آیفون 14 پرو معرفی شد؛ مشخصات کامل + قیمت iPhone 14 Pro

مگر چند نفر از شما تلویزیون 8K در خانه دارید؟ به طور کلی، سیستم دوربین اپل و قابلیت‌های ضبط تصویر همچنان در سطح بالایی قرار دارند. آیفون 14 پرو 512 گیگ رم 6 گیگابایت محصول 2022 اپل یکی از جدیدترین گوشی هوشمند در بازار موبایل است. ازاینرو، در حین ذخیره فایل‌های خود مانند فیلم‌ها، آهنگ‌ها، بازی‌ها، اسناد و موارد دیگر، نگران محدودیت‌های فضا نخواهید بود. علاوه بر این، گفته شده است که آیفون جدید از یک پردازنده 9to5mac 6 هسته ای بهره می برد که به شما امکان می دهد از عملکرد روان و سریع تر لذت ببرید. همچنین، شما قادر خواهید بود به چندین اپلیکیشن دسترسی داشته باشید و بدون هیچ گونه تاخیر و وقفه، بازی های گرافیکی سنگین را انجام دهید. آیفون 14 پرو با پشتیبانی از A16 Bionic، سریع‌ترین تراشه تا به حال در گوشی‌های هوشمند، کلاس جدیدی از سیستم دوربین حرفه‌ای را با اولین دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی آیفون ارائه داده است.

هنوز نقد و بررسی و امتیازی توسط کاربران برای این محصول ثبت نشده است، شما میتوانید اولین نقد و بررسی یا امتیاز این محصول را در وبسایت ثبت نمائید. نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند. در مورد دوربین، آیفون 14 پرو 512 گیگ احتمالا با یک دوربین دوگانه در پشت عرضه خواهد شد.

خرید و قیمت آیفون 14

برای تعمیر دستگاه معیوب خود می توانید به اپل آچار نمایندگی تعمیرات اپل اعتماد کنید. نمایندگی تعمیرات اپل خدمات عیب یابی و تعمیرات دستگاه های اپل را به صورت حضوری ارائه می دهد. اگر گوشی اپل شما در زمینه های مختلف با مشکل مواجه شده است ، پیشنهاد می کنیم با نمایندگی تعمیرات آیفون تماس بگیرید تا مشکلات برطرف شود. همچنین یک لنز تله فوتو بهبود یافته وجود دارد که زوم اپتیکال سه برابری را ارائه می‌دهد و دوربین جدید TrueDepth دارای یک لنز با دیافراگم f/1.9 برای مقابله بهتر با موقعیت‌های کم نور است. دوربین جدید Ultra Wide تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۱.۴ میکرومتری ارائه می‌دهد. در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.

گوشی اپل مدل آیفون iPhone 14 Pro Max ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت

همچنین نمایشگر بکار رفته در این گوشی ۲۰۰۰ نیت روشنایی دارد که تاکنون در هیچ یک از گوشی‌های هوشمند چنین میزان روشنایی دیده نشده است. هدف ما در برتر دیجیتال، چشاندن طعم خریدی مطمئن و در عین حال راحت به مشتریانمان است. از ابتدای تاسیس، ماموریت ما حل مشکل سردرگمی و لزوم صرف زمان و هزینه برای اطمینان از اصالت، کیفیت و قیمت مناسب کالا در روش خرید سنتی می‌باشد.

  • این مدل نیز قطعاً رضایت شما را جلب می‌کند و در سال 2022 کاندیدای بهترین گوشی سال خواهد بود و کاربران زیادی از آن استقبال خواهند کرد.
  • باتری این گوشی اپل 2022 حدود 105 میلی آمپر ارتقا داشته و امکان ماندگاری شارژ را برای ارائه عملکرد پایدار در طول 24 ساعت شبانه روز فراهم آورده است.
  • همچنین، شما قادر خواهید بود به چندین اپلیکیشن دسترسی داشته باشید و بدون هیچ گونه تاخیر و وقفه، بازی های گرافیکی سنگین را انجام دهید.
با توجه به روند بازار عموما دو هفته پس از عرضه جهانی، واردات این دستگاه به ایران نیز اوج گرفته و قیمت ها پس از کذشت مدتی به بهترین حالت خود می رسد. در این نسل اپل قابلیت ارسال پیام اضطراری از طریق ماهواره و قابلیت تشخیص تصادف شدید و تماس با مرکز امداد رسانی را در آیفون 14 قرار داده است. با صفحه نمایش LTPO، آیفون 14 پرو مکس می‌تواند نرخ‌ تازه‌اسزی و وضوح بالایی داشته و بدون اینکه تاثیر بدی روی عمر باتری ایجاد شود، چنین قابلیتی برای گوشی فراهم می‌شود. اپل از این راه برای بهینه‌سازی صفحه نمایش استفاده کرده است تا باتری دستگاه با سرعت بالا کاهش پیدا نکند.