آیفون 14 پرو مکس قیمت خرید ایفون ۱۴ پرو مکس 256 گیگ اپل【AppleIC】

نمایشگر این گوشی جزئیات خیره‌کننده‌ای را حتی در صحنه‌های کم‌نور ارائه می‌دهد. آیفون ۱۴ پرو مکس صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی LTPO Super Retina XDR OLED دارد و محتواها را با رزولوشن ۲۷۹۶ × ۱۲۹۰ پخش می‌کند. این پنل از ویژگی True-tone پشتیبانی می‌کند تا وضوح رنگ‌ها و مقدار روشنایی را با توجه به نور محیط تغییر دهد.

بهترین قیمت ایفون 14 پرو مکس

کلیه اجناس ارائه شده در این فروشگاه، کالای اصل بوده و به همراه تضمین اصالت کالا و ۷ روز مهلت تست و تعویض کالا در صورت وجود هر گونه ایراد فنی، عرضه می‌شود. قیمت‌های رقابتی این فروشگاه، به دلیل عرضه مستقیم محصول از وارد کنندگان رسمی به مشتریان گرامی و کاهش هزینه‌های واسطه‌گری، امکان پذیر شده است. هم اکنون وقت آن رسیده که زمان و انرژی ارزشمند خود را به جای صرف کردن در خیابانها و فروشگاههای مختلف، برای خانواده و کارهای وبلاگ 9to5mac.ir شخصی خود اختصاص داده و اطمینان از خرید خود را به ما بسپارید. آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکسبه کاربران امکان می‌دهند سریع‌تر و آسان‌تر دستگاه خود را راه‌اندازی کنند. تراشه A16 Bionic در آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس نسل‌ها جلوتر از رقبا است و تجربه‌های بی‌نظیری مانند جزیره دینامیک را باز می‌کند. آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس دارای طراحی زیبا از جنس استیل ضد زنگ و شیشه مات در چهار رنگ خیره کننده هستند.

با این حال اپل در A16 از ترکیب و چینش BigLittle موجود در A15 استفاده کرده و 6 هسته پردازشی را درون خود جای داده است. میزان رم این پردازنده هنوز مشخص نیست اما قطعا نسبت به نسخه های A15 بالاتر خواهد بود. همچنین استفاده از طراحی 4 نانومتری به اپل اجازه مصرف کمتر انرژی و قدرت بیشتر را داده تا این گردازنده به حفظ جایگاه اپل کمک کند. به غیر از این مشکل طی چند هفته‌ی گذشته، برخی کاربران از مشکلات مختلف این گوشی‌ها گله‌‌مند هستند. یکی از بارزترین این مشکلات، لرزش زیاد دوربین هنگام استفاده از اینستاگرام است. این مشکل دوربین باعث می‌شود که فیلم‌ها با لرزش زیاد بسیار ناپایدار به نظر برسند.

  • همین سبب می‌شود که قیمت آیفون 14 پرو مکس برای این مدل، یک رکورد را به ثبت برساند.
  • بر طبق حدس هایی که زده می شود آیفون 14 از قابلیت AOD بهره مند می شود و نیازی به روشن کردن صفحه برای مشاهده اطلاعات و اعلان ها نیست.
  • به گزارش خبرنگار ایمنا، چهارشنبه _شانزدهم شهریورماه ۱۴۰۱_ رویداد معرفی محصولات اپل برگزار و در پی آغاز این رویداد، محصولات مختلفی از جمله اپل‌واچ سری هشت، SE و ULTRA، ایرپاد پرو، آیفون ۱۴، ۱۴ پلاس، ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس معرفی شد.
برای دیدن محصولات اپل میتوانید به سایت اینترنتی YASASTORE مراجعه فرمایید. A16 Bionic دارای یک پردازنده گرافیکی 5 هسته‌ای شتاب‌دار با 50 درصد پهنای باند حافظه بیشتر است. هشدار می دهد که ارسال پیام ها بیشتر طول می کشد، و از کاربران می خواهد به سؤالات پاسخ دهند تا به پاسخ سریعتر کمک کنند. همچنین دوربین TrueDepth جلوی جدید با دیافراگم ƒ/1.9 که عملکرد بهتری را در نور کم برای عکس‌ها و ویدیوها فراهم می‌کند.

آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس با ظاهر و پردازنده‌ای جدید معرفی شدند

باز کردن چنین عکس‌هایی در ویرایشگر Camera Raw فتوشاپ به شما امکان می‌دهد تصویر را با جزئیات زیاد تنظیم کنید تا نتایج بصری خیره‌کننده‌ای را کسب کنید. همچنین، می‌توانید تصاویر خام را در برنامه دوربین اصلی آیفون ویرایش کنید یا Adobe Lightroom را برای ویرایش‌های بیشتر دانلود کنید. با توجه به رونمایی شرکت کوالکام و گوشی‌های اندرویدی از تراشه جدید اسنپدراگون که با فناوری 4 نانومتری ساخته شده بود، بعید به نظر می‌رسید متخصصان اپل رقابت را ببازند و باز هم از فناوری 5 نانومتری استفاده کنند که دقیقاً همین طور هم شد. در واقع A16 لیتوگرافی 4 نانومتری دارد، یعنی قطعات درون آن با فاصله‌ای کمتر از 4 نانومتر از یکدیگر چاپ شده‌اند که این ظرافت ساخت هم باعث افزایش سرعت می‌شود و هم مصرف شارژ بهینه‌تری را هم به همراه دارد.