آیفون و آیپد را با شارژر مک بوک پرو سریع شارژ کنید؟

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اگر به دنبال یک شارژر USB-C انعطاف‌پذیرتر هستید یا یک شارژر اضافی می‌خواهید، شارژر Anker 36W Dual Port USB-C و 3 بندر ساته چی شارژر 66 واتی GaN USB-C (بررسی کامل) گزینه های عالی برای شارژ سریع آیفون و آیپد به طور همزمان هستند.

شارژ سریع تقریباً 50٪ باتری را در 30 دقیقه تحویل می دهد. اما یک مورد جدید را انتخاب کنید کابل USB-C به لایتنینگ و بلوک شارژ 20 واتی از اپل 40 دلار قیمت دارد. گزینه های شخص ثالث هزینه کمتر، اما در مورد استفاده از چیزی که قبلاً دارید چطور؟

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

ربات جاروبرقی Roborock Q5+


اگرچه ممکن است خطرناک به نظر برسد، اما استفاده از شارژرهای قدرتمندتر USB-C اپل بی خطر است زیرا این آیفون یا آی پد شماست که تعیین می کند چقدر برق دریافت می کند، نه شارژر. اپل حتی آزمایشات خود را با کل خط آداپتورهای برق USB-C خود انجام می دهد.

شارژر سریع آیفون مک بوک
سیب ملاحظات می توانید از او استفاده کنید کابل USB-C به لایتنینگ یا اینکه “یک آداپتور برق USB-C شخص ثالث که از USB Power Delivery (USB-PD) پشتیبانی می کند” نیز به عنوان سری Anker Powerline.

توصیه هایی برای شارژ سریع آیفون یا آی پد اغلب شامل استفاده از آن می شود آداپتور برق 20 واتی اپل یا مشابه یک سوم. اما در مورد استفاده از شارژر قدرتمندتر USB-C از مک بوک پرو یا مک بوک ایر چه می شود؟ آیفون‌ها و آی‌پدهایی را که می‌توانید با شارژرهای مک‌بوک اپل یا شارژرهای شخص ثالث مشابه شارژ کنید، ردیابی کنید.


توجه: بسته به ظرفیت فعلی باتری شما، دستگاه شما سطوح مختلف انرژی مصرف می کند. به عنوان مثال، یک باتری 10 درصدی نسبت به باتری 80 درصدی انرژی بیشتری مصرف می کند.

آیفون و آیپد را با شارژرهای مک بوک به سرعت شارژ کنید؟

خبر خوب این است که آیفون‌ها و آی‌پدهای مدرن با تمام شارژرهای MacBook USB-C تا مدل 96 وات (اپل) کار می‌کنند. به طور خاص توصیه نمی شود با استفاده از شارژر 140 واتی USB-C خود با iPhone و iPad).

از آنجایی که آیفون 13 پرو مکس می تواند تا 27 وات برق مصرف کند، استفاده از آداپتورهای برق 30 وات پلاس سریع ترین زمان شارژ را برای شما به ارمغان می آورد.

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

اپل می گوید دستگاه‌های iOS زیر با آداپتورهای 18 وات، 20 وات، 29 وات، 30 وات، 61 وات، 87 وات و 96 وات برای شارژ سریع سازگار هستند:

  • آیفون 8/8 پلاس و جدیدتر
  • آیپد پرو 12.9 اینچی (نسل اول به بعد)
  • آیپد پرو 11 اینچی (نسل اول به بعد)
  • آیپد پرو 10.5 اینچی
  • آیپد ایر نسل سوم به بعد
  • آیپد مینی نسل پنجم به بعد