آنالایزر متابولیک لومن: بررسی مجدد

می توانید در مورد نحوه انجام آن بیشتر بدانید لومن در اینجا با جزئیات کار می کنداما در اینجا برخی از آنها وجود دارد مزایای اصلی انعطاف پذیری متابولیک

مزایای آنالایزر متابولیک لومن

استفاده شده

امتیاز فلکس شما هر هفته به روز می شود و روندی را مشاهده خواهید کرد که آیا انعطاف پذیری متابولیک خود را در طول زمان بهبود می بخشید یا خیر.

مواد



[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

اپلیکیشن اپل واچ راهی مناسب برای بررسی سریع برنامه غذایی روزانه، غذاهایی که تاکنون خورده‌اید و آخرین معیارهای متابولیک خود را مشاهده کنید.

برنامه Apple Watch تحلیلگر متابولیک لومن

Lumen دارای یک کلاه مغناطیسی برای تمیز نگه داشتن دستگاه و همچنین یک کیف مسافرتی است.

خلاصه تحلیلگر متابولیک لومن

لومن کار می کند 299 دلار برای دسترسی 12 ماهه به برنامه با سخت افزار موجود. نیز وجود دارد گزینه 6 ماهه جایی که برنامه 18 ماهه به ترتیب 249 و 349 دلار قیمت دارند.

آنالایزر متابولیک لومن شامل 30 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی به هر دلیلی است. پس از طرح اولیه، Lumen 25 دلار در ماه هزینه دارد.

همچنین از آنجایی که من از Lumen استفاده می‌کنم، یک راهنمای دستور غذا برای دریافت الهامات عالی در زمان صرف غذا، یک گزینه یکپارچه برای سفارش غذاهای آماده درب منزل از طریق Metabolic Meals و یک برنامه Apple Watch، جدید است.

اپلیکیشن اپل واچ

همراه با هدفی که انتخاب می‌کنید، Lumen از شما در مورد سطح فعالیت، روتین‌های تمرینی منظم، ترجیحات غذایی، خواب و موارد دیگر می‌پرسد. در طول این فرآیند، می‌توانید به Lumen اجازه دهید به Apple Health متصل شود، که به‌طور خودکار انواع داده‌های شما از جمله وزن، BMI، قد، تمرینات و موارد دیگر را جمع‌آوری می‌کند.

Lumen دستگاه بزرگ و گران قیمتی را که در بیمارستان‌ها یا کلینیک‌ها یافت می‌شد می‌گیرد و آن را به عنوان یک روش قابل حمل و سریع برای اندازه‌گیری متابولیسم تنها با یک یا دو نفس در کف دست قرار می‌دهد.

یکی دیگر از جنبه های جالب توجه، دوام خود مواد به مدت دو سال بود. وقتی دستگاه جدید است (باتری 14 روزه) از عمر باتری بسیار بهتری نسبت به آنچه که حتی Lumen پیشنهاد می کند خوشحالم.

من دریافتم که هر روز تاثیر زمان واقعی انتخاب های غذایی و فعالیت هایم را می بینم قدرتمند است و این مرا وادار به اتخاذ عادات سالم تری در راستای اهداف فعلی ام کرده است.

در حالی که متوجه شدم Lumen هنگام راه اندازی یک تجربه ارزشمند و عالی ارائه می دهد، با به روز رسانی های اخیر در سال گذشته، این تجربه حتی بهتر شده است.

لومن طراحی شده است برای:

  • نشان دهید که آیا بدن شما از کربوهیدرات یا چربی برای سوخت استفاده می کند – در زمان واقعی
  • به شما کمک می کند بدانید برای رسیدن به هدفی مانند کاهش وزن، عملکرد ورزشی یا سلامت متابولیک چه بخورید
    • شامل برنامه‌های درشت مغذی‌های سفارشی و خودکار تولید شده است
  • نحوه آماده سازی یا ریکاوری بهتر از تمرینات را نشان دهید
  • به شما ایده ای از انعطاف پذیری متابولیسم خود بدهید

در شش هفته گذشته که از آن استفاده کردم، فقط یک بار، بعد از حدود یک ماه استفاده روزانه، مجبور شدم آن را شارژ کنم.

یکی دیگر از پیاده سازی های مفید برای دفتر خاطرات غذایی، کلید “همه غذاها” یا “فقط کربوهیدرات ها” است. این کار را برای کسانی که روی کربوهیدرات تمرکز می‌کنند سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند، اما کسانی را که ترجیح می‌دهند همه چیز را ردیابی کنند، کنار نمی‌گذارد.

بررسی دفتر خاطرات غذایی Lumen Metabolic Analyzer
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


پس از استفاده برای اولین بار آنالایزر متابولیک لومن دو سال پیش و با یادگیری چیزهای زیادی در مورد تغذیه، درشت مغذی‌ها و نحوه استفاده بدنم از غذا، به این فکر افتادم که بدون استفاده منظم از لومن، به خوردن و تمرینات عمدی خوب ادامه دهم.

جدید در برنامه Lumen یک دفتر خاطرات غذایی و ردیاب ماکرو با استفاده آسان است. واقعاً خوب است که بتوانید همه چیز را در یک برنامه مدیریت کنید. می توانید بارکدهای غذا را اسکن کنید، اقلام را به صورت دستی جستجو کنید و غذاها/دستورهای غذایی خود را ایجاد کنید.

لومن نیز از همین روش استفاده می کند نرخ تبادل تنفسی (RER) معیاری که دستگاه های آنالیز متابولیک معمولی بر اساس آن هستند. لومن این کار را با یک سنسور CO2، یک سنسور جریان و یک مانور تنفس اختصاصی انجام می دهد. توانایی آن برای مطابقت دقیق با تست های RER سنتی در اثبات شده است چندین مطالعه اعتبار سنجی.

در این مرحله هیچ گزینه ای برای ضبط مستقیم تنفس با اپل واچ وجود ندارد، برای این کار باید از اپلیکیشن آیفون و دستگاه لومن استفاده کنید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

پس از نفس کشیدن صبحگاهی، Lumen برنامه غذایی شخصی شما را برای روز با توصیه درشت مغذی ها ایجاد می کند.

App 2 تحلیلگر متابولیک لومن iOS

به‌روزرسانی‌های اخیر برنامه Lumen

پوشش نرم بخش اصلی دستگاه به خوبی حفظ می شود و ایستگاه شارژ با استفاده از USB-C انتخاب بلندمدت خوبی توسط Lumen بود.

هنگام شروع با لومناین برنامه (iOS و Android) سه مسیر ارائه می دهد: سلامت متابولیک، کاهش وزن سالم، و عملکرد فیزیکی.

در نهایت، از سرگیری Lumen نشان داد که من چقدر شلخته شده ام، به خصوص خوردن بیش از حد در شام و خوردن دسر بیشتر از آنچه فکر می کردم.

لومن توصیه می‌کند که صبح‌ها قبل از خوردن غذا یا ورزش نفس بکشید تا سطح متابولیک روزانه را به دست آورید، سپس می‌توانید قبل و بعد از ورزش، قبل و بعد از غذا و قبل از رفتن به رختخواب، مطالعه‌های بیشتری انجام دهید.

این برنامه از مقیاس 1 تا 5 استفاده می کند تا به شما بگوید که آیا بیشتر چربی می سوزانید، بیشتر کربوهیدرات، یا ترکیبی از این دو.

برنامه iOS Lumen Metabolic Analyzer

دو سال از جیبی می گذرد آنالایزر متابولیک لومن با یک برنامه iOS متفکر و یکپارچه سازی Apple Health راه اندازی شد. در طول ماه گذشته، من دوباره از دستگاه برای آزمایش به‌روزرسانی‌هایی مانند دفتر خاطرات غذایی/ماکرو جدید و اپلیکیشن اپل واچ، و همچنین تمایل بیشتر به داشتن عمدی در تغذیه و ورزش استفاده کردم.

بررسی: آنالایزر متابولیک لومن با پشتیبانی سلامت Apple

زمینه

پس از تکمیل کالیبراسیون Lumen که ویژگی منحصر به فرد تنفس شما و محدوده CO2 را یاد می گیرد، در اینجا به نظر می رسد اندازه گیری متابولیک چیست.

Lumen Metabolic Analyzer با اندازه جیبی با یک برنامه iOS با طراحی خوب کار می کند که شامل یکپارچه سازی Apple Health (اندروید نیز موجود است) و اهداف فردی را در نظر می گیرد.

با این حال، یکی دیگر از ویژگی‌های ارزشمند اپلیکیشن Apple Watch Lumen، تقسیم‌بندی توصیه‌شده ماکروها برای خوردن وعده‌های غذایی آینده است.

امتیاز انعطاف پذیری متابولیک

وقتی برای اولین بار Lumen را در سال 2020 امتحان کردم، تجربه فوق العاده ای داشتم. هدف اصلی من عضله سازی و انجام یک عضله سازی سخت بود – که من موفقیت آمیز حدود دو ماه پس از شروع با لومن.

پس از اینکه در دو سال گذشته عمدتاً در حالت تعمیر و نگهداری با وزن بدن و قدرتم تعلیق شده بودم، فکر کردم عالی است که با کمک Lumen با آخرین به روز رسانی هایی که دریافت کرده است دوباره عمدی دریافت کنم.

فناوری تست متابولیک لومن

پس از ثبت اطلاعات چند هفته ای، برنامه Lumen امتیاز Flex را به شما می دهد. این بر اساس مقیاس 0 تا 21 است که 21 نشان دهنده انعطاف پذیرترین متابولیسم است.