آنچه در اجلاس هوش مصنوعی اپل برای کارمندان رخ داد



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

در آخرین ویرایش او برای روشن شدن خبرنامه، بلومبرگ مارک گورمن خلاصه ای سریع از نشست AI امسال که فقط برای کارمندان اپل برگزار شد را به اشتراک گذاشت. به گفته Gurman، رئیس هوش مصنوعی اپل به کارمندان گفته است که “یادگیری ماشینی سریعتر از همیشه در حال حرکت است” و استعداد اپل “واقعاً پیشرفته است.”

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این نباید خیلی غافلگیر کننده باشد. اپل تمام اعلامیه‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی را برای WWDC در ماه ژوئن ضبط خواهد کرد. اجلاس هوش مصنوعی برای کارمندان طراحی شده است و احتمالاً بیشتر بر روی یک نقشه راه کلی و بحث استراتژیک متمرکز است تا اعلام ویژگی های خاص.

با وجود این اظهار نظر، گورمن می‌گوید که از اطلاعیه‌های «تغییر بازی» برای مصرف‌کنندگان آگاه نیست و اپل هیچ برنامه‌ای برای رقابت با Bing یا ChatGPT جدید ندارد.

همانطور که در اوایل این ماه توضیح دادیم، اجلاس هوش مصنوعی اپل یک رویداد سالانه است که به عنوان “WWDC برای هوش مصنوعی” توصیف می شود، اما فقط برای کارمندان اپل باز است. امسال، برای اولین بار از زمان شروع همه گیری COVID-19، این رویداد به صورت حضوری در تئاتر استیو جابز برگزار شد. همچنین برای کارمندانی که قادر به حضور حضوری نبودند به صورت زنده پخش شد.

این یک رویداد سالانه برای اپل است، اما امسال مورد توجه بیشتری قرار گرفت زیرا گوگل و مایکروسافت راه‌های جدیدی را برای پذیرش هوش مصنوعی، در کنار، البته، ادامه تکامل ChatGPT اعلام کردند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.


در اوایل این ماه، اپل میزبان اجلاس هوش مصنوعی کارمندان خود را به صورت حضوری در تئاتر استیو جابز برگزار کرد. اکنون گزارشی از بلومبرگ برخی از جزئیات را در مورد آنچه اتفاق افتاده (و اتفاق نیفتاده) در این رویداد ارائه می دهد زیرا رقابت برای هوش مصنوعی همچنان داغ می شود.

“اجلاس AI” اپل برای کارمندان

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

در اوایل این ماه، اپل اجلاس داخلی سالانه خود را برای بحث در مورد پیشرفت های جاری در یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در داخل شرکت برگزار کرد. در بروشوری برای این رویداد، رئیس هوش مصنوعی اپل به کارمندان گفت که “یادگیری ماشینی سریعتر از همیشه در حال حرکت است و استعدادی که ما در اینجا داریم واقعاً در خط مقدم است.” اگرچه ممکن است این باور اپل باشد، اما من چیزی نشنیده‌ام – برای مصرف‌کنندگان – که بازی را بعد از اجلاس تغییر دهد. برای کسانی که تعجب می کنند، من فکر نمی کنم اپل یک رقیب ChatGPT/New Bing یا هر چیزی شبیه به آن را پیش نمایش کرده باشد.