آیفون ۱۴ در مدل پرو با رم ۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد 9to5mac Farsi

کیفیت ساخت بالای قطعات و پشتیبانی نرمافزاری بلندمدت در کنار برنامههای متنوع اپ استور باعث شد تا آیفون یکی از ارزشمندترین وسایل الکترونیکی تبدیل شود. در کنار این دو اپلیکیشن، برنامه Cinema Pro هم میتواند برای ضبط ویدیوی در گوشی اکسپریا 1 مارک 4 به کار رود. هم اکنون جزئیات کاملی درباره در دسترس بودن این گوشی وجود ندارد، اما به نظر میرسد این گوشی در کنار سایر بازارهای بین المللی به بازار آمریکا خواهد آمد. از بین گزینههای موجود Photos را انتخاب کنید. اگر قصد خرید گوشی آیفون دارید اما هنوز در انتخاب آن شک دارید، دلایل زیر می تواند به شما کمک کند. چنانچه قصد خرید تلفن همراه را دارید، پیشنهاد میکنیم در ابتدای امر صفحه بررسی گوشی را مطالعه کنید و سپس با دید بازتری اقدام به خرید نمایید. بر طبق گفته اپل، گوشی آیفون 11 پرو مکس، آیفون 12 پرو مکس و آیفون 13 پرو مکس بهترین گوشی آیفون از نظر باتری هستند و اگر به یک گوشی قوی در این زمینه نیاز دارید، این دو گوشی مناسب شما خواهند بود.

در سپتامبر سال ۲۰۱۷ و در دهمین سالگرد معرفی اولین گوشی آیفون، اپل سری آیفون ایکس (iPhone X) را معرفی کرد، که شامل آیفون XR,X,XS maxو، XS میشود، البته اپل در مراسم معرفی این دستگاه از نام آیفون ۱۰ نیز استفاده کرد. بهوسیله گوشی موبایل در دست شما میتوان جهان را رصد کرد، برای کار و ورزش برنامهریزی کرد، مهارتهای جدید یاد گرفت، با دوستان و خانواده در تعامل بود، روابط دوستانه جدید بدون محدودیت مرزهای جغرافیایی ساخت و… سونی برای اکسپریا XA1 از یک باتری 2300 میلی آمپر/ساعتی همچون نسل قبل بهره گرفته است که با توجه به صفحه نمایش خوب این محصول و قطعات به کار گرفته شده در آن، بسیار مناسب به نظر میرسد و تا 2 روز با یک بار شارژ کامل کاربران را همراهی خواهد کرد.

مورد مهم دیگر قیمت گوشی اپل است که با بررسی لیست قیمت گوشی آیفون به این موضوع دسترسی خواهید داشت. در این مقاله گوشی های جدید سونی را معرفی کردیم و ویژگیهای هر یک از انها را مورد بررسی قرار دادیم. در این میان اپل از یک سری اقتصادی آیفون به نام آیفون SE رونمایی کرد که قیمت پایینتری نسبت به سایر انواع آیفون دارد و مهمترین مزیت آن استفاده از آخرین نسل پردازندههای پرقدرت اپل در آنهاست. به این ترتیب، یک افسر ژاپنی توانست تنها هشت سال پس از جنگ جهانی دوم با پرداخت ۲۵ هزار دلار، یکی از مهمترین اختراعات جهان را از آن خود کند. پس ابتدا ارتباط این بخش را مورد بررسی قرار دهید. Phone 13 Pro Max با داشتن نمایشگر 6.7″ اینچی یکی از بزرگترین گوشیهای آیفون است که در بخشهای دیگر، اطلاعات کامل نمایشگر و ابعاد آن را بررسی خواهیم کرد. اما برای عیب یابی گوشی و بررسی سخت افزار گوشی ایفون خود چه کاری میتوان انجام دارد؟ به عنوان مثال میتوان تعرفه واردت این کالاها را افزایش داد.

سپس در مرحله بعدی مدل و مشخصات فنی را انتخاب کنید. در مرکز آموزش تعمیرات سونی همراه ایرانیان اولین گام آموزشی، عیب یابی و گام بعدی برطرف کردن مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی سونی می باشد. گوشی آیفون سری مینی رده بعدی از موبایل اپل را به خود اختصاص داده است. در محصول جدید اپل خبری از نمایشگرهای LED نیست و آیفون ۱۲ به نمایشگری به نام Super Retina XDR مجهز شده است. در بخش پشتی بدنه سه سنسور دوربین به صورت عمودی زیر یکدیگر قرار گرفتند و در قسمت بالایی سنسور ها، دو عدد فلش LED نصب شده است. اپل قسمت اعظمی از این بازار را در اختیار خود دارد و هرساله فروش خوبی را به این واسطه تجربه میکند. پس از ورود به سایت در قسمت سرچ Google play را یافته و نصب کنید.

در این صفحه نیز می توانید با انتخاب هر یک از گوشی های سونی به صفحه ی تجهیزات آن گوشی وارد شوید و محصول مورد نظر را با کیفیت عالی و همچنین قیمت کاملا مناسب تهیه کنید. تمامی هنرجو های این مرکز می توانند بلافاصله بعد از گذراندن دوره های سخت افزاری و نرم افزار ما وارد بازار کار شده و هریک از آن ها به یک تعمیرکار متخصص تبدیل شوند. در زیر ما نگاه کلی به تمامی قابلیتهای جدید Sony Xperia XZ انداختهایم. باتری گوشی Xperia 10 Plus یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر است و تنها از طریق usb قابل شارژ است. تصاویر دیگر منتشر شده، حضور جک صوتی 3.5 میلیمتری و پورت USB Type-C را در این گوشی تایید میکند. تصاویر منتشر شده از این گوشی هوشمند نشان میدهد که آن دارای طراحی فشرده و جمع جوری است و قرار است با ظاهری شبیه به گوشیهای آیفون SE روانه بازار شود. بزرگ ترین برتری آیفون از دید طرفدارانش سیستم عامل محبوب iOS است که همواره شرکت اپل با بروزرسانی های پی در پی توانسته است رضایت کاربرانش را بدست آورد. سونی همچنین درسال ۲۰۱۵ برترین گوشی هوشمند جهان را با نام z5 premium معرفی کرد که بسیار زبانزد گردید.

همانطور که اشاره داشتیم گوشی های جدیدتر شرکت سونی از طراحی پیچیدهتری بهره میبرند و این مسئله منجر به سخت تر شدن تعمیرات آن ها خواهد شد. از طرفی امکان انتقال آن ها به سیستم کامپیوتر خود را نیز ندارند. برای باز گردن گوشی سونی خود به تنظیمات کارخانه، میتوانید از طریق تنظیمات و یا منو استارت اقدام کنید. موریتا میخواست نامی پیدا کند که در هیچ زبانی وجود نداشته باشد و هرکس در دنیا بتواند از طریق محصولاتش آن نام را شناسایی کند. کی استفاده شود ولی چنین نامی ممکن بود با نام شرکت راهآهن توکیو که با نام تی.تی. آیفون 13 با صفحه نمایش روشن و Super Retina XDR، بدنه سرامیکی مستحکم و مقاوم دستگاهی زیبا و منحصر به فرد است. صفحه نمایش این گوشی با پشتیبانی از حالت چند لمسی تا 4 انگشت را پشتیبانی میکند و سونی برای روکش محافظ صفحه نمایش این گوشی، شیشه ای با فناوری 9H به کار گرفته است که در برابر خط و خش مقاوم بوده و در برابر ضربان و آسیب های احتمالی نیز عملکرد مطلوبی از خود به نمایش میگذارد.

برای مثال موبایل آیفون سری SE و سری مینی به واسطه ابعاد کوچک و قیمت اقتصادی در مقایسه با سایر انواع گوشی اپل مشهور شدهاند. برای مثال اگر مدت طولانی را صرف یازی با موبایل کنید، برخی از قطعات گوشی آیفون مثل چیپست و باتری، زودتر خراب میشوند. در مقابل، استفاده از این فناوری در آیفون جدید باعث شده تا در مقایسه با نسخهٔ قبلیاش وزن و ضخامتی بیشتر داشته باشد. در کنار پورت HDMI، پشتیبانی از شبکه 5G باعث شده است تا کاربرانی که قصد به اشتراک گذاشتن ویدیوهای خود با دیگر کاربران دارند بتوانند به راحتی و با سرعت بسیار بالا اینکار را انجام دهند. اتصال بیسیم از اتصال با کابل بسیار کاربردیتر و سادهتر است زیرا به راحتی میتوانید از هر نقطه اتصال خود را مدیریت کنید البته محدودیت فاصله نیز وجود دارد اما بهترین نکته این است که خبری از سیم نخواهد بود. با توجه به این اطلاعات باید گفت که سونی برای این گوشی جدید خود پردازنده متفاوت و بسیار قدرتمندتری را برگزیده است. وزن این گوشی هوشمند وقتی آنرا در دست میگیرید اصلاً احساس نمیشود و با توجه به بدون حاشیه بودن صفحه نمایش، شاید در نگاه اول یک گوشی هوشمند 5 اینچی به نظر نرسد.

اگر بنابر هر دلیلی با مشکل آبخوردگی موبایل سونی Xperia Z5 رو به رو هستید، تداوم استفاده از دستگاه را فراموش کنید. با وجود اینکه مقام معظم رهبری به صورت مکرر واردات کالاهای لوکس را نقد کرده و واردات برند آمریکایی اپل را به عنوان یک مصداق برشمردند؛ انتظار میرود مسئولان هرچه سریعتر برای جلوگیری از هدررفت منابع ارزی تدبیر کنند. گوشیساز آمریکایی این محصول را برای کسانی طراحی کرده است که میخواهند طعم iOS را بچشند ولی بودجه زیادی ندارند. ثبات و امنیت بالا، ظاهر زیبا و جذاب، سرعت بالا و پویا و یکپارچگی از جمله ویژگیهای سیستم عامل قدرتمند اپل است؛ بنابراین اگر از کاربرانی که با هر دو سیستم عامل (سیستم عامل iOS و سیستم عامل Android) کار کردهاند در مورد عملکرد این دو سیستم عامل بپرسید، احتمالا به برتری سیستم عامل آیفون رأی خواهند داد. تمام مدلهای نامبرده شده به تراشه Apple A15 Bionic و iOS 15 مجهز شدهاند اما در سایر مشخصات دارای تفاوتهایی هستند. گرچه به نسبت سایر برندهای موجود در بازار قیمت گوشی سونی خصوصاً پرچمداران کمی زیادست اما از نظر طراحی و قدرت پردازنده بدون شک بی رقیب است.

اکسپریا XA1 که نسل جدید و ادامه دهنده راه گوشی خوش قواره و بسیار جذاب XA میباشد نیز در این مراسم به سایت 9to5mac جهانیان معرفی شد. به دلیل حضور تراشه اسنپ دراگون 810 کوالکام موبایل سونی Xperia Z5 ساختار تشکیل دهنده ی قدرتمندی دارد. سونی در سال ۲۰۰۸ اولین سری تلفنهای هوشمند را با نام تجاری اکسپریا (به انگلیسی: XPERIA) روانه بازار کرد. مورد دوم کاملاً واضح و آشکار است چرا که اکسپریا ۱ III، پرچمدار این شرکت با قیمت باورنکردنی ۱۳۰۰ دلار یعنی فراتر از سری آیفون ۱۲ اپل به فروش میرسد. تعبیرپذیری گوشی های برند سونی در مجموع از نظر سختی حالتی متوسط را ارائه میکنند، یعنی نه میتوان گفت که تعمیرات موبایل سونی کار خیلی سختی است و نه میتوان مدعی شد که تعمیرات موبایل سونی به سادگی قابل انجام خواهد بود. حتی ممکن است دیگر نتوانید با گوشی خود کار کنید! این مدل دارای صفحه نمایشی کوچکتر از آیفون پرو مکس و معمولا دارای تعداد دوربین یکسانی با آیفون پرو مکس است.

ضمنا زمانی که تعمیرات موبایل سونی را به ما بسپارید دیگر نیاز نخواهید داشت تا از منزل یا محل کارتان خارج شده و به مغازه های تعمیر موبایل مراجعه کنید، بلکه خیلی راحت با تبلت، گوشی، کامپیوتر یا هر گجت دیگری که در اختیار دارید سفارش آنلاین تعمیرات موبایل سونی را ثبت خواهید کرد و سایر مراحل کار توسط تیم موبایل کمک انجام میگیرند. اگر میخواهید تعداد زیادی ویرایش عکس و فیلم انجام دهید یا بازیهای آنلاین انجام دهید و ویدیوها را پخش کنید، پردازنده سریعتری را انتخاب کنید. در این شرایط نباید برای تست هارد، عکس یا ویدئوی جدیدی بگیرید. برای این منظور باید نرم افزار Sony PC Companion را در ویندوز و Sony Bridge for Mac را در مک، دانلود و نصب کنید. روشن نشدن گوشی سونی و عدم واكنش آن می تواند از خطاهاي مرتبط با ويجت (ابزارک) در زمان استفاده يا نصب بسياري از برنامه هاي كاربردی (بیش از 20 برنامه) نشات گرفته باشد، پس اگر بعد از اجراي يك برنامه كاربردي، با خطا روبرو شدید، آن برنامه را حذف نمایید تا ازخطر عدم روشن شدن گوشی سونی در امان بمانید. دیگر موردی که باید به آن دقت نمایید این است که سعی کنید به هیچ عنوان آیفونی را که دارای کد رجیستری نیست، خریداری نکنید.

سونی در گوشی XZ خود به دلیل وجود سنسور اثر انگشت در بدنه کناری گوشی نتوانسته است صفحه نمایش را بدون حاشیه کند، اما در گوشی اکسپریا XA1 به دلیل وجود نداشتن سنسور اثر انگشت، صفحه نمایش بدون مرزی را در هر دو طرف این گوشی هوشمند میتوانید مشاهده کنید. گوشی های سونی دارای طراحی ظاهری زبیایی هستند و از نظر عملکرد مطلوب می باشند.کیفیت رنگ و وضوح تصاویر در گوشی سونی قابل توجه است.البته شاید مقاومت بدنه مانند گوشی سونی نداشته باشد یا به لوکسی گوشی اپل نباشد ولی به نوبه خود،جذابیت های مخصوص به خود را دارد. نکته: توجه کنید که برخی از آیکنها در اثر نصب برنامهای خاص در گوشی به نمایش درمیآیند و برای حذف آنها، باید برنامه مربوط به آن را حذف و یا نوتیفکشنهای برنامه را غیرفعال کنید. سیستم عامل نصب شده بر روی این دستگاه اندروید 4.4.2 است.

اگر گوشی هر یک از علائم Soft Brick رو داشت که شایع ترین علامت آن، بوت نشدن گوشی و هنگ کردن روی لگوی SONY است: دکمه های پاور و افزایش صدا را به طور همزمان به مدت 9 ثانیه نگه داشته، تا گوشی 3 بار ویبره بزند و خاموش شود، سپس یک رام رسمی را با استفاده از فلش تول فلش نمایید. همچنین ۱۶ آوریل بدون مراسم خاصی پرچمدار جدید خود را در چین با اسم Xz2 premium رونمایی کرد که برای اولین بار دراین گوشی از دوربین دوگانه استفاده کرد. صفحه قفل این محصول نیز به تبع گوشی های جدید سال 2017 سونی با شکل و شمایل خاصی طراحی شده استدکه شاید نظر مثبت بسیاری از طرفداران را به خود جلب کند. البته انتخاب بهترین موبایل سونی کار سادهای نخواهد بود زیرا سیستم نامگذاری و طبقهبندی محصولات این شرکت کمی پیچیدهتر از دیگر برندها است و جداسازی خاصی میان مدلهای پرچمدار و مدلهای میانرده انجام نشده است. فروشندگان علاقهمند به گسترش و توسعه کسب و کار خود می توانند تنها با طی چند مرحله ساده در فروشگاه اینترنتی مبیت کالای دیجیتال خود را به هزاران کاربر نمایش داده و به فروش برسانند. 4- در این مرحله گوشی را از شارژ جدا کرده، برنامه فلش تول را بازکنید و یک رام رسمی را فلش نمایید، در مرحله ای نرم افزار فلش تول از شما میخواهد تا با نگه داشتن دکمه کاهش صدا، گوشی را به PC وصل نمایید، بعد از سبز شدن چراغ LED، دکمه کاهش صدا را به همان شکل نگه دارید و تا پایان فلش رام، دکمه را هرگز رها نکنید تا نصب رام تمام شود.

سونی این سنور را به یک دیافراگم متغیر f/2.0 و f/4.0 و لنز 24 میلیمتری (زایس) تثبیت شده تجهیز کرده است که به کاربر این اختیار را می دهد تا دست بازتری برای تنظیمات و خلق تصویر با این گوشی داشته باشد. اما در مقابل، با آیفون جدید میتوانید تصاویری با کیفیت بالاتر ثبت کنید، از پردازندهٔ سریعتر برای بازی کردن استفاده کنید و حتی با سرعت بیشتری به اینترنت متصل شوید. سال 2017 هم سال تغییرات طراحی برای گوشی های آیفون بود. همچنین اگر در آینده هم به آن شماره برای بازیابی رمز یا آیدی، نیاز داشته باشید دیگر ممکن است نتوانید به آن دسترسی پیدا کنید. پیشبینی میشود که شرکت ذکر شده Xperia 5 IV و جانشین Xperia PRO-I سال گذشته را در آینده معرفی خواهد کرد. گوشی سونی Xperia C3 مجهز به صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع IPS با رزولوشن HD است و تراکم پیکسلی 267 پیکسل در اینچ را به نمایش میگذارد. باتری آن ۳۹۶۰ میلیآمپر ساعت و اندازه آن ۶٫۵ اینچ است. اما این راه تا چه اندازه به سونی کمک خواهد کرد تا جایگاه پیشین خود در بازار گوشیهای هوشمند را پس بگیرد؟

یکی از بخشهای سختافزاری ارتقاء یافته در هفتمین نسل از آیفونهای اپل، استفاده از تراشههای A10 Fusion است. از دوربینهای بهبود یافته قابل توجه گرفته تا رنگ بنفش که احتمالا به این سری اضافه خواهد شد. از سوی دیگر، اپل با توجه به شناخت کاملی که از سختافزار ساخت خود دارد، بهراحتی میتواند تا چند سال برای گوشی های iPhone بهروزرسانیهای نرمافزاری ارائه کند. پس از آنکه ایبوکا و موریتا موفق به گسترش بازار محصولات خود به ایالات متحده شدند، خیلی زود تحقیقاتی برای پیدا کردن نامی که بتواند مشخصه و معرف محصولاتشان باشد و بتواند مشتریان را به سوی این کمپانی جلب کند، انجام دادند. به نظر میرسد یک گوشی رده بالا و قدرتمند از سوی ژاپنیها در راه است. در گوشی هوشمند سونی Xperia 5 شاهد دوام بالاتری از باتری هستیم و در عین حال این مدل قیمت مناسبتری نسبت به دیگر مدلهای درجهی یک سونی دارد. حتی گوشی Xperia 1 II هم چنین رفرش ریت بالایی ندارد و بنابراین در حداقل یک جنبه Xperia 5 II بهتر عمل میکند. اکسپریا XA1 از تمامی باندهای کاری موجود در دنیا، از ارتباط نسل 2 تا ارتباط نسل 4 پرسرعت پشتیبانی کامل به عمل می آورد. البته فراموش نکنید که این قابلیت در گوشیهای هوشمند دیگر به شکل متفاوتی ارائه شده اما به طور کلی تمامی این قابلیتها در تمامی دستگاههای دیگر با عملکرد مشابهی در اختیار کاربران قرار گرفتهاند.

در نهایت باید بگوییم که در میان قابلیتهای مختلف شرکتهای مختلف برای اتصال گوشیهای هوشمند به تلویزیون به صورت بیسیم، شیائومی قابلیت خوبی را ارائه کرده زیرا این قابلیت Wireless display از سرعت و دقت بالایی برخوردار بوده و تا فاصله زیادی را پشتیبانی خواهد کرد. راهکار ساده است. برای حل این مشکل کافیست مطلبی را که برای شما آماده کرده ایم را با دقت مطالعه کنید و اجرا کنید. گاهی پردازنده و سرعت اجرای برنامه های گوشی سونی برای شما مهم تر است و در طول روز برنامه های زیادی را با آن اجرا می کنید به همین خاطر باید به دنبال مدلی از گوشی Sony باشید که پردازنده قوی تر و سریع تری داشته باشد و همچنین از باتری با عمر بیشتری برخوردار باشد.