسترسی داشتند. بروکر آلپاری دارای بیش از 2 میلیون مشتری است که دلیل اعتبار آن خواهد بود. باید بدانید که هیچ بروکری بدون عیب نیست و همیشه تریدرها مشکلاتی دارند اما آلپاری نشان داده برای اعتبارش اهمیت قائل است و به همین دلیل سعی کرده شرایط خوبی را فراهم کند و به موارد شکایت تریدرها و مشکلات آنها خیلی زود رسیدگی کند. در این مقاله به بررسی رگولاتور، یا نهادهای ناظر بر کارگزاران جهانی و بررسی بروکرهای معتبر می پردازیم، و شرایط انواع حساب در بروکرها، انواع حساب بر اساس حجم معاملاتی و انتخاب بروکر معتبر را بررسی می کنیم. در این کارگزاری قدیمی، 42 جفت ارز فارکس، 7 فلز گرانبها، 11 کالا، 16 شاخص سهام، 142 سهام شرکت های معتبر بین المللی، 6 رمزارز، 3 انرژی و نهایتا اوراق قرضهی آمریکا و آلمان قابل معامله است. مدیریت ثروت جهانی UBS یک موضع خنثی در مورد سهام را توصیه کرد و به مشتریان پیشنهاد کرد که کالاها، سهام انرژی و دلار آمریکا را به عنوان پوشش پرتفوی در کوتاه مدت نگه دارند.

پشتوانه بیمه مسئولیت و سرمایه در روبو فارکس از دیگر موارد ایجاد اعتماد است که سرمایه شما را تا سقف بیست هزار دلار مورد پوشش قرار می دهد. اغلب این موارد به آسانی قابل شناسایی نیستند و یک معامله گر برای این اطلاعات باید به طور مستقیم به کارگزار مراجعه کند و یا می تواند اطلاعات را در یکی از وب سایت های آنلاین که لیست کارگزاران فارکس و مقررات فارکس را دارند جستجو کند. این موارد لزوم انتخاب یک بروکر معتبر و قابل اعتماد برای ورود به بازار فارکس را بیان می کنند. چندین بروکر در این وبسایت به عنوان بروکر معتبر معرفی شدهاند که در این مقاله، به سه مورد از برترینها خواهیم پرداخت.

مثلا ممکن است بروکری رگولیشن FCA انگلستان باشد ولی چون این رگولیشن اجازه فعالیت با ایران را نمی دهد مجبور هستند با رگولیشن های سطح متوسط تری با ایرانی ها کار کنند. بروکر روبوفارکس یکی از باسابقهترین و معتبرترین بروکرهایی است که با ایران کار میکند. بیشتر بروکرهایی که تحت نظارتهای سختگیرانه هستند، کمتر احتمال دارد مرتکب کلاهبرداری و تقلب شوند. معمولاً اکثر بروکرهایی که ما به شخصه دیدیم، از پلتفرم متاتریدر (۴ یا ۵) استفاده میکردند، اما هستند بروکرهایی که پلتفرمهای دیگری نیز دارند. از آنجایی که برای برداشت از روبو فارکس با تتر (با شبکه ERC-20) کمیسیون زیادی برداشت میشود، ترجیحا از ترون استفاده میکنیم. قطعا سرعت و صحت در پرداخت پول، تاثیر بسیار زیادی در نگرش کاربران و میزان اعتماد آنها خواهد داشت. ولی این نکته را فراموش نکنیم که افراد ناراضی بیشتر بازخورد خود را بیان می کنند و نمیشود به صورت صد در صد به این نظرات و بازخوردها در مورد بروکری اعتماد کرد، چون هیچ روشی برای بررسی و تأیید درستی این نظرات وجود ندارد. بازخورد مشتریان: بر اساس بازخورد و میزان رضایت واقعی کاربران از بروکری در سایت و انجمن ها می توان به شهرت آن دست یافت. نرخ مناسبی برای ارایه خدمات خود از ما دریافت کند یعنی این که اسپرد ها، کمیسیون ها و نیز شارژ شبانه آن به صورتی نباشد که ما درصد بالایی از سودمان را در معاملات مجبور باشیم به بروکر پرداخت کنیم.

این بروکر از زبان فارسی پشتیبانی میکند، در نتیجه انتخاب خوبی برای به انجام رساندن فعالیتهای مالی در بروکر جهانی فارکس بازار فارکس است. اول از همه، کارگزار به شما اطمینان میدهد که سرمایهی شما امن بوده که این کار با ارائهی رگولاتوری معتبر انجام میشود. برای جواب این سوال و جمع بندی، خوب است مجددا به اهمیت کار با یک بروکر معتبر برای موفقیت در بازار فارکس اشاره کنیم. در این میان داشتن این شناخت و ورود آگاهانه به این بازار می تواند تضمین کننده سودآوری شما و کسب درآمد دلاری مستمر باشد. هات فارکس در واقع کارگزاری است که به عنوان واسط میان معامله گران و بازار در سطح بین المللی خدمات گسترده ای را برای مشتریانش فراهم کرده است. علاوه بر موارد ذکر شده، بروکرها برای تسهیل امر سرمایه گذاری و کمک رساندن به مشتریان، امکان استفاده از خدمات و قابلیت های دیگری نظیر ارائه اهرم را برای آنان فراهم می کنند.

بهتر است ابتدا میزان اسپرد و کمیسیون دارایی مد نظر خود را در هر دو بروکر بررسی کنید و سپس حداکثر لوریج و سایر ویژگیهای کارگزاری را ارزیابی کنید تا نهایتا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در واقع آنها معتقدند که بازار یک روند صعودی کوچکی در پیش داشته و سپس روند ریزشی خود را آغاز میکند. همانطور که در شکل می بینید 6 نوع حساب حقیقی برای افتتاح وجود دارد. مثلا بروکر ارانته پشتیبانی از زبان فارسی در سایت، تلگرام و ایمیل دارد و بروکر فیبو پشتیبانی زنده فارسی در سایتش وجود دارد. یک پیپ کمترین تغییری است که می تواند در نرخ یک ارز اتفاق بیفتد. آمارکتس تنها به داشتن رگولاتوری بسنده نکرد و یک گام بیشتر برداشت و کاربران خود را تحت نظارت کمیسیون مالی (Financial Commission) درآورد تا حساب کاربران را بیمه کند. آموزش و شناخت صفر تا صدی یکی از مهمترین عوامل موفقیت در هر زمینه ای است. در واقع با اهرم 1:100 شما پول معاملاتی خود را 100 برابر می کنید. بهتر است بدانید که بغیر از جفت ارزها، حداکثر اهرم یا همان لوریج کاهش مییابد. اما براساس مقررات آمریکا، میزان لوریج برای اکثر ارزهای اصلی تنها تا نسبت 1:50 ارائه می شود، برای برخی از ارزها این نسبت به 1:33 می رسد و برای ارزهای خطرناک، این میزان برابر با 1:20 است.

خلاصه که توجه داشتن به ویژگیهایی مثل میزان اسپرد، حداقل سپردهی مجاز، ارزهای پایهی مجاز، انواع مختلف حسابهای ارائه شده توسط کارگزاریها، پاداشها و گزینههای سپرده و برداشت توجه داشته باشید. شما میتوانید معرفی و بررسی کامل و مشاهده مشخصات و انواع حسابهای بروکر روبوفارکس را از طریق لینک زیر مشاهده نمایید. همچنین می توانید بیش از 50 ارز ، طلا، نقره، سهام شرکت های امریکایی و ارزهای دیجیتال را نیز از طریق آلپاری معامله نمایید. بنابراین چنانچه شما نیز به قصد تجارت و سرمایه گذاری در بازار فارکس در حال خواندن این مطلب هستید، بهتر است در انتخاب کارگزاری مناسب نهایت دقت را به خرج داده و شرکت های کارگزاری معتبر و مطمئن را برای سپردن فعالیت های تجاری خود به این بستر انتخاب نمایید. در نهایت اگر کلیه عملیات با موفقیت انجام شود برای شما پیام زیر خواهد آمد. برداشت به طور معمول می تواند از طریق چک یا انتقال سیم انجام شود. آلپاری به گوش بسیاری از ایرانیان آشناست. گاهی اوقات برخی بروکرها مانند بروکر آلپاری به شما این امکان را می دهند تا بتوانید با 1 دلار شروع به معامله کنید تا با نحوه کار پلتفرم و واریز و برداشت آن آشنا شوید.