آیفون ۱۲ قیمت و خرید اقساطی آیفون ۱۲ شرایط ویژه بازرگانی سیب

این سیستم برای سنجش فاصله است و این کار را با تاباندن پرتو لیزر روی سوژه و محاسبه‌ی مدت‌زمان بازتابش انجام می‌دهد. آیفون از لیدار برای سنجش عمق محیط استفاده می‌کند که در جلوه‌های ویدئویی و عکاسی کاربرد دارد. آیفون ۱۲ پرو از این سیستم برای فوکوس دقیق‌تر و سریع‌تر در عکاسی در حالت پرتره و فیلم‌برداری در تاریکی نیز بهره می‌گیرد.

گوشی جی ال ایکس

فیلم‌برداری بخش دیگری است که اپل در آیفون ۱۲ پرو توجه بسیار ویژه‌ای به آن داشته است. در این حد که اپل امکان فیلم‌برداری خام را با فرمت Apple ProRAW نیز در این آیفون قرارداه است که با ضبط ویدئو بصورت خام، دست کاربر را برای پردازش‌ها و ویرایش‌های حرفه‌ای بسیار باز وبلاگ 9to5mac.ir خواهد گذاشت. از ویژگی‌های مهم فیلم‌برداری این دوربین باید به فیلم‌برداری Dolby Vision آن اشاره کرد. این فرمت فیلم‌برداری HDR دوربین دستگاه را قادر ساخته تا رنگ‌ها را دقیق‌تر ضبت کرده و نقاط تاریک و یا روشن تصویر را با جزییات بهتر و بصورت طبیعی‌تری ثبت کند.

دوربین های حرفه ای

تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند. این مدل از دو سنسور ارزنده تشکیل شده که نقش اساسی در عملکرد این نسخه دارند. سنسور Face ID برای باز کردن قفل صفحه و سنسور Siri natural language نیز اپل ۱۲ را می‌توان از بهبودهای این سری نسبت به نسل قبل در نظر گرفت.

  • اگر آیفون 12 را روبه‌روی خود نگه داریم، نمایشگری 6.4 اینچی را مشاهده می‌کنیم که 86 درصد از سطح پنل جلویی را پوشش داده است.
  • نقد و بررسی ايفون ١٣بالاخره انتظار آیفون دوستان به سر رسید و در اواسط سپتامبر 2021، این غول تکنولوژی از آیفون ۱۳ خود رونمایی کرد.
  • دوربین سلفی آیفون ۱۲ پرو نیز همانند دوربین اصلی دارای رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل است و از کیفیت بسیار بالایی در عکاسی و فیلم‌برداری برخودار است.
  • اما گوشی ایفون 12 به عنوان جانشینی برای iPhone 11 روانه بازار شده است.
  • در مجموع، کیفیت گوشی ایفون ۱۲ نسبت به قبل پیشرفت‌های قابل توجهی داشته و ارزش خرید ایفون۱۲ را بالا برده است.
  • این گوشی موبایل از 256 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 6 گیگابایت رم بهره برده که کاربر به راحتی می تواند تمامی اطلاعات اعم از اپلکیشن و فایل های شخصی خود را با حجم بالا ذخیره نماید.
این مطلب به این معنی است که گوشی آیفون ۱۲ لنز زوم ندارد، به همین دلیل قدرت زوم آیفون ۱۲ پرو، چهار برابر قدرت زوم آیفون ۱۲ است، اگرچه که زوم دیجیتال آن تنها دو برابر بیشتر از آیفون ۱۲ است. ۱۴۷.۳ در ۵۰.۸ در ۷.۶ میلی‌متر بوده و کاملاً به یکدیگر هم اندازه هستند. به دلیل استفاده از بدنه استیلی، وزن گوشی آیفون ۱۲ پرو، مقداری سنگین‌تر است. به این ترتیب که وزن گوشی آیفون ۱۲ پرو ۱۹۲.۷ گرم و وزن گوشی آیفون ۱۲ ۱۶۴.۴ گرم است. هر دو گوشی دارای حسگر اثر انگشت بوده و علاوه بر این حسگر شناسایی چهره نیز در هر دو گوشی آیفون ۱۲ و گوشی آیفون ۱۲ پرو فعال است.

استفاده از حسگر لیدار در گوشی موبایل که با نام رادار لیزری هم شناخته می‌شود، شاهکاری است که فقط از عهده شرکتی مثل اپل برمی‎‌آید. از همین طریق، آیفون 12 پرو مکس می‌تواند تصاویر سه‌بعدی از اجسام را در گوشی موبایل زنده کند. فرض کنید که می‌خواهید ببنید صندلی که به عنوان کالای شگفت‌انگیز در دیجی‌کالا وجود دارد با فضای اتاق‌تان هماهنگ است یا نه! اندازه‌گیری دقیق فضا و استفاده از بازی‌های واقعیت افزوده هم دیگر ویژگی‌هایی هستند که با استفاده از لیدار قابل استفاده می‌شوند.

مقایسه آیفون 12 پرو مکس با آیفون 11 پرو مکس