آیا زمان آن رسیده است که اپل به اشتراک گذاری خانوادگی را با ویژگی های جدید ارتقا دهد؟

من از زمانی که در سال 2004 شروع به خرید موسیقی از iTunes کردم، چندین اپل آیدی در طول سال‌ها به‌عنوان مشتری اپل داشته‌ام. در نهایت در زمانی که اولین ipod touch خود را داشتم همه چیز را در دو حساب ادغام کردم. من یک حساب برای خرید داشتم (حساب جیمیل من) ، سپس من داشتم حساب Mac/MobileMe/iCloud. اپل همیشه کار بزرگی انجام داده است که به شما امکان می دهد یک حساب فروشگاهی را در کنار یک حساب داده در دستگاه های خود نگه دارید. وقتی در سال 2015 در Apple Music ثبت نام کردم، وقت گذاشتم و Family Sharing را با همسر و فرزندانم راه اندازی کردم. همه ما قبلاً یک حساب کاربری مشترک داشته‌ایم، اما با گزینه اشتراک خانواده Apple Music 14.99 دلار در ماه، زمان آماده شدن برای آینده فرا رسیده بود. من یک حساب اشتراک گذاری خانوادگی ایجاد کردم، همسرم را به عنوان والدین دعوت کردم، سپس برای همه فرزندانم حساب ایجاد کردم. سپس هر کدام می‌توانیم داده‌های Apple Music، iCloud خود را داشته باشیم، اما همچنان به خریدهای یکدیگر دسترسی داشته باشیم. اپل واقعاً پایه محکمی برای خانواده ها ایجاد کرده است تا داده های خود را مدیریت کنند، حریم خصوصی داشته باشند، اما در عین حال متصل بمانند. و من فکر می‌کنم کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، و امیدوارم آنها در سال 2020 با نسخه‌های آینده iOS، macOS و iCloud، موارد مورد نیاز را به اشتراک‌گذاری خانوادگی اضافه کنند.

کتابخانه عکس iCloud مشترک

تصویر توسط ایگور پسر بر پاشیدن

من عاشق پایه ای هستم که اپل با اشتراک گذاری خانوادگی ساخته است. هر کسی حساب خود را دارد، اما ما می توانیم فضای ذخیره سازی iCloud را به اشتراک بگذاریم. هر یک از ما حساب شخصی Apple Music خود را دریافت می کنیم، بنابراین می توانیم همزمان با گوش دادن، موسیقی و لیست های پخش مورد علاقه خود را اضافه کنیم. امیدواریم افزودن ویژگی های بیشتر برای آینده در دستور کار قرار گیرد.

من می خواهم چند مورد را در اینجا ببینم. کاش اپل فقط به من اجازه می داد کارت دومی را به نام همسرم سفارش دهم، اما همچنین به آنها اجازه می داد کارت را به Apple Pay اضافه کنند. ای کاش او می توانست به هر اعتبار موجود دسترسی نامحدود داشته باشد. یکی دیگر از مواردی که می‌خواهم پیشنهاد اپل را ببینم این است که به من اجازه دهد به بچه‌ها (زمانی که کمی بزرگتر هستند) یک اپل کارت با محدودیت ماهانه در دسته‌های مختلف بدهم. فرض کنید می خواهم ماهیانه 100 دلار بنزین به آنها بدهم، اما فقط 50 دلار غذا. هنگامی که پول آنها برای چرخه صورتحساب تمام شد، باید منتظر بمانند. اپل همچنین می‌تواند توانایی «درخواست» کمک هزینه بیشتر را در برنامه داشته باشد، مشابه اینکه کودکان می‌توانند زمان بیشتری از صفحه نمایش درخواست کنند. این ویژگی به من کمک می کند تا برای صرفه جویی در هزینه و انتخاب هوشمندانه با آنها کار کنم. اپل می تواند به والدین این امکان را بدهد که به بچه ها اجازه دهند مقداری از پول خود را در دسته بندی های خاص پس انداز کنند تا در ماه های بعد استفاده کنند.

لیست پخش خانواده Apple Music

وقتی برای رفتن به مدرسه سوار ماشین می‌شویم، هر یک از بچه‌های من همیشه چیز متفاوتی در Apple Music می‌خواهند. من یک لیست پخش “دقیقه صبحگاهی” دارم، اما فقط حدود پنج آهنگ دارد و فراموش می کنم آن را به روز کنم. اپل می‌تواند یک «آهنگ‌های مورد علاقه خانواده» و «میکس موسیقی جدید خانوادگی» بسازد که می‌تواند تاریخچه گوش دادن هر فرد را در نظر بگیرد و یک لیست پخش داشته باشد که همه آن را دوست داشته باشند. اپل تمام داده‌های مربوط به سنین ما را دارد، بنابراین ممکن است هنگام انتخاب آهنگ (با اجتناب از زبان صریح یا مضامین نامناسب) آن را در نظر بگیرد. این کار حدس و گمان را از رفت و آمد خارج می کرد و می توانستم بگویم: “هی سیری، لیست پخش آهنگ مورد علاقه خانواده ام را پخش کن.”

خلاصه اشتراک گذاری خانواده

در اوایل ماه اوت، مایکل پوتاک در مورد تمایل خود به گسترش گزینه‌های اپل برای داشتن کارت‌هایی تحت یک حساب (که بسیاری از کارت‌های اعتباری آن را ارائه می‌دهند) توسط همسران اپل نوشت.

من در گذشته بارها در مورد این موضوع نوشته ام و تا زمانی که اپل راه حلی پیدا کند به نوشتن در مورد آن ادامه خواهم داد. اگر می‌خواهید اکنون عکس‌های iCloud خود را با یکی از اعضای خانواده به اشتراک بگذارید، باید از روش‌های مختلفی مانند AirDrop، iMessage یا یک آلبوم مشترک برای این کار استفاده کنید. مشکل این روش ها دستی بودن آنهاست و ممکن است فراموش کنید که کتابخانه اصلی را به روز نگه دارید. یکی از همسران “کتابخانه اصلی” را در دستگاه خود خواهد داشت، در حالی که دیگری نخواهد داشت. اپل می‌تواند این مشکل را به روش‌های مختلفی حل کند، اما یک راه آسان این است که به من اجازه دهد کتابخانه‌ام را با همسرم به اشتراک بگذارم، و او می‌تواند آن را از دستگاهش مرور کند و هر چیزی را که می‌خواهد ذخیره کند (و بالعکس).

حساب همسر و فرزند برای اپل کارت

همانطور که احتمالا قبلاً شنیده اید، اپل امکان دریافت اپل کارت اضافی را برای کاربر دوم ارائه نمی دهد. اگر شما زوج هستید، به این معنی است که شما و عزیزتان باید اپلیکیشن‌های جداگانه‌ای را برای Apple Card در iPhone یا iPad تکمیل کنید که در صورت تایید، به Apple ID شما پیوند داده می‌شود.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

ترازو به هم متصل است


[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی