آیفون 14 پرو معرفی شد؛ مشخصات کامل + قیمت iPhone 14 Pro

این افراد می گویند که 500 دلار باید به قیمت آیفون 13 پرومکس اضافه کنید تا به قیمت اصلی Pro Max iphone 14 برسید. از جمله قابلیت های بسیار کاربردی دوربین آیفون 14 پرو مکس 256، وبلاگ 9to5mac.ir حالت Action است. از آنجایی که این گوشی آیفون به سنسور لرزش گیر قدرتمند OIS مجهز است در کنار قابلیت Action، امکان ضبط و فیلمبرداری حرفه ای بدون لرزش را ایجاد می کند.

A16 Bionic که برای سیستم دوربین حرفه ای اساسی است، ویژگی های عکاسی محاسباتی باورنکردنی را فراهم می کند. CPU، GPU، Neural Engine و پردازنده سیگنال تصویر به طور یکپارچه با هم کار می کنند تا از سخت افزار دوربین جدید پشتیبانی کنند و تا 4 تریلیون عملیات در هر عکس انجام دهند. قیمت iphone 14 pro max با توجه به جایگاه این محصول، بالاترین قیمت را داشته و در حقیقت 1099 دلار قیمت نسخه پایه آن اعلام شده است.

عرضه

نکته جالب در مورد حفره داینامیک جزیره‌ای، تغییر ظاهر آن با توجه به اعلانات است. البته کاربردهای بیشتری نیز دارد که برای مثال می‌توان موسیقی در حال پخش را از این قسمت کنترل کرد. آیفون 14 پرو به صفحه نمایش همیشه روشن مجهز شده که اجازه می‌دهد بدون نیاز به روشن کردن صفحه نمایش به اعلانات دسترسی داشت یا از تماس ورودی مطلع شد. درواقع کوپرتینویی‌ها به الگوی طراحی فوق العاده‌ای رسیده‌اند که در هر نسل تنها به سراغ بهبود این طراحی می‌روند.

  • با مراجعه به بخش معرفی گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاسمی توانید اطلاعات اولیه مناسبی را جهت آشنایی با این گوشی موبایل بدست آورید.
  • هنوز رنگ دیگری برای این دستگاه در نظر گرفته نشده اما ممکن است اپل در میانه عمر این دستگاه، از رنگ دیگری نیز رونمایی کند.
  • عمر باتری تمام روز را تامین می‌کند و قابلیت‌های عکاسی محاسباتی چشمگیری را ارائه می‌کند.
  • اگر می‌خواهید کامل‌ترین گوشی ممکن در بازار از نظر امکانات، سخت افزار و تجربه نرم افزاری دلنشین را تهیه کنید، ما خرید آیفون 14 پرو مکس اپل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
  • ایفون ۱۴پرومکس به کلی ناچ را حذف کرده و از حالت هول-پانچ بیضی شکل استفاده کرده که به اصطلاح ناچ جزیره‌ای هم خوانده می‌شود.

قیمت پایه آیفون ۱۴ پرو برای نسخه مجهز به 128 گیگابایت حافظه داخلی برابر 999 دلار است. اپل امکانات و ویژگی‌های جدیدی مثل Action mode نیز را برای این گوشی در نظر گرفته که آن را به بهترین گزینه برای فیلم برداری تبدیل می‌کند. این شرکت همچنین قابلیت‌های ویدیویی این سری را برای پشتیبانی از حالت سینمای 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه ارتقا داده است که بسیار عالی به نظر می‌رسد.

باتری لیتیوم یونی و ۴۳۲۳ میلی‌آمپری آیفون ۱۴ پرو مکس از نوع غیر قابل تعویض است. این باتری از تکنولوژی شارژ سریع ۲۰ واتی، شارژ مغناطیسی Qi با سرعت ۷٫۵ واتی و شارژ بیسیم MagSafe با سرعت ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. آیفون ۱۴ پرو مکس از حضور تراشه شش هسته‌ای Apple A16 Bionic بهره می‌برد که با فرآیند لیتوگرافی ۴ نانومتری تولید است. این دستگاه از پردازنده گرافیکی Apple GPU که پنج هسته دارد به همراه رم ۶ گیگابایتی استفاده می‌کند. قدرت بالای دستگاه در اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها و نرم‌افزارهای iOS هیچ مشکلی ندارد.

محافظ لنز دوربین آیفون‌ 13 پرو پک سه تایی