آیفون 13 پرو اکنون از طریق فروشگاه بازسازی شده اپل در دسترس است و قیمت آن از 849 دلار شروع می شود

محصولات Apple Certified Refurbished محصولات مورد استفاده اپل هستند که قبل از عرضه برای فروش تحت فرآیند بازسازی دقیق اپل قرار می گیرند. واحدهای بازسازی شده در جعبه مخصوص با لوازم جانبی اصلی (در این مورد، کابل لایتنینگ به USB-C) و یک سال ضمانت محدود ارسال می‌شوند.

هر محصول Refurbished دارای گواهی اپل از طریق یک فرآیند بازسازی دقیق انجام می شود که شامل آزمایشات گسترده ای است که استانداردهای عملکردی مشابه محصولات جدید اپل را برآورده می کند. دستگاه بازسازی شده شما واقعاً “مثل نو” است، با صرفه جویی ویژه تا 15٪.

شما می توانید تمام مدل های بازسازی شده موجود را در وب سایت Apple Refurbished Store مشاهده کنید. موجودی ممکن است متفاوت باشد و محصولات به سرعت به فروش برسند، بنابراین اگر می‌خواهید یک آیفون 13 بازسازی شده داشته باشید، باید سریع عمل کنید.

اپل اکنون دستگاه های بازسازی شده آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس را از طریق فروشگاه آنلاین رسمی خود در ایالات متحده به فروش می رساند. این به دنبال انتشار اولیه آنها در سال 2021 است. برای جزئیات قیمت به زیر مراجعه کنید…

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

آیفون 13 پرو مکس در پیکربندی های 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی به ترتیب با قیمت های 1099 دلار و 1269 دلار در دسترس است. آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس از طریق فروشگاه Refurbished در رنگ‌های آبی سیرا، سبز آلپاین، نقره‌ای، خاکستری فضایی و طلایی در دسترس هستند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی مدل پایه آیفون 13 از طریق فروشگاه آنلاین اپل از 619 دلار شروع می شود، اما در حال حاضر به فروش رسیده است. برای اولین بار عصر دوشنبه به طور خلاصه در شرایط بازسازی شده موجود بود. در همین حال، آیفون 13 پرو در پیکربندی های 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی به ترتیب با قیمت های 849، 1019 و 1189 دلار در دسترس است.

اپل می گوید: