آیفون 13 اکنون در برزیل مونتاژ می شود

اگر منصف باشیم، اپل هرگز مدل‌های پرو آیفون را در برزیل مونتاژ نکرده است، احتمالاً به این دلیل که بسیار گران‌تر هستند و تنها تعداد کمی از مردم این مدل‌ها را در کشورهای نوظهور می‌خرند – اما مدل‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری مانند iPhone SE و iPhone 11 قبلاً در بازار بودند. بازار. مونتاژ شده در برزیل

9to5Mac خواننده ژائو منیکوچی اخیرا یک آیفون 13 در برزیل خریده است. در کمال تعجب او در جعبه نوشته شده است که این محصول “در برزیل مونتاژ شده است”. شماره مدل، MLPF3BR/A، تأیید می‌کند که دستگاه واقعاً در کشور مونتاژ شده است، زیرا واحدهای فروخته شده در برزیل که از چین وارد می‌شوند دارای شناسه «BZ/A» هستند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

برزیل مالیات های بالایی را بر محصولات وارداتی اعمال می کند که تقریباً کل خط تولید دستگاه های اپل را شامل می شود. به همین دلیل، برخی از شرکت ها در فرآیند مونتاژ محلی سرمایه گذاری می کنند، زیرا این امر باعث کاهش مالیات برای فروش این محصولات می شود. طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده، انتظار می رفت اپل نیز در ماه جاری تولید آیفون 13 را در هند آغاز کند.



[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


مجله مک کشف کرد که اپل اسناد آیفون 13 را در ANATEL (تنظیم کننده ارتباطات راه دور برزیل) در 24 ژانویه 2022 به روز کرده است تا فاکسکان برزیل را به عنوان کارخانه تولید این محصول درج کند. اسناد همچنین تایید می کنند که نه مدل های مینی آیفون 13 و نه مدل های 13 پرو در برزیل مونتاژ نمی شوند.

اگرچه اکثریت قریب به اتفاق محصولات اپل در چین مونتاژ می شوند، اپل همچنین از برخی از امکانات فاکسکان در کشورهایی مانند برزیل و هند برای مونتاژ آیفون استفاده می کند. اکنون این شرکت مونتاژ آیفون 13 را در برزیل آغاز کرده است، اما یک مشکل وجود دارد – به نظر می رسد آیفون 13 مینی تولید داخلی نخواهد داشت.

قیمت آیفون 13 در برزیل از 7599 روپیه (1536 دلار) شروع می شود، اما مشتریان اکنون می توانند آن را با قیمت های پایین 4999 R$ (1011 دلار) در خرده فروشی ها پیدا کنند.

همچنین بخوانید:

جالب است بدانید که اپل تصمیم گرفته است آیفون 13 مینی را از برنامه های مونتاژ محلی خود حذف کند. شاید این شرکت بداند که نسخه مینی بدون توجه به تلاش‌ها برای مقرون‌به‌صرفه‌تر کردن آن، تقاضای کمی دارد، یا این فقط نشانه‌ای از توقف رسمی آیفون 13 مینی در اواخر سال جاری است.

با این حال، به دلایلی نامعلوم، به نظر می رسد که تنها آیفون 13 6.1 اینچی در Foxconn برزیل، واقع در Jundiai، سائوپائولو مونتاژ می شود.