آیفون 13 در تست دوربین DXOMark رتبه بهتری نسبت به آیفون 12 پرو دارد

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

قاب های گریپ dbrand برای آیفون 13


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

مثل همیشه، مهم است که به خاطر داشته باشید که روش و قابلیت اطمینان تست DXOMark اغلب مورد تردید و مناقشه قرار می گیرد، در درجه اول بر این اساس که کیفیت دوربین ذهنی است و تعیین یک “رتبه” دشوار است. این امر به ویژه زمانی صادق است که مقیاس ثابتی وجود نداشته باشد و نمرات به خوبی بیش از 100 باشد.

DXOMark توضیح می دهد که این امتیاز شامل “امتیاز عکس 138” است که همچنین یک امتیاز بالاتر از آیفون 12 پرو است و “امتیاز ویدئویی 117” که هر دو به کیس آیفون 13 کمک می کنند در مقابل، زوم خوبی دریافت کرد. امتیاز فقط 55

DXOMark دوربین این گوشی را ستایش می‌کند و می‌گوید که به طور کلی با رنگ‌های زیبا و تعادل رنگ سفید، رنگ پوست دلپذیر در اکثر شرایط نوری، فوکوس خودکار سریع، دقیق و تکرارپذیر، و مهم‌تر از همه فوکوس ویدیویی دقیق و روان فیلم‌برداری می‌کند.

همانطور که می توانید تصور کنید، آیفون 13 و 13 مینی ماژول های دوربین یکسانی دارند و DXOMark توانست این را تایید کند، بنابراین هر آیفونی که دریافت کنید، همان تجربه دوربین را خواهید داشت.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی از سوی دیگر، بررسی انتقادی عدم وجود لنز تله فوتو می‌گوید محدودیت‌های جزئیات آن هنگام استفاده از زوم با برد متوسط ​​تا بلند. DXOMark همچنین نویز را در ویدیوها، به ویژه در نور کم، و محدوده دینامیکی محدود را در صحنه‌های دشوار کنتراست بالا برجسته می‌کند.

نظر شما در مورد این نتایج چیست؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

در بخش دوربین، آیفون 13 نمی تواند ماژول تلویزیون اختصاصی ارائه دهد، اما نسبت به نسل سال گذشته چندین پیشرفت دارد. ماژول اصلی جدید از همان اندازه سنسور iPhone 12 Pro Max سال گذشته استفاده می کند و اکنون به جای PDAF فوکوس خودکار Dual-Pixel وجود دارد. نور از طریق یک لنز دیافراگم f/1.6 هدایت می‌شود و یک سیستم تثبیت‌کننده تغییر سنسور همه چیز را ثابت نگه می‌دارد. ماژول اصلی با یک دوربین فوق عریض همراه است که مشخصات فنی مشابه نسل آیفون 12 را دارد.

ماه گذشته، DXOMark بررسی دوربین آیفون 13 پرو را منتشر کرد و ادعا کرد که نسبت به آیفون 12 پرو سال گذشته در رتبه بالاتری قرار گرفته است. اکنون این شرکت بررسی دوربین آیفون 13 را نیز منتشر کرده است و از 12 پرو نیز بهتر است.

آیفون 13 و 13 مینی در رتبه‌بندی جهانی گوشی‌های هوشمند در رتبه دهم قرار دارند و با آیفون 12 پرو مکس برابری می‌کنند.