آیفون ۱۲ قیمت و خرید اقساطی آیفون ۱۲ شرایط ویژه بازرگانی سیب

با توجه به سرعت شارژ 20 واتی، برای پر کردن نیمی از حجم این باتری، تنها به 30 دقیقه زمان نیاز دارید. ضمن اینکه در صورت بهره‌گیری از شارژ بی‌سیم MagSafe، سرعت تامین دوباره‌ی انرژی، 15 وات و هنگام استفاده از شارژ مغناطیسی، سرعت شارژ، 7.5 وات خواهد بود. چیپ A14 Bionic به‌کار رفته در iPhone 12 در مقایسه با A13، پیشرفت عملکرد 50 درصدی را به نمایش می‌گذارد که این مسئله، توان پردازشی بالاتر این گوشی را در مقایسه با مدل‌های نسل قبل تایید می‌کند. با اینکه حداقل تا سه، چهار سال می‌توان روی قدرت گوشی های آیفون حساب باز کرد؛ اما تفاوت چیپست‌ها تنها به سرعت پردازش محدود نمی‌شود و مواردی مانند یادگیری ماشین و هوش مصنوعی را هم در بر می‌گیرد. بنابراین در آیفون‌های این نسل، از این جهت نیز شاهد بهبود عملکرد دستگاه‌ها هستیم.

گلس آیفون 12 و 12 pro، بهترین محافظ صفحه برای آیفون

به این منظور که تراشه A14 مصرف انرژی پایین‌تری نسبت به سایر تراشه‌ها دارد. این مطلب به این معنی است که مدت زمان نگه داری شارژ باتری‌ها در این گوشی‌ها بیشتر است. برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. همانند نسل‌های گذشته این دستگاه دارای اسپیکر استریو بوده که از نظر بلندی صدا و کیفیت صدا، واقعا جذاب می‌باشد.

آیفون ۱۲ پرو اپل – ۲۵۶ گیگ

باتری مکس جدید از iPhone 11 Pro Max حدود 7درصد کوچک‌تر است و به همین شکل کمی کم‌تر دوام می‌آورد اما همچنان عمر مطلوبی دارد و جای گله‌وشکایتی باقی نمی‌گذارد. باتری مکس جدید قادر است برای حدود 15 ساعت پخش ویدیو دوام بیاورد که در زمان صحبت کردن به بیش از 21 ساعت هم می‌رسد. در یک کلام می‌توان A14 را قوی‌ترین چیپی دانست که تابه امروز روی یک اسمارت فوت قرار گرفته 9to5mac است. A14 Bionic دارای معماری ۵ نانومتری بوده که موجب شده قدرت پردازشی آن بسیار بالا بوده و در عین حال، مصرف انرژی پایینی نیز داشته باشد. همچنین یک پردازنده ۱۶ هسته‌ای Neural Engine نیز روی این چیپ وجود دارد که وظیفه انجام پردازش‌های مربوط به یادگیری ماشینی را بر عهده دارد. همین امر موجب شده تا عملکرد آن در بخش Machine Learning به‌میزان ۷۰ درصد سریع‌تر باشد.

حالت Night Mode دوربین دستگاه در زمان فیلم‌برداری نیز در دسترس بوده و کاربر را قادر می‌سازد تا در شرایطکم‌نور نیز با دقت و کیفیت بالایی به ضبط ویدئو بپردازد. در این زمان نگرانی‌ای بابت نویز تصویر هم نخواهید داشت و ویدئوهای ضبط شده با این آیفون روان و باکیفیت خواهند بود. با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید . دریافت استاندارد IP68، مقاومت آیفون 12 را در برابر گرد و غبار و غوطه‌ور ماندن در آب (به عمق 6 متر و به‌مدت 30 دقیقه) تضمین می‌کند. از قابلیت های نمایشگر می توان به ضد خش سرامیکی، پوشش اولیوفونیک، پشتیبانی از پخش HDR10 نام برده. روشنایی نمایشگر حداکثر به ۱۲۰۰ nits در روز می رسد و از رنگ بندی گرم و طبیعی و بی نظیری بهره برده است.

  • بخش اخبار و خواندنی های گوشی موبایل اپل آیفون 12را نیز برای کسب اطلاعات گوناگون مرتبط با این گوشی از دست ندهید.
  • هدف از ایجاد این فروشگاه اینترنتی تخصصی تلفن همراه عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات با کیفیت و اصلی، با گارانتی معتبر، با بهترین قیمت به همه هموطنان عزیز می‌باشد.
  • اما اگر شارژر 20واتی را تهیه کنید در مدت زمان 30 دقیقه شاهد شارژ 55درصدی باتری خواهید بود که بسیار رضات‌بخش است.
  • به‌دلیل ویژگی‌های گفته شده، این اسکنر قادر است تا در اپلیکیشن‌های AR استفاده شود و عملکرد بسیار خوبی را برای آیفون ۱۲ در این بخش به‌همراه بیاورد.
آیفون 12 مجهز به دوربین دوگانه با دو لنز 12 مگاپیکسلی است که می‌تواند با استفاده از سیستم هوش مصنوعی به کار رفته در خودش، تصاویر را به صورت Dolby Vision به ثبت برساند. این تلفن هوشمند بهترین ثبت کننده تصاویر در میان رقبای خود است و گامی رو به جلو در دنیای تلفن‌های هوشمند به حساب میاید. نقد و بررسی ايفون ١٣بالاخره انتظار آیفون دوستان به سر رسید و در اواسط سپتامبر 2021، این غول تکنولوژی از آیفون ۱۳ خود رونمایی کرد. به نظر شما چه ویژگی‌هایی آیفون ۱۳ را از نسل قبلی‌اش متمایز می‌کند؟ آیا قیمت آیفون ۱۳ مشاب.. با معرفی آیفون‌های سری ۱۲، اپل از سیستم جدیدی برای شارژ بی‌سیم آیفون‌هایش رونمایی کرد.