آیفون‌های ساخت هند – انتظار می‌رود صادرات در این سال مالی به ۳ میلیارد دلار برسد

عکس: Yash Bhardwaj/Unsplash

از آن زمان، اپل تعداد فزاینده ای از مدل ها را به شرکای مونتاژ آیفون خود در هند سفارش داد و حجم آن را تا حدی افزایش داد که بتواند بخشی از تولیدات را برای فروش به خارج از کشور صادر کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


اپل امیدوار بود سال گذشته به نقطه عطف مهمی دست یابد و مونتاژ آیفون 14 به طور همزمان در چین و هند آغاز شد. در نهایت، چندان موفقیت آمیز نبود، اما تولید آیفون 14 در هند در ماه سپتامبر آغاز شد. انتظار می رود تولید همزمان آیفون 15 امسال تولید شود.

ما سال‌ها در مورد نیاز و دشواری کاهش اتکای اپل به چین هشدار داده‌ایم، اما همه‌گیری خطرات این شرکت را که بیشتر تخم‌مرغ‌هایش را در یک سبد تولید می‌کند، آشکارتر کرده است. تخمین زده می شود که اختلالات اخیر مرتبط با کووید-19 در بزرگترین کارخانه مونتاژ آیفون جهان یک میلیارد دلار در هفته برای این شرکت هزینه داشته باشد.

هند اکنون خود را به عنوان دومین مرکز بزرگ تولید آیفون اپل تثبیت کرده است. اولین آیفون های ساخته شده در هند به یک مدل محدود می شدند – SE اصلی – و فقط برای فروش در داخل کشور در نظر گرفته شده بودند.

آیفون ساخت هند

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

گروه فناوری فاکسکان و شرکت ویسترون افراد مطلع گفتند که هر کدام بیش از یک میلیارد دلار از دستگاه های پرچمدار اپل را در 9 ماه اول سال مالی منتهی به مارس 2023 به خارج از کشور ارسال کرده است. مردم گفتند که نامشان فاش نمی شود، شرکت Pegatron، دیگر سازنده قرارداد بزرگ با اپل، در مسیر انتقال حدود 500 میلیون دلار گجت به خارج از کشور تا پایان ژانویه است.

اپل همچنین هشت سال است که در تلاش است تا فروشگاه های خرده فروشی در هند راه اندازی کند. چالش، الزامات دولت هند بود که با در نظر گرفتن اپل و سامسونگ روشن شده بود: اگر می‌خواهید فروشگاهی برای فروش محصولات تک برند باز کنید، ابتدا باید 30 درصد محصولات را در هند تولید می‌کردید.

این شامل بیش از 3 میلیون دستگاه است که به خودی خود عدد قابل توجهی است، اما تنها بخش کوچکی از 230 میلیون دستگاه ساخته شده در چین در همان دوره است.

فروشگاه های اپل باید به زودی باز شوند

اپل از آوریل تا دسامبر بیش از 2.5 میلیارد دلار آیفون از هند صادر کرد که تقریباً دو برابر کل سال مالی قبل است، که نشان می‌دهد با افزایش تنش‌های ژئوپلیتیکی، غول فناوری آمریکا با چه سرعتی انتقال خود از چین را تسریع می‌کند.

این روزها آیفون های ساخت هند نه تنها در این کشور فروخته می شوند، بلکه به تکمیل آیفون های ساخت چین برای فروش جهانی اپل نیز کمک می کنند. آخرین داده ها حاکی از آن است که ارزش صادرات آیفون های ساخت هند در سال مالی جاری اپل به 3 میلیارد دلار خواهد رسید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این الزام سرانجام تا حدودی کاهش یافت زیرا اپل تولیدات خود را در این کشور افزایش داد و دیروز گزارش شد که سازنده آیفون بالاخره استخدام کارمندان برای اولین فروشگاه های خود را آغاز کرده است.

خیلی بهتر، زیرا در یک سال بیش از دو برابر شده است. بد است، زیرا هنوز هم در مقایسه با گوشی های ساخت چین یک قطره در اقیانوس است.

زمینه

این رقم ترکیبی از خبرهای خوب و بد برای شرکت کوپرتینویی را نشان می دهد.

بلومبرگ گزارش ها حاکی از آن است که صادرات آیفون های ساخت هند بین آوریل تا دسامبر سال گذشته دو برابر شده است.