آپدیت MIUI 13.5 برای این گوشی های شیائومی، ردمی و پوکو منتشر میشود

این شرکت در حال آماده شدن برای انتشار آپدیت MIUI 13.5 است که انتظار میرود ثبات و عملکرد این پوسته سفارشی اندروید را بهبود ببخشد. به این ترتیب بسیاری از مدلها از این لیست کنار گذاشته شدند. در ادامه با گوشیهایی که در لیست دریافت این بروزرسانی قرار دارند آشنا میشوید. همانطور که گفته شد به نظر میرسد گوشیهایی که از نسخه قدیمیتر اندروید یعنی اندروید 11 استفاده میکنند نمیتوانند به MIUI 13.5 آپدیت شوند؛ چرا که تطبیق ویژگیهای جدید این نسخه با فریم ورک قدیمی اندروید دشوارتر میشود و به همین دلیل این گوشیها از لیست دریافت کنندگان می یو آی 13.5 حذف شدهاند و شاید زمان بازنشستگی آنها فرا رسیده باشد. موزیلا فایرفاکس و موزیلا تاندربرد انواع مختلفی از تنظیمات (نظیر چوبالفها، کوکیها، تاریخچهٔ بازدید وب و غیره) را در یک پایگاه دادهٔ اسکیوال لایت ذخیره میکنند. لیست گوشی های شیائومی ، ردمی و پوکو که آپدیت MIUI 13.5 را دریافت میکنند منتشر شد. این منبع میگوید آپدیت MIUI 13.5 به گوشیهایی راه پیدا خواهد کرد که روی اندروید 12 اجرا میشوند. بر خلاف پایگاههای داده مستقل نظیر مایاسکیوال یا سرور اسکیوال مایکروسافت، اسکیوال لایت هیچ فرایند مستقلی را روی پردازنده اجرا نمیکند، بلکه کتابخانهٔ اسکیوال لایت به برنامهٔ اصلی پیوند میشود و با اجرای برنامهٔ اصلی، اسکیوال لایت هم اجرا میگردد.

تلویزیون شهری بدون محدودیت در نمایش تصاویر و فیلم ها ، محدودیت های بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی را نداشته و میتواند با اتصال به کامپیوتر و همچنین داشتن ورودی های مختلف ، کیفیت بالایی از تصاویر را ارائه دهد. تلویزیون داخل سالن از تعداد زیادی ال ای دی SMD تشکیل شده است که میتوانند با کیفیت بالا تصاویر را در محیط های سربسته به نمایش درآورند . چون مخاطب در فضای سربسته بیشتر به تلویزیون نزدیک است ؛ کیفیت و تراکم پیکسل در تلویزیون داخل سالن از اهمیت بالایی برخوردار است . خصوصا استفاده از تلویزیون خارج سالن در فضای های صمیمی تری چون محوطه ی ویلا و باغ های خانوادگی ، دورهمی ما با عزیزانمان را( با وجود یک سینمای شخصی فضای باز ) سرگرم کننده تر خواهد کرد. تلویزیون شهری ، تلویزیون غول پیکر ضد آب و ضد ضربه ای است که لذت تماشای تلویزیون خارج از سالن را برای ما به ارمغان می آورد.ویژگی منحصر به فرد” ضدآب “بودن وداشتن “تصاویر واضح” در نور خورشید،این تلویزیون ها را به گزینه ی متمایز کننده در طراحی داخلی روف گاردن ،رستوران ها، و حیاط های مجلل منازل تبدیل کرده است.

هدف از ساخت اسکیوال لایت این بود که این برنامهها بتوانند بدون نصب یا مدیریت پایگاه داده مستقل اجرا شوند. اسکیوال لایت اجازه خوانده شدن همزمان چند قسمت از پایگاه داده را میدهد اما نوشتن در پایگاه داده به طور همزمان ممکن نیست. البته لیست منتشر شده در بالا ممکن است دستخوش تغییراتی شود. به لطف وبسایت Xiaomiui اکنون لیستی از گوشی های شیائومی، ردمی و پوکو که به MIUI 13.5 بروز میشوند در اختیار رسانهها قرار گرفته است. مورد استفاده قرار می گیرند .شما میتوانید ارباب رجوع را در اتاق انتظار دفتر خود به دیدن نمایش ۳D از آکواریومی بزرگ یا نمایشی بی نظیر از ستارگان دعوت کنید؛یا مشتریان خود را به صرف نهار در ساحلی زیبا و شام در کویری بی نظیر مهمان کنید. آنچه در مراکز همایش ، اتاق های مانیتورینگ ، ادارات ، فرودگاه ها و سینماها دیده اید تنها کاربردهایی از تلویزیون داخل سالن هستند . گروه صنعتی ایلیا برای طراحی و تولید آنچه مورد نظر شماست آماده ی ارائه ی مشاوره به شما بزرگواران است . گروه صنعتی ایلیا طراح و تولید کننده ی تلویزیون های شهری با ارائه ی خدمات تخصصی و گارانتی طلایی آماده ی کارشناسی و طراحی پروژه های شماست .

با توجه به کاربرد وسیع آن در مرورگرهای وب، سیستمهای عامل و غیره، گمان میرود که اسکیوال لایت پرکاربردترین پایگاه داده تلویزیون شهری موجود باشد. با توجه به حجم کم و عملکرد بالا، اسکیوال لایت در بسیاری از سیستمهای عامل از جمله iOS اپل، سیمبیان، اندروید گوگل، میگو بنیاد لینوکس و وباواس پالم به کار رفته است. از ویژگیهای اسکیوال لایت آن است که پایگاه دادهای متشکل از یک پرونده، با حجم کم و عدم وابستگی به سیستمعامل، دارای محیط مدیریتی خوب که تمامی امکانات آن را پوشش میدهد در اختیار کاربر میگذارد. اسکایپ هم از پایگاه داده اسکیوال لایت بهره میبرد. وبگاه رسمی اسکیوال لایت. برخلاف انواع دیگر پایگاه داده، اسکیوال لایت یک پروسه جداگانه نیست که توسط برنامهٔ اصلی فراخوانی شود، بلکه جزئی از خود برنامهٔ اصلی است. شیائومی امسال مسیر سال گذشته را دنبال خواهد کرد و نسخه میانی رابط کاربری اختصاصی خود را منتشر میکند. با تلویزیون شهری میتوان در یک زمان ، چندین برند را به صورت پویا و با گستره ی نامحدود جلوه های ویژه تبلیغ کرد یا چندین روایت از یک برند را به نمایش گذاشت.