آیفون های فرانسوی دیگر با ایرپاد رایگان فروخته نمی شوند

اپل یک راه حل هوشمندانه بسته بندی جعبه در جعبه برای این کار ارائه کرد.

آیفون های فرانسوی پس از تغییر قانون، EarPods را از دست می دهند

جذب انرژی فرکانس رادیویی به طور بالقوه برای مغز مضر تلقی می شود و تلفن ها هنگام استفاده برای تماس های تلفنی مقدار بیشتری از آن را منتشر می کنند. بحث‌های قابل‌توجهی در مورد تأثیر این موضوع وجود دارد، اما اکثر کشورها با تعیین محدودیت قانونی برای توان خروجی فرکانس‌های رادیویی، احتیاط می‌کنند.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

اما این الزام قانونی در پایان سال گذشته لغو شد با قانون جدید با هدف کاهش ضایعات زیست محیطی کنسوماک گزارش می دهد که اپل به نمایندگان فروش اطلاع داده است، اما هنوز وب سایت خود را به روز نکرده است.

با این حال، فرانسه پا را فراتر گذاشته و استدلال می کند که کاربران باید تشویق شوند تا از هدفون استفاده کنند تا گوشی را از کنار سر خود دور نگه دارند. به همین دلیل، این امر مستلزم آن است که گوشی‌های هوشمند با هدفون فروخته شوند – یا در اصطلاح قانونی، «لوازم جانبی که قرار گرفتن سر در معرض انتشار فرکانس رادیویی را در طول ارتباطات محدود می‌کند».

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


با این حال، قوانین فرانسه همه گوشی های هوشمند را ملزم به ارائه هدفون رایگان می کند. دلیل این امر مشکلات سلامتی مربوط به تشعشعات RF در نزدیکی مغز است.

مدتی طول می کشد تا سهام موجود به فروش برسد، بنابراین اگر می خواهید یک جفت EarPods رایگان با آیفون جدید خود در بریتانیا داشته باشید، هنوز زمان زیادی برای خرید آن دارید.

آیفون‌ها از سنسور مجاورت برای تشخیص زمان نگه داشتن گوشی در مقابل سر و کاهش قدرت RF برای رعایت محدودیت‌های قانونی استفاده می‌کنند.

با شروع آیفون 12، اپل تصمیم گرفت که دیگر یک جفت ایرپاد سیمی رایگان در هر جعبه آیفون ارائه نکند. این شرکت گفت که این به دلایل زیست محیطی بوده است، اگرچه برخی معتقدند که بیشتر به دلیل صرفه جویی در هزینه ها بوده است.

اپل هنوز در مورد این موضوع در سایت خود ارتباط برقرار نکرده است اما فروشندگان رسمی مطلع شده اند. بنابراین Fnac شروع به هشدار به مشتریان خود در فروشگاه های خود کرده است و بنابراین می توانیم بفهمیم که هدفون ها “از هفته 24 ژانویه 2022” حذف خواهند شد.

قانون جدید با هدف کاهش ردپای محیطی دیجیتال این تعهد را حذف می کند و بنابراین اپل ارائه آیفون را در جعبه دوتایی که به آن اجازه می دهد هدفون را به بسته بندی کلاسیک اضافه کند، متوقف می کند.

این پایان بسته بندی ویژه آیفون است که فقط در فرانسه استفاده می شود.

زمینه

پس از لغو قانون بهداشت به نفع قانون محیط زیست، آیفون های فرانسوی دیگر با EarPods رایگان فروخته نمی شوند.