آیا موافقید که پیمانکاران اپل به پاسخ های سیری گوش دهند؟

گزارشی که روز گذشته توسط گاردین منتشر شد، اپل و سیری را در میان نگرانی‌های حفظ حریم خصوصی در مورد دستیارهای فعال صوتی قرار داد. این گزارش ادعا می کند که پیمانکاران اپل به عنوان بخشی از تلاش هایش برای بهبود عملکرد به صدای سیری گوش می دهند و اغلب مکالمات حساس را می شنوند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

HyperDrive USB-C Hub


بخش کوچکی از درخواست‌های Siri برای بهبود سیری و دیکته تجزیه و تحلیل می‌شوند. درخواست های کاربر با Apple ID کاربر مرتبط نیست. پاسخ‌های سیری در امکانات امن تجزیه و تحلیل می‌شوند و همه بازبین‌ها ملزم به رعایت الزامات حریم خصوصی سخت‌گیرانه اپل هستند. این شرکت اضافه کرد که یک زیرمجموعه تصادفی بسیار کوچک، کمتر از ۱ درصد از فعال‌سازی‌های روزانه سیری، برای امتیازدهی استفاده می‌شود و مواردی که استفاده می‌شوند معمولاً فقط چند ثانیه طول می‌کشند.

موارد بی‌شماری از ضبط‌شده‌ها شامل بحث‌های خصوصی بین پزشکان و بیماران، معاملات تجاری، معاملات به ظاهر مجرمانه، برخوردهای جنسی و موارد دیگر بوده است. این ضبط‌ها همراه با داده‌های کاربر است که مکان، جزئیات تماس و داده‌های برنامه را نشان می‌دهد.

من تا حد زیادی با استدلال اسنل در این موقعیت موافقم. اگر اپل لازم بداند که به درخواست های سیری برای بهبود خدمات گوش دهد، خوب است، اما حداقل به من این امکان را بدهید که انصراف دهم. اپل در خط مشی حفظ حریم خصوصی Siri خود اشاره می کند که کاربران می توانند ویژگی هایی مانند خدمات موقعیت یابی را برای سیری خاموش کنند یا سیری را به طور کلی خاموش کنند، اما این راه حل کامل نیست.

نظر شما در مورد این وضعیت چیست؟ آیا قبول دارید که اپل به درخواست های سیری برای بهبود عملکرد سرویس گوش می دهد؟ در نظرسنجی زیر و در نظرات به ما اطلاع دهید.

گزارش گاردین تا حد زیادی منعکس کننده گزارش بلومبرگ در اوایل سال جاری است که تیم جهانی آمازون مسئول گوش دادن به کلیپ های صوتی الکسا را ​​شرح می دهد.

برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

احساس من در مورد این موضوع مانند آمازون است: من از این احتمال که ضبط‌های من در خانه یا زمانی که با دستگاه‌هایم در اطراف راه می‌روم توسط سایر موجودات گوش داده شود، راحت نیستم. من ترجیح می‌دهم سیستم‌های خودکار همه این نوع وظایف «بهبود» را انجام دهند، و اگر این قابل قبول نیست، می‌خواهم بتوانم از این فرآیند انصراف دهم (یا بهتر است آن را انتخاب کنم).

اپل در بیانیه خود گفت که پرس و جوهای سیری که برای “امتیاز” استفاده می شوند به Apple ID هیچ کاربری مرتبط نیستند. او همچنین خاطرنشان کرد که بازبین‌های صوتی ملزم به الزامات سختگیرانه حریم خصوصی اپل هستند:

اپل در بیانیه‌ای از تلاش‌ها دفاع کرد و گفت: «کمتر از ۱ درصد از فعال‌سازی‌های روزانه سیری» برای امتیازدهی استفاده می‌شود. نظر شما در مورد این افشاگری چیست؟

در این گزارش توضیح داده شده است که بسیاری از چیزهایی که توسط این بازبین‌ها شنیده می‌شود، فعال‌سازی تصادفی سیری است – از جمله مکالمات پزشکی خصوصی، تراکنش‌های مجرمانه، و موارد دیگر. همچنین گفته می شود که سوابق شامل مکان و جزئیات تماس و همچنین داده های برنامه است:

علاوه بر این، افرادی که مسئول شنیدن و یادداشت پاسخ‌های سیری هستند، پیمانکاران هستند و گزارش دیروز حاکی از «خروجی بالایی» در این تیم است.

بر شش رنگجیسون اسنل حداقل یک فرآیند “غیرفعال کردن” را مطرح می کند – یا انجام این نوع انتخاب “درجه بندی” سیری: