آیفون سیتی پس از شیوع کووید – 9to5Mac بلافاصله در حالت قفل قرار می گیرد

یک قرنطینه در شنژن در ماه گذشته فاکسکان را مجبور کرد مونتاژ آیفون را در دو کارخانه متوقف کند، اگرچه ترکیبی از معافیت‌ها برای تولید حلقه بسته و توانایی این شرکت برای تغییر به امکانات پشتیبان به این معنی است که تولید آیفون آسیب جدی ندیده است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

شهر ژنگژو چین – که در محلی به عنوان شهر آیفون شناخته می شود زیرا بزرگترین کارخانه تولید آیفون در جهان را در خود جای داده است – به دنبال کشف عفونت های COVID-19 در قرنطینه فوری قرار گرفت.

قرنطینه یک هفته‌ای در سطح شهر ممکن است فقط در 14 مورد واکنش بیش از حد گسترده به نظر برسد، اما چین همچنان اصرار دارد که می‌تواند با اتخاذ اقدامات شدیدی مانند این بیماری را به طور کامل از کشور ریشه کن کند.

گرفتن 9to5Mac

پست صبحانه چین جنوبی (SCMP) گزارش می دهد که ژنگژو به دنبال شیوع کووید در مقیاس کوچک در قرنطینه فوری قرار گرفته است.

ژنگژو تاکنون از قرنطینه فرار کرده بود و همین دیروز این شرکت از فاکسکان خواست تا استخدام کارگران آیفون را سرعت بخشد تا ظرفیت تولید از دست رفته در سایر نقاط کشور را جبران کند.

زمینه

تولید آیفون قبلاً در شهرهای دیگر تحت تأثیر قرنطینه قرار گرفته است، اما اپل می تواند از این واقعیت که بزرگترین کارخانه تولید آیفون در جهان تحت تأثیر قرار نگرفته است، احساس آرامش کند. Foxconn حتی خطوط تولید پشتیبان در آنجا دارد تا به طور خاص برای جبران کسادی مونتاژ در زمانی که سایر بخش‌های چین قفل هستند.

ژنگژو که روز چهارشنبه چهار مورد جدید کووید-19 و 10 ناقل جدید بدون علامت را ثبت کرد، از چهارشنبه تا سه شنبه آینده در قرنطینه است. در این مدت، کارمندان سازمان های دولتی و مشاغل در مناطق اصلی شهر از خانه کار می کنند، کلاس های مدرسه به صورت آنلاین برگزار می شود و افراد تنها در شرایط “ضروری” اجازه خروج و ورود به ژنگژو را خواهند داشت.

عکس: هائو ژانگ/پاشیدن

این امر تأثیر فوری بر تولید آیفون 13 خواهد داشت و همچنین بر آمادگی اپل برای مونتاژ بعدی آیفون 14 نیز تأثیر خواهد گذاشت.

Foxconn، بزرگترین پیمانکار الکترونیک جهان و تامین کننده اصلی اپل، روند استخدام کارکنان خط مونتاژ را در روز چهارشنبه تا اطلاع ثانوی بر اساس به روز رسانی های ارسال شده در شبکه ها متوقف کرد. مددکاران اجتماعی چین توسط تعدادی از آژانس های استخدام نیروی کار در ژنگژو، پایتخت استان مرکزی هنان .

حتی یک قرنطینه کوتاه‌مدت تأثیر قابل‌توجهی خواهد داشت، اما چشم‌انداز بسیار نگران‌کننده‌تر این است که به محض اینکه عفونت در شهر شیوع پیدا کند، شیوع بیشتر یا ادامه شیوع وجود خواهد داشت.

ژنگژو قبلا از قرنطینه فرار کرده است. در واقع، همین دیروز متوجه شدیم که اپل از فاکسکان خواسته است تا زودتر از حد معمول از کارگران آیفون 14 استفاده کند، احتمالاً به این امید که تولید حلقه بسته را در مراحل اولیه ایجاد کند، تا پس از شروع مونتاژ صف آیفون امسال، از قفل شدن محافظت کند.

شهر آیفون در کنترل

اختلال طولانی مدت در شهر آیفون به قدری برای چین مشکل بزرگی خواهد بود که حتی می تواند سیاست عدم آلودگی دولت را به چالش بکشد، جایی که تنها یک مورد تایید شده منجر به قرنطینه می شود. بسیاری از مردم در حال حاضر از این سیاست ناامید شده اند، که می تواند به طور قابل توجهی فشار را برای کنار گذاشتن آن افزایش دهد.

در حالی که اکثر کشورهای جهان به قرنطینه پایان داده‌اند و رویکرد زندگی با کووید-19 را اتخاذ کرده‌اند، چین به تلاش‌های خود برای ریشه‌کن کردن کامل این عفونت ادامه می‌دهد.

با این حال، قرنطینه در شانگهای و کونشان باعث شده است اپل تولید خود را در سه فروشنده دیگر متوقف کند و انتظار می‌رود این موارد تاثیر بسیار بیشتری داشته باشند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اگرچه تعداد موارد بسیار اندک است و قرنطینه فعلی فقط یک هفته طول می کشد، این یک پیشرفت بسیار نگران کننده برای اپل است.