آیا آیفون 14 ارزشش را دارد؟

از لحاظ تاریخی، تمام آیفون‌های جدید معرفی‌شده جدیدترین تراشه‌های سری A اپل را دریافت می‌کنند، اما امسال انتظار می‌رود اپل تنها A16 را در آیفون 14 پرو و ​​14 پرو مکس عرضه کند. این بدان معناست که آیفون 14 و 14 مکس همان تراشه A15 را مانند کل خط آیفون 13 حفظ خواهند کرد.

Kuo همچنین معتقد است که سیستم دوربین ارتقا یافته و برای اولین بار از فیلمبرداری 8K پشتیبانی می کند. در همین حال، انتظار می رود که برآمدگی دوربین در آیفون های جدید باقی بماند.

لایتنینگ یا USB-C؟

آیا آیفون 14 ارزشش را دارد 2

شما چی فکر میکنید؟ آیا هنوز برای خرید آیفون 14 آماده اید؟ آیا منتظر خواهید بود تا تمام مشخصات و قیمت ها را ببینید؟ آیا از قبل می دانید که ارتقا نمی دهید؟ نظر خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید!

جالب اینجاست که به نظر می‌رسد امسال اولین سالی است که اپل استراتژی تراشه‌های متفاوتی را وارد خط تولید آیفون کرده است.

درباره همه اینها در مقاله همکارم Chance بیشتر بخوانید:

کاهش قیمت آیفون 13

در نهایت، تصمیم گیری در مورد اهمیت ویژگی ها/تغییرات آیفون 14 برای تصمیم گیری “آیا آیفون 14 ارزشش را دارد؟”

مشخص نیست که اپل با تراشه A16 چه افزایشی در عملکرد خواهد داشت، زمان نشان خواهد داد.

تاچ آیدی؟

مجموعه آیفون 14 قرار است آنچه را که در سال‌های اخیر دیده‌ایم تغییر دهد. در یک گزارش اختصاصی از 9to5Mac، ما فاش کردیم که اپل آیفون مینی را کنار گذاشته و در عوض آیفون 14 مکس را در کنار آیفون 14، 14 پرو و ​​14 پرو مکس عرضه خواهد کرد.

رویداد آیفون 14 به سرعت در حال نزدیک شدن است و انتظار می رود مجموعه امسال شامل تعدادی ارتقاء و تغییرات باشد. در حالی که به راحتی می توان هیجان یک آیفون جدید را به خود جلب کرد، یک سوال مهم که باید در نظر گرفت این است که “آیا آیفون 14 ارزشش را دارد؟” برای دریافت پاسخ ما را دنبال کنید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

انتظار می‌رود سری آیفون‌های 2022 دارای یک بریدگی قرص‌شکل جدید باشند، راهی حداقلی برای قرار دادن دوربین TrueDepth Face ID، سنسورها و موارد دیگر.

آیا آیفون 14 ارزشش را دارد 1

اندازه های جدید

به طور معمول، اپل قیمت خط جدید آیفون‌ها را تقریباً مشابه مدل‌های قبلی (زمانی که در ابتدا عرضه شدند) حفظ می‌کند. با این حال، یک تغییر در سال جاری در شرایط سخت اقتصادی می تواند افزایش قیمت باشد.

این احتمال وجود دارد که لایتنینگ امسال سرعت USB 3.0 را دریافت کند، اما این شایعه مبهم است.

تراشه A16 و A15

آیا آیفون 14 ارزشش را دارد؟

فراموش نکنید که این را در فرمول خود بگنجانید تا تعیین کنید آیا آیفون 14 برای شما ارزشش را دارد یا خیر.

آیا آیفون 14 ارزشش را دارد – خلاصه

گزارش اخیر Ming-Chi Kuo نشان می‌دهد که اپل مجبور شد تاچ آی‌دی زیر نمایشگر را به تعویق بیاندازد – احتمالاً حتی پس از سال 2023. این بدان معنی است که iPhone 14 Face ID را به عنوان شناسه بیومتریک حفظ خواهد کرد.

افزایش قیمت؟

مینگ چی کو اخیرا پیش بینی کرد که قیمت آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس در سال جاری حدود 100 دلار بیشتر خواهد بود. با این حال، این مشکل است زیرا ما انتظار داریم اپل این بار آیفون مینی را کنار بگذارد و 14 مکس را معرفی کند.

اینکه آیا آیفون 14 را ارزش ارتقا پیدا می‌کنید یا نه، به میزان اهمیت و ارزشی که برای تغییرات و ویژگی‌ها قائل هستید یا شاید فقط داشتن آخرین فناوری بستگی دارد. اما نکته دیگری وجود دارد که امسال باید در نظر گرفت، اپل ممکن است قیمت آیفون های جدید پرو را حدود 100 دلار افزایش دهد.

آیا آیفون 14 ارزشش را دارد؟

بهبودهای مورد انتظار

برش به شکل قرص

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل مدتی است روی یک آیفون بدون پورت کار می کند. با این حال، امسال آیفون USB-C و USB-C انتظار نمی رود.

یکی از بزرگ‌ترین تغییراتی که با آیفون 14 وارد شده است این است که اپل در حال کنار گذاشتن بریدگی است که با آیفون X شروع شد و از آن زمان تاکنون در آیفون‌های پرچمدار وجود داشته است.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

تغییر به USB-C ممکن است در سال 2023 اتفاق بیفتد، همانطور که کوو و بلومبرگ پیش بینی کرده بودند، اما انتظار می رود که سری آیفون 14 از لایتنینگ استفاده کند.

از اینکه راهنمای ما برای پاسخ به سوال “آیا آیفون 14 ارزشش را خواهد داشت؟”

به گفته Kuo، آیفون 14 همچنین دارای پیشرفت های بزرگی در دوربین جلو خواهد بود. تغییرات اصلی ارتقاء ویژگی های فوکوس خودکار دوربین جلو و ارتقاء آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس به 48 مگاپیکسل خواهد بود که نسبت به سنسور 12 مگاپیکسلی آیفون 13 افزایش یافته است.

علاوه بر این، انتظار می رود مدل های Pro دارای صفحه نمایش کمی بزرگتر باشند.

ارتقاء دوربین

همانطور که همیشه اتفاق می افتد، به محض اینکه اپل خط تولید آیفون 14 را راه اندازی کرد، قیمت آیفون 13 (و 12 و غیره) کاهش می یابد. و اپراتورها اغلب معاملات عالی را برای آیفون های یک ساله ارائه می دهند.

سوال روشن‌کننده‌ای که باید از خود بپرسید این است که پس از پایان تبلیغات اولیه برای خرید آیفون جدید، ویژگی‌ها و تغییرات زیر واقعاً چه تفاوتی در زندگی روزمره شما ایجاد خواهند کرد؟

  • برش به شکل قرص
  • ارتقاء دوربین
  • اندازه های جدید (iPhone 14 Max و کمی بزرگتر برای 14 Pro و Pro Max)
  • A16 برای مدل های Pro و Pro Max، A15 برای مدل های غیر Pro
  • افزایش قیمت احتمالی در مدل های جدید پرو و ​​کاهش قیمت در مدل های قبلی

شایعات اولیه آیفون 14 می‌گفتند اپل تاچ آیدی زیر نمایشگر را به آیفون 2022 می‌آورد، اما به نظر نمی‌رسد که دیگر این اتفاق بیفتد.