آواتار ۱۱؛ پورشه کاین چینی با تکنولوژی هواوی و طراحی نادر فقیه زاده 9to5mac Farsi

با رعایت مقررات ایمنی دارای پردازنده های با کارایی بالا و وضوح تصویری خوب ؛ ارتباطات بی سیم را ارائه می دهد ظرفیت ذخیره سازی خوبی دارند و طراحی ضد آب و گرد و غبار را برای انواع خطرات مطب پزشکی ارائه می دهد. هنگامی که از گوشی استفاده می­ کنیم ممکن است گرم شود اما در موقعیت ­های خاصی گوشی داغ می شود. اگر بخواهیم پرچمدار شیائومی در گوشیهای ردمی را انتخاب کنیم باید به سراغ ردمی نوت 10 پرو برویم. این گوشی در واقع یک نسخه بهبود یافتهتر از می نوت 10 است که در برخی جهات با پیشرفتهایی همراه بوده و البته پسرفتهایی هم داشته است. همچنین ادعا شدهاست که هوآوی، یک فناوری شرکت بزرگ «تی موبیل» آمریکا که از آن برای تست کردن قابلیت دوام تلفنهای همراه استفاده میشود را سرقت کرده. در این صورت شما قابلیت ­های جدیدی در دسترس دارید، امنیت گوشی افزایش یافته است، و همچنین گوشی از شر مشکلات و باگ­ ها و دغ شدن گوشی خلاص شده است. اینگونه شما ادعای پیروزی می کنید.

بسیاری از کاربران ادعا کرده اند که این روش در رفع داغ شدن گوشی موثر بوده است. از آغاز بهوجود آمدن هواوی شرکت مخابرات ایران با این شرکت چینی همکاریهای بسیاری داشته و بیشتر آنتنهای BTS تلفن همراه در ایران از این شرکت خریداری شدهاست. این گوشی تقریبا 1000 دلاری اما سخت افزاری قدرتمندتر و ارزشمندتر از 1000 دلار با خود به همراه دارد. البته سامسونگ گوشی تاشوی خود را 1980 دلار میفروشد. اما برای کارهای روزانه همانند وبگردی یا گشت و گذار در شبکههای اجتماعی، Y6 گزینه قابل قدری خواهد بود و به هیچ عنوان شما را مایوس نخواهد کرد. پس از تائید شما در سریعترین زمان ممکن، پیک مورد اعتماد پین ورک جهت تحویل گرفتن گوشی به محل مورد نظر شما اعزام میشود.

دیگر دلیل جذابیت این سری از گوشیهای شیائومی استفاده از پردازندههایی با قدرت پردازش بالا است که کاربران را در حین اجرای برنامهها و بازیهای سنگین به وجد میآورند. Snapdragon 450 آنچنان قدرتمند نیست و به ویژه در مقابل پردازندههایی که در سامسونگ به کار رفته زیاد نمیتواند، رقیب محسوب شود. نام شیائومی در سال 2021 در کنار غول های موبایل مانند اپل و سامسونگ میدرخشد و امروزه این برند یک رقیب جدی برای این دو غول اسمارت فون ساز به حساب میآید. علاوه بر این، شرکت هوآوی توانسته در جریان سهماهه دوم سال ۲۰۲۰ نیز با کنار زدن رقیب کرهای خود به این عنوان دست پیدا کند. هواوی در سال ۲۰۲۰ زیر برند محبوب خود یعنی شرکت آنر را فروخت؛ زیرا بتواند به عنوان شرکتی مستقل و جدا از هواوی فعالیت کند. البته دراین گوشی خبری از Night Mode نیست و خود گوشی به صورت اتوماتیک و بر مبنای قاب بندی و صحنه انتخابی شما تنظیمات را برای ایجاد گستره دینامیکی و کاهش نویز تغییر می دهد.

حافظه 32 گیگابایت هم برای این دستگاه در نظر گرفته شد و حافظه رم از 256 مگابایت به 512 مگابایت ارتقا پیدا کرده بود! برای حافظه داخلی هم دو گزینه در مقابل شما قرار دارد که میتوانید از بین 64 و 128 گیگابایت یک گزینه را برگزینید. اگر به دنبال اجرای بازیهای سنگین هستید، این گوشی هوآوی برای شما مناسب نیست. در سال ۲۰۰۶ سهام شرکت نوکیا زیمنس ۵۱٪ و هوآوی ۴۹٪ بود و این برای هوآوی معنای پیشرفت میداد. Qualcomm Snapdragon 430 زمانی دهن پر کن بود و در خطوط تولید بسیاری دیده میشد، حتی در Honor 7A هم از این پردازنده استفاده شده بود.

در جریان نشستی که در کنفرانس فناوری اطلاعات چین در سال ۲۰۲۰ برگزار شد، «یو چن دونگ» به عنوان مدیر عامل بخش کالاهای مصرفی شرکت هوآوی به صورت رسمی اعلام کرد که این شرکت در نیمه نخست سال ۲۰۲۰ موفق به کسب سودی معادل ۲۵۵٫۸ میلیارد یوآن (۳۶٫۷ میلیارد دلار) شده و با فروش ۱۰۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند، به رتبه اول در میان تمام تولیدکنندگان گوشی هوشمند در سراسر دنیا رسیدهاست. در سال ۲۰۰۵، برای اولین بار سفارشهای قرارداد بینالمللی از فروش داخلی پیشی گرفت. یک بار حالت پرواز آیفون را روشن و خاموش نمایید و مجددا به شبکه وای فای مورد نظرتان متصل شوید.

عمده ترین علت برتری آنها سخت افزار استفاده شده در این گوشی هاست که اولین بار در ردمی 5 پرو استفاده شد. آموزشگاه فن آموزان بزرگترین مرکز تخصصی آموزش الکترونیک و تعمیرات در تهران می باشد که با مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه ای کشور دوره های ویژه بازار کار و اشتغال از جمله تعمیرات نرم افزار و سخت افزاز موبایل ، آموزش تعمیرات برد الکترونیکی ، آموزش تعمیرات لوازم خانگی ، آموزش plc ، آموزش نصب دوربین مدار بسته ، آموزش تابلو برق صنعتی و … چند ویژگی اضافی در این گوشی وجود دارد که در سری Mi 10 موجود نبود مانند یک اسکنر اثر انگشت مفید در لبه کناری گوشی، صفحه نمایش 144 هرتز و یک دوربین بسیار قدرتمند. اما بگذارید دستتان روی دکمه کاهش صدا بماند تا وارد صفحه روت شوید. در این شرایط اولین کاری که باید بکنید این است که گوشی را کنار بگذارید و اجازه دهید که دمای آن کمتر شود. این شرکت محصولات منحصر به فرد دیگری نظیر هدفونهای ورزشی و محصولات در ارتباط با ورزش و یا دستگاههای پوشیدنی را تولید میکند.

در مرداد ۱۳۹۹ در مراسم رونمایی از گوشی موبایل P40 Pro آقایینیا (مدیر Huawei device در ایران) اعلام کرد از شهریور ۹۹ محصولات هواوی با گارانتی اصلی خود شرکت عرضه میشود و خبری از گارانتیهای شرکتی نخواهد بود. بهتر است که بدانید هنوز کمپانی اپل زمان رسمی جهت رونمایی و عرضه آیفون ۱۴ را اعلام نکرده است. جالب است بدانید که اینترنت اشیا در سالهای آینده به هوش اشیا تبدیل میشود و دستگاههای هوشمند میتوانند دادهها را تجزیه و تحلیل کنند و به طور مستقل تصمیم بگیرند. اپل که مسلماً بزرگترین برندهی بازار موبایل است، تلاش میکند دستگاههای جدیدی که با دنیای متاورس هماهنگی و ارتباط بهتری داشته باشند تولید و عرضه کند. البته که یک سنسور اضافی برای دوربین Y7 Prime تعبیه شده است، ولی در مجموع تفاوت چندانی میان این دو دیده نمیشود. در قسمت پشتی تنها یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل را شاهد هستیم که توانایی ضبط ویدئو با حداکثر کیفیت 4K سرعت ۶۰ فریم در ثانیه را هم دارد. شکل امروزی رسانه کمک کرده تا کسب و کارها به سرعت بازخورد مورد نظر را دریافت کنند. نمونههای آکبند آیفون SE مدل 2020 را هم میتوان پیدا کرد هرچند خریدن آنها رسما دل شیر میخواهد.

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با گوشی هواوی و برترین مدلهای آن آشنا کنیم. در کیفیت ساخت و ارزش خرید گوشی اپل هیچ شکی وجود ندارد؛ چرا که با نگاه کردن به مشخصات به کار گرفته شده در ساخت گوشی آیفون متوجه خواهید شد که این غول تکنولوژی سعی کرده است تا از بهترین قطعات و متریال موجود در بازار برای ساخت گوشی های خود استفاده کند. جنگ اطلاعاتی فریب، افشا، رسواسازی، بزرگنمایی، ابهام افکنی، تردید اطلاعاتی، بهمریزی و دستکاری اطلاعاتی را در نظر دارد (همان،61) که در اثر آن اقتصاد، سلاح و قدرت نظامی جای خود را به جابه­جایی صفر و یکها می­دهد(همان،107). قیمت گوشی شیائومی به صورتی است که طبقات متوسط و یا پایین جامعه نیز قدرت خرید آن را داشته باشند.

هواوی با گوشی Y9 Prime 2019 خود به صف کمپانیهایی پیوسته است که دوربین سلفی پاپ آپ را در گوشیهای خود قرار دادهاند. برای رفع مشکل داغ شدن گوشی هواوی ، می­ توانید گوشی خود را به شکلی که آن را خریداری کردید بازگردانید. این مشکل اغلب با ظاهر شدن پیامی مبنی بر خراب بودن کارت حافظه microSD یا نوتیفیکیشنهایی در رابطه با خارج شدن کارت حافظه نمایش داده میشود. گوشههای نمایشگر هم بر خلاف انتظار خمیده نیستند و دوربین سلفی آن در داخل نمایشگر به صورت پانچ شده قرار گرفته است. این دوربینها به سازندگان این امکان را میدهند که بدون سوراخ کردن نمایشگر بتوانند دوربین سلفی را در گوشی تعبیه کنند. ادعانامه وزارت دادگستری آمریکا میگوید که هوآوی، آمریکا و یک بانک بینالمللی را در مورد روابط با دو زیرمجموعه اش به نامهای «هوآوی دیوایس یو اس ای» و «اسکای کام تک» برای انجام معامله با ایران گمراه کرد. تحریمهای آمریکا چه بلایی بر سر سیستم عامل هواوی آورده است؟ همچنین گوشیهایی که پیش از تحریم آمریکا با اندروید اجرا شده بودند هم میتوانند از آپدیتهای امنیتی اندروید استفاده کنند.

قیمت رجیستری گوشی ایفون ۱۳ و سایر مدلها بسته به نرخ ارز در هر زمان متفاوت است. یکی از مشکلاتی که گوشیهای ایفون با آن دست و پنجه نرم میکنند، مشکل قطع و غیرفعال شدن وای فای ایفون در حالت استندبای و یا عدم اتصال برخی از مدلها به وای فای همچون ایفون ۶ است. اول اینکه طبقه بررسی هایی که کردم این دو گوشی تفاوت چندانی ندارن و اگرم ایفون 13 یخوزده ارتقا یافته تر از ایفون 12 باشه با اپدیت هایی که براش میا د این مشکلم بر طرف میشه . هواوی گفته که این سیستم عامل بر پایه microkernel ساخته شده و میتوان آن را در گوشیهای هوشمند، گجتهای پوشیدنی، خودروها و اسپیکرهای هوشمند نصب کرد تا یک اکوسیستم یکپارچه در این دستگاهها وجود داشته باشد. هوآوی یک توافقنامه چارچوب بینالمللی را با ودافون امضاء کرد. هوآوی محصولات مصرفی گوناگونی برای استفادهٔ مصرفکنندگان نهایی (عموم مردم) شامل انواع مختلفی از مودم usb، مودم بیسیم، ماژولها، set-top box، ترمینالهای بیسیم، گوشیهای تلفن همراه و محصولات ویدئویی را به بازار عرضه کردهاست. این تلفن همراه نسبت به پرچم دار این کمپانی کوچکتر است، با چند مشخصات ضعیف در چند قسمت، مانند دوربین های با وضوح پایین و چیپست رده متوسط ، اما هنوز دوست دارد چیزهای زیادی به خصوص از نظر طراحی و نمایشگر ارائه دهد که تا حد زیادی هم از دید مشتریان راضی کننده توصیف شده است.

در گذشته از سلول های بنیادی جنینی برای این کار استفاده می شد که احتمال زیادی وجود داشت که بعد از پیوند باعث ایجاد تومور های مغزی شوند. یکی از فاکتورهایی که بین این دو گوشی تفاوت ایجاد میکند، نمایشگر 6.62 اینچی است که در نسخه Pro به 6.53 اینچی تبدیل شده است. برای بخش گرافیکی و رندرینگ نیز از GPU همان Qualcomm استفاده شده و Adreno 506 راه خود را به هواوی باز کرده است. این ارگان نظامی در شکایت خود مدعی شده بود که داده های کاربران توسط این شرکت به آژانس دولتی چین تحویل داده می شود و ممکن است مورد سوء استفاده قرار بگیرد. در این روز های کرونایی، خیلی از افراد ترجیح می دهند تا به جای برگزاری مهمانی و ضیافت های خود در مکان های عمومی و پر خطر، آن ها را به مکان های شخصی و کم خطر منتقل کنند ، اما این مهمانی ها بدون داشتن صدایی بلند و شفاف از موزیک های شاد و مهیج، چندان هم جذاب نخواهد بود. در وسط بازی کمی به گوشی خود استراحت بدهید زیرا بازی کردن با گوشی برای مدت طولانی باعث داغ شدن بیش از حد آن می­شود. آمریکا خانم منگ و شرکت گوشی هواوی را متهم به دور زدن تحریمهای ایران در حد فاصل سالهای ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ کردهاست.

در ۲۸ ژانویه ۲۰۱۹ وزارت دادگستری آمریکا ادعانامه ای شامل ۱۳ مورد اتهام علیه شرکت هوآوی و منگ وانژو و مدیر ارشد شرکت هوآوی که در کانادا منتظر محاکمه بود تنظیم کرد. در همان سال هوآوی به کنسرسیوم تماس سبز که یک گروه صنعتی برای کمک به تولید شبکههای ارتباطی با کارآمدی انرژی بیش از ۱۰۰۰ برابر شبکههای امروزی است ملحق شد. شرکت اپل در پنل جلویی گوشی از کریستالهای میکروسکوپی سرامیکی استفاده کرده است که پوششی به نام Coring Glass با مقاومتی فوقالعاده بالا از آن محافظت میکند و قادر است تا ۴ برابر نسخه ۱۱ در برابر آسیبهای وارده از صفحه نمایش محافظت کند و کمتر جای اثر انگشت روی آن باقی میماند. «زمانی که بادهای تغییر در سرزمینی شروع به وزیدن کند، کسی را یارای مقاومت در برابر آن نخواهد بود». تکرار جهش تقریباً صددرصدی فروش خارجی هوآوی پیام معنیداری برای کارشناسان اقتصادی دارد و آن اینکه هوآوی قصد تسخیر سریع بازارهای منطقه را دارد. دلیل اصلی موفقیت این برند در زمینه تولید، توزیع و و فروش گوشی شیائومی این بود که توانست تعادلی مساعد بین ارائه کیفیت و قیمت دهی برقرار کند چرا که هم قیمت و هم کیفیت جزء اصلیترین اولویتهای کاربران هنگام خرید گوشی موبایل هستند.

آواتار 11 یک شاسی بلند برقی چینی از شرکت چانگان است که از تکنولوژی هواوی و باتریهای CATL بهره میبرد و 52 هزار سایت 9to5mac دلار قیمت دارد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت روز گوشی آیفون علاوه بر سایت به اینستاگرام موبایل استقلال سربزنید. پس از آن در همان سال محصولات وایرلس مبتنی بر GSM را راهاندازی کرد و در نهایت برای ارائه CDMA و UMTS گسترش یافت. در اکتبر ۲۰۱۱، والاستریت ژورنال در مقالهای این شرکت را ارائهدهنده خدمات سانسور به دولت ایران معرفی کردهاست. در طول سال ۱۹۸۰ دولت چین یک استراتژی چندگانه برای گسترش زیرساختهای مخابراتی در کشور خود داشت. آن گفته رن ژنگفی که فناوری سوئیچینگ مهمترین ابزار امنیت ملی است و کشوری که تجهیزات سوئیچینگ خود را نداشته باشد مثل آن است که فاقد ارتش یا نیروی نظامی است باعث شد که دیدارهایی را با رئیسجمهور خلق چین داشته باشد و آنها سرانجام موفق به عقد قرار داد با دولت و ارتش آزادیبخش شدند. آمار جدیدی که از سوی هوآوی اعلام شده بیان میکند که این شرکت تنها در ششماهه ابتدایی سال ۲۰۲۰ موفق به فروش ۱۰۵ میلیون گوشی هوشمند و رسیدن به رتبه اول در میان تمام شرکتهای فعال در این حوزه شدهاست.

موضوع بعدی این است که حتما باید به یک شبکه وایفای متصل شوید در غیر این صورت امکان اتصال با تلویزیون و تعامل با دستگاههای دیگر وجود نخواهد داشت. در گوشی هوشمند سونی Xperia 5 شاهد دوام بالاتری از باتری هستیم و در عین حال این مدل قیمت مناسبتری نسبت به دیگر مدلهای درجهی یک سونی دارد. قیمت این مدل نیز بالا بوده و این گوشی برای افرادی که دستهای کوچکی دارند بسیار بزرگ است. کالاها و خدماتش در ۱۴۰ کشور بهکار گرفتهشده و هماکنون ۴۵ شرکت از ۵۰ شرکت اپراتور مخابراتی بزرگ جهان، از تجهیزات هوآوِی بهره میبرند. هماکنون شرکت آنر در حال مذاکره با شرکتهای آمریکای شمالی برای فعالیت در بازار خارجی است. این بلاگ توسط Dieter Avella، مدیر فروش شرکت Zebra در قسمت شمالی امریکای لاتین ارائه شده. حتما برای شما هم اتفاق افتاده که به فکر خرید گوشی برای خود یا اعضای خانواده بیفتید.ما به شما فرصت استثنایی فروش اقساطی موبایل اچ تی سی را پیشنهاد مید هیم. برخی افراد به دلیل ترس از دندانپزشکی همیشه برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته به دنبال راه حلی برای فرار هستند اما خوشبختانه یکی از فناوری های جدید در دندانپزشکی مشکل بسیاری از بیماران را برطرف نموده است و خود یک علم محسوب می شود چرا که کاشت ایمپلنت انتظار ها را از بین برده است و با تکامل خود توانسته مدت درمان را هم کوتاه تر کند بنابراین با ایمپلنت دیجیتال شما یک روزه صاحب دندان خواهید شد.

اما Smart HDR مزیت واقعی گرفتن عکس های عالی است و این در اینجا است. برنامه نویسی باعث ظهور و تکامل فناوری های جدید می شود. گوشی های هوشمند شیائومی در دو نسخه چین و جهانی تولید می شود که معمولا از نظر کیفیت و ویژگی های سخت افزاری تفاوتی ندارند و تنها در قسمت آداپتور شارژر و پشتیبانی از زبان فارسی و بعضی از جزئیات باهم متفاوت هستند مجموعه موبایل 7 بیشتر محصولات شرکت شیائومی را در نسخه جهانی به فروش میگذارد تا کاربران ایرانی مشکلی بابت این جزئیات نداشته باشند . وقتی پین ورک انتخاب شماست از بابت نصب قطعات اصل و اورجینال اطمینان خاطر خواهید داشت. سلام من این گوشی رو خریداری کردم و هر کی این گوشی رو دستم میبینه با تعجب میپرسه این چه برندیه و چرا سلفی نداره وقتی سلفیش رو نشون میدم همه فقط یه چیز میگن وایی . تو گوشی های گیمینگ، لذت بازی کردن با تریگرهای فیزیکی یه چیز دیگهاس.