آیا می‌توانید تأثیر CarPlay را در بازسازی آینده Google Android Auto تشخیص دهید؟

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی کاملاً واضح است که این طراحی مجدد Android Auto آینده از CarPlay الهام گرفته است، که لزوما چیز بدی نیست. هدف Android Auto و CarPlay این است که صفحه نمایش اطلاعات-سرگرمی خودروی شما را بدون حواس پرتی و استفاده آسان در یک نگاه انجام دهند. طراحی بزرگ مبتنی بر کاشی یک برنده آشکار در این زمینه است.

در لیست علاقه مندی های شما برای CarPlay در آینده چیست؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

چند جزئیات بیشتر در مورد طراحی مجدد Android Auto آینده، با حسن نیت از دوستان ما در 9to5Google:

مانند همکاران ما از 9to5Google گزارش شده است که گوگل در حال آزمایش نسخه جدیدی از سیستم اتوموبیل Android Auto خود است و بسیاری از عناصر طراحی جدید ممکن است برای کاربران قدیمی CarPlay آشنا به نظر برسند.

همه اینها کاملاً شبیه CarPlay است که یک صفحه اصلی مبتنی بر ویجت با نقشه های اپل، یک ویجت در حال پخش و دسترسی سریع به همه برنامه ها، سیری و مقصدهای آینده شما ارائه می دهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

CarPlay سیستم سرگرمی و سرگرمی محبوب اپل است که برنامه ها و رابط آیفون شما را به صفحه نمایش ماشین شما می آورد. در طول سال‌ها چندین تکرار طراحی مختلف را پشت سر گذاشته است که جدیدترین آنها شامل داشبورد، طراحی مبتنی بر کاشی است تا به شما امکان دسترسی همزمان به تعدادی از اطلاعات را بدهد.

رابط جدید Android Auto که هنوز در حال توسعه است، از یک رابط مبتنی بر کاشی و داشبوردهای مشابه CarPlay استفاده می کند. در صفحه اصلی، می‌توانید کاشی‌های مختلف نقشه‌های گوگل، ویجت در حال پخش و زمان فعلی را ببینید. همچنین دسترسی سریع به همه برنامه‌های موجود و همچنین Google Assistant وجود دارد.

در آینده، قطعاً مایلیم که اپل ویژگی‌های اضافی را برای CarPlay اتخاذ کند، از جمله دسترسی آسان‌تر به کنترل‌های HomeKit. همچنین راه‌های زیادی وجود دارد که اپل تجربه CarPlay را با تمرکز بر خودروهای الکتریکی و ادغام بیشتر با سیستم های تهویه مطبوع داخل هواپیماصندلی ها و سایر کنترل ها

مردم از AndroidWorld آخرین نسخه “Coolwalk” را فعال کرد، که برخی از پیشرفت های گوگل در این ویژگی را نشان می دهد. این شامل حذف یک دکمه اختصاصی است که ویجت ها را در کناره نشان می دهد، در عوض این ویژگی را زیر فشار طولانی دکمه “برنامه ها” قرار می دهد. یک نماد اعلان در کنار این دکمه قرار می گیرد و این رابط کاربری جدید نوار وضعیت بالای صفحه را نیز حذف می کند. در عوض، اطلاعات مربوط به قدرت سیگنال، باتری و زمان به گوشه پایین رابط منتقل می‌شوند.

گرفتن 9to5Mac