آیفون به عنوان وب کم مک: نحوه استفاده از دوربین تداومی

iOS 16 و macOS Ventura هستند در حال حاضر در نسخه بتا برای توسعه دهندگان در دسترس است. انتظار می‌رود نسخه‌های بتا عمومی رایگان در ماه جولای وارد شوند. در راهنمای جامع ما درباره نصب iOS 16 و macOS Ventura اطلاعات بیشتری کسب کنید.

Camo by Reincubate یکی دیگر از راه‌های عالی برای استفاده از آیفون به‌عنوان وب‌کم مک است، به خصوص اگر نمی‌خواهید نسخه‌های بتا را برای آزمایش دوربین تداومی اجرا کنید. این یک دانلود رایگان است – ویژگی های اصلی رایگان هستند، ویژگی های پیشرفته پولی هستند.

آیفون به‌عنوان وب‌کم مک: نحوه عملکرد دوربین تداومی

نحوه فعال کردن دوربین تداومی

  1. در iOS 16 و macOS Ventura، آن را تأیید کنید Wi-Fi و بلوتوث فعال هستند برای مک و آیفون شما
  2. مطمئن شوید که مک و آیفون شما به آن متصل هستند همان Apple ID و با استفاده از 2FA (در هر سیب)
  3. به طور پیش‌فرض، دوربین تداومی فعال است – اما می‌توانید با رفتن به برنامه تنظیمات آیفون > عمومی > AirPlay & Handoff > وب‌کم دوربین تداومی از این موضوع اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که فعال است.
  4. آیفون خود را به مک خود نزدیک کنید هنگامی که FaceTime، Photo Booth، Zoom یا هر برنامه دیگری را که می تواند از دوربین استفاده کند (همچنین در مرورگر وب) راه اندازی می کنید.
  5. مک شما باید به طور خودکار به استفاده از دوربین پشتی آیفون تغییر کند
  6. اگر به طور خودکار از دوربین آیفون شما استفاده نمی کند، روی تنظیمات برگزیده ویدیوی برنامه ای که استفاده می کنید کلیک کنید و آیفون خود را از لیست انتخاب کنید (می توانید از میکروفون آیفون خود نیز استفاده کنید.

به لطف قدرت Continuity، مک می تواند بدون نیاز به بیدار کردن یا انتخاب آن، دوربین آیفون را به طور خودکار تشخیص دهد و از آن استفاده کند، و آیفون حتی می تواند برای انعطاف پذیری بیشتر به صورت بی سیم به مک متصل شود. دوربین تداومی ویژگی‌های نوآورانه‌ای را برای همه رایانه‌های مک به ارمغان می‌آورد، از جمله مرکز استیج، حالت پرتره، و نور استودیو جدید، افکتی که به زیبایی چهره کاربر را در حالی که پس‌زمینه را کم‌نور می‌کند، روشن می‌کند. علاوه بر این، دوربین تداومی به دوربین فوق عریض آیفون ضربه می‌زند تا Desk View را فعال کند، که به طور همزمان چهره کاربر و نمای بالای میز او را نمایش می‌دهد – برای ایجاد ویدیوهای DIY، نمایش طرح‌ها در FaceTime و موارد دیگر.

در این میان، دو گزینه عالی، پایه‌های انعطاف‌پذیر آیفون یا پایه‌های Joby هستند. و حتی اگر پرینتر سه بعدی دارید، می توانید آن را بسازید:

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

در اینجا نحوه توصیف ویژگی جدید اپل آمده است:

هنگامی که از iPhone به‌عنوان وب‌کم مک با iOS 16 و macOS Ventura استفاده می‌کنید، می‌توانید به ویژگی‌های مناسبی مانند مرکز صحنه، پرتره، استودیو نور یا نمای رومیزی دسترسی داشته باشید.

  1. روی نماد Control Center در نوار منوی Mac خود کلیک کنید (نماد دو قرص در گوشه سمت راست بالا)
  2. جلوه های ویدئویی را در گوشه بالا سمت چپ انتخاب کنید
  3. اکنون می توانید بین صحنه مرکزی، پرتره، استودیو نور یا نمای رومیزی یکی را انتخاب کنید
    • در تجربه ما، Desk View کمی بدبین است اما با این وجود جالب است
    • Desk View نیز در حال حاضر در برنامه خود باز می شود
iPhone به عنوان وب کم Mac Continuity Camera 3

نحوه استفاده از آیفون به عنوان وب کم مک با دوربین تداومی و حتی جزئیات بیشتر را در ویدیوی همکارم مایلز در زیر مشاهده کنید!

دوربین Continuity تا فاصله 40 فوتی از مک متصل کار می کند. بنابراین برای استفاده از این قابلیت نیازی نیست آیفون خود را در اینچ مک خود داشته باشید.

نمای کلی ویدیوی دوربین تداومی

این واقعاً یک جهش بزرگ در عملکرد نسبت به استفاده از وب کم داخلی MacBook Air یا Pro، iMac یا Studio Display ارائه می دهد. و احتمالا بهتر از اکثر وب کم های مستقل است.

در زیر صفحه نمایش آیفون شما هنگام استفاده از دوربین تداومی نشان داده شده است. حتی برنامه های شخص ثالث مانند Zoom با “انتخاب خودکار دوربین” کار می کنند.

iPhone به عنوان وب کم Mac Continuity Camera 2

ویژگی های وب کم آیفون مانند مک

از اینکه راهنمای ما برای استفاده از آیفون به عنوان وب کم مک با دوربین تداومی را مطالعه کردید متشکریم!

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل امسال قابلیت‌های دوربین تداومی خود را با macOS Ventura و iOS 16 گسترش می‌دهد. اکنون کاربران می‌توانند از آیفون به‌عنوان وب‌کم مک برای تجربه بی‌سیم با کیفیت بالا استفاده کنند. برای نگاهی عملی به استفاده از دوربین تداومی، ما را دنبال کنید.

در جریان سخنرانی WWDC اپل در نمایشگاه Continuity Camera، اپل اعلام کرد که استندهای مخصوص آیفون های شخص ثالث را راه اندازی خواهد کرد.

نظر شما در مورد دوربین Continuity در مک چیست؟ آیا چیزی است که شما استفاده می کنید یا مشتاقانه منتظر استفاده از آن هستید؟ یا با وب‌کم مک داخلی خود یا وب‌کم مک موجود دیگر آماده هستید؟ نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


دوربین Continuity اولین بار با macOS Mojave وارد شد و به کاربران این امکان را می‌داد تا با آیفون یا آی‌پد عکس بگیرند و آن‌ها را فوراً در مک مشاهده کنند. اکنون با قابلیت استفاده از آیفون به‌عنوان وب‌کم مک در نرم‌افزار جدیدی که به‌زودی عرضه می‌شود، این به طور قابل توجهی بهتر می‌شود.

نگهدارنده های آیفون