آیفون شارژ نمی شود: 6 راه حل

اگر آیفون شما همچنان شارژ نمی‌شود یا به راه‌اندازی اجباری پاسخ نمی‌دهد، به یک فروشگاه اپل، ارائه‌دهنده خدمات مجاز اپل مراجعه کنید یا با پشتیبانی اپل تماس بگیرید.

آیفون فقط 80 درصد شارژ می شود؟

آیفون شارژ نمی شود 2
در زیر، رایج‌ترین مسائلی را که می‌تواند مانع از شارژ شدن آیفون شما به‌طور مورد انتظار شود، بررسی می‌کنیم.

سر به برنامه تنظیمات > باتری > سلامت باتری > و غیرفعال کردن شارژ بهینه باتری. در توضیح کامل ما درباره این ویژگی بیشتر بدانید:

از اینکه راهنمای ما را در مورد اینکه در صورت عدم شارژ آیفون خود چه کاری باید انجام دهید را مطالعه کردید متشکریم!

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی آیفون شارژ نمی شود یا کند شارژ نمی شود؟ فرقی نمی‌کند با یک کابل شارژ خاص، چند کابل/شارژر یا مشکلات متناوب مشکل دارید، 6 راه حل برای تعمیر آیفونی که به طور معمول روشن نمی‌شود را بخوانید. ما همچنین توضیح خواهیم داد که اگر آیفون شما با 80 درصد شارژ متوقف شود، چه کاری انجام دهید.

آیفون‌ها از کابل لایتنینگ برای شارژ استفاده می‌کنند که قابل برگشت است، بنابراین می‌توانید از هر دو طرف کابل استفاده کنید. و اگر آیفون 8 یا بالاتر دارید، می توانید به صورت بی سیم نیز شارژ کنید.

توجه: آیفون های مدرن با منبع تغذیه در جعبه عرضه نمی شوند. آداپتور برق 20 واتی که به صورت جداگانه (یا توسط اشخاص ثالث فروخته می شود) به سرعت آیفون را شارژ می کند. اگر از دستگاهی با قدرت کمتر استفاده کنید، کندتر شارژ می شود.

آیفون شارژ نمی شود: 6 راه حل

  1. مطمئن شوید که آیفون شما نیست خیلی گرم یا خیلی سرد
    • 32 درجه تا 95 درجه فارنهایت محدوده دمای محیط مناسب برای آیفون است، اگر خیلی گرم یا خیلی سرد است، بگذارید خنک شود یا گرم شود.
  2. سعی کنید با آن شارژ کنید بازگشت کابل لایتنینگ که معمولاً با آداپتور برق متناوب متصل به پریز دیواری که می‌دانید کار می‌کند استفاده می‌کنید.
    • اپل می گوید ممکن است مجبور شوید آن را به مدت 30 دقیقه وصل کنید، اما به طور معمول خواهید دید که ظرف 5 تا 10 دقیقه پس از وصل شدن آن شارژ می شود یا خیر.
  3. اگر باز هم شارژ نشد، یکی را امتحان کن کابل/آداپتور برق دوم اگر یک و/یا پریز دیگر دارید
  4. بررسی کنید پورت لایتنینگ برای تجمع یا زباله
    • اگر برای دیدن داخل پورت به کمک نیاز دارید از ذره بین یا دوربین آیفون دیگری استفاده کنید
    • در صورت مشاهده هرگونه پرز، زباله و غیره، مراقب باشید که آنها را بردارید زیرا ممکن است پین های شارژ آسیب ببینند – استفاده ملایم از خلال دندان پلاستیکی ممکن است موثر باشد – پین های شارژ در سمت پایین پورت لایتنینگ قرار دارند.
    • اگر در تمیز کردن درگاه شارژ راحت نیستید، آیفون خود را به فروشگاه اپل، ارائه‌دهنده خدمات مجاز اپل ببرید یا با پشتیبانی اپل تماس بگیرید.
  5. بررسی کنید که آیا آیفون شما با a شارژ می شود شارژر بی سیم
  6. راه اندازی مجدد اجباری سپس آیفون خود را به مدت 30 دقیقه وصل کنید
    • آیفون 8 یا بالاتر و آیفون SE 2/3: دکمه افزایش صدا را کوتاه فشار دهید. دکمه کاهش صدا را فشار داده و سریع رها کنید. دکمه کناری را فشار داده و نگه دارید تا لوگوی اپل را ببینید.
    • آیفون 7 و آیفون 7 پلاس: دکمه کناری (یا بالا) و دکمه کاهش صدا را فشار داده و نگه دارید تا لوگوی اپل را ببینید.
    • iPhone 6s یا قبل از آن و iPhone SE (نسل اول): دکمه Side (یا Top) و دکمه Home را فشار داده و نگه دارید تا لوگوی اپل را ببینید.
آیفون شارژ نمی شود 1

اگر متوجه شدید که آیفون شما تا 80 درصد شارژ را متوقف می کند، در واقع قابلیتی به نام شارژ باتری بهینه است که به کاهش پیر شدن باتری کمک می کند. اما امکان غیرفعال کردن عملکرد وجود دارد.