آیفون بیش از نیمی از محموله های گوشی های هوشمند در آمریکای شمالی در سه ماهه اول را به خود اختصاص داده است

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

پس از آیفون اپل، سامسونگ، لنوو، TCL و گوگل قرار دارند. برای سه ماهه بعدی، لینچ معتقد است که آمریکای شمالی همچنان در اولویت تولیدکنندگان خواهد بود:

گزارش جدیدی از Canalys نشان می دهد که آیفون نیمی از محموله های گوشی های هوشمند در آمریکای شمالی را در سه ماهه اول سال 2022 به خود اختصاص داده است و به لطف عملکرد قوی آیفون 13 به سهم بازار 51 درصد رسیده است.

مربوط:

در مجموع، فروش گوشی های هوشمند در آمریکای شمالی در سه ماهه اول سال 2022 به 39 میلیون دستگاه رسید. اپل با 51 درصد سهم بازار نسبت به مدت مشابه سال قبل 19 درصد رشد داشته است. سامسونگ به لطف دستگاه‌های سری S و A جدید خود ۱ درصد رشد کرد و ۲۷ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داد.

Canalys همچنین گزارش داد که آخرین آیفون SE، اگرچه با mmWave سازگار نیست، درهای رشد بازار را در سه ماهه آینده باز خواهد کرد. گزارش های قبلی حدس می زدند که آیفون SE می تواند گزینه مقرون به صرفه 5G اپل برای تبدیل یک میلیارد کاربر اندروید به سوییچ باشد.

اپل در سال گذشته با فروش 16.9 میلیون آیفون، 45 درصد از سهم بازار را در اختیار داشت. این بار این شرکت 19.9 میلیون گوشی هوشمند را روانه بازار کرد.

تو می توانی گزارش کامل را اینجا بخوانید.

تخفیف های عمیق و ارزش های مبادله ای بالا برای جذب و حفظ مشتریان از بزرگترین اپراتورهای مخابراتی منطقه استفاده می شود و فشار بر بازار گوشی های هوشمند پیشرفته را کاهش می دهد. عرضه همچنان یک گلوگاه کلیدی برای تامین کنندگان اصلی در سه ماهه آینده خواهد بود، اما آمریکای شمالی همچنان در اولویت خواهد بود و باید سطح عرضه سالم را حفظ کند. بازار آمریکای شمالی موقعیت خوبی برای جلوگیری از هرگونه نوسان قابل توجه در محموله ها علیرغم دورنمای نامشخص اقتصاد آن دارد.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

ربات جاروبرقی Roborock Q5+


برایان لینچ، تحلیلگر Canalys می گوید: «بازار گوشی های هوشمند آمریکای شمالی با رشد قوی اپل تقویت شده است. “این سه ماهه، محبوبیت بالای آیفون 13 عامل اصلی بود. با نامطمئن تر شدن تقاضای جهانی، اپل پس از اولویت بندی سایر مناطق در سه ماهه چهارم 2021، دستگاه های بیشتری را به آمریکای شمالی بازگرداند و این امکان را برای آن فراهم کرد تا تقاضا را بهتر برآورده کند و سفارشات پشتیبان سه ماهه قبل را ارائه دهد. .