آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس رسما توسط اپل معرفی شدند! گوشی پلازامگ

این تراشه چهار تریلیون عملیات را در هر بار گرفتن عکس انجام می‌دهد که به موتور فوتوتونیک اپل کمک می‌کند که از یک “موتور عصبی قدرتمند” استفاده می‌کند که چندین تصویر را در یک عکس ترکیب می‌کند. Photonic Engine این افزایش چشمگیر کیفیت را با اعمال Deep Fusion در مراحل اولیه فرآیند تصویربرداری برای ارائه جزئیات فوق‌العاده، حفظ بافت‌های ظریف، ارائه 9to5mac رنگ بهتر و حفظ اطلاعات بیشتر در عکس، امکان‌پذیر می‌سازد. ارسال خرید های نقدی در تهران کمتر از ۳ ساعت و برای شهرستان های اطراف کمتر از ۲۴ ساعت بعد از مراحل پرداخت می باشد. مشتری گرامی؛ خرید محصول انتخابی شما حداکثر تا اقساط ۶ ماهه امکان پذیر است. با پیام‌ها، کاربران اکنون می‌توانند پیام‌های ارسالی اخیر را ویرایش یا به خاطر بیاورند.

  • با پیام‌ها، کاربران اکنون می‌توانند پیام‌های ارسالی اخیر را ویرایش یا به خاطر بیاورند.
  • مجهز بودن آیفون پرومکس 2022 اپل به استاندارند IP68، کمک می کند تا در آب هایی با اعماق 6 متر به مدت 30 دقیقه نیز سالم بماند.
  • برای آشنایی با مشخصات و دلایل خرید ایفون ۱۴ پرو مکس ۲۵۶ گیگابایت پیشنهاد می کنیم تا پایان این پست با همراه باشید.
  • A16 Bionic دارای یک پردازنده گرافیکی 5 هسته‌ای شتاب‌دار با 50 درصد پهنای باند حافظه بیشتر – مناسب برای بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی فشرده – و یک موتور عصبی 16 هسته‌ای جدید که قادر به انجام نزدیک به 17 تریلیون عملیات در ثانیه است.

همان طور که انتظار می‌رفت، بریدگی ناچ در نسخه های پرو آيفون 14 از بین رفته است. آیفون 14 پرو محصولی است که اپل برای سال 2022 در نظر گرفته و از مهم‌ترین محصولات شرکت آمریکایی محسوب می‌شود. اپل چهار گوشی جدید از سری آیفون 14 معرفی کرد که آیفون 14 پرو یکی از آن‌هاست؛ گوشی هوشمندی که همراه با تراشه A16 از راه رسیده و حرف‌های بسیاری نیز برای گفتن دارد. آیفون ۱۴ پرو و ​​پرو مکس در رنگ‌های بنفش تیره، نقره‌ای، طلایی و مشکی فضایی در ظرفیت‌های ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت در دسترس هستند و از تاریخ ۹ سپتامبر برای پیش‌سفارش و از ۱۶ سپتامبر در دسترس خواهند بود. یکپارچه شدن طراحی نمایشگر و نمایش 87 درصدی نسبت به بدنه و البته حذف ناچ گوشی اولین تغییراتی است که در همان نگاه اول متوجه آن خواهید شد.

همچنین امکان خرید آیفون 14 پرو مکس اقساطی در مجموعه آی تی سیتی امکان پذیر است تا کاربران با خیال آسوده اقدام به خرید آیفون ۱۴ اقساطی کرده و از آن لذت ببرند. دوربین سلفی گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس هم با وجودی که 12 مگاپیکسلی باقی مانده نسبت به مدل قبلی ارتقاء یافته و در گرفتن سلفی‌های باکیفیت‌تر عملکرد بهتری دارد. گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس مجهز به دو بلندگوی استریو است که یکی در لبه پایینی و دیگری در لبه بالایی صفحه نمایش قرار گرفته است. اسپیکرها قادرند صدای بلند و واضحی تولید کنند، بعلاوه از قابلیت صدای فضایی نیز برخوردارند. این ویژگی هنگام تماشای محتوایی که از Dolby Atomos پشتیبانی می‌کند، لذت دوچندانی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. صدای فضایی در اطراف شما بطور یکنواخت پخش می‌شود و آنقدر باکیفیت است که شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

گوشی آیفون 6 اس اپل | Apple iPhone 6S

امکاناتی مانند تراشه توانمند A16، دوربین‌هایی با عملکرد فوق العاده، طراحی جذاب و مودم ماهواره‌ای سبب شده‌اند تا خرید آیفون 14 پرو را به شما پیشنهاد دهیم. شما می‌توانید آیفون 14 پرو را در یکی از رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، طلایی یا بنفش خریداری کنید. برای دوربین سلفی نیز اپل از دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که البته دارای ویژگی فوکوس خودکار است و می‌تواند تصاویری به مراتب بهتری را به ثبت برساند. در حالت فیلمبرداری اما خبری از فیلمبرداری 8K نیست و اپل به بهبود فیلمبرداری در حالت 4K بسنده کرده است. از نظر برخی دیگر از صاحبنظران شما اگر قصد خرید آیفون 14 پرومکس با ظرفیت یک ترابایت را دارید با 1099 دلار آمریکا را کنار بگذارید.

آیفون ۱۴ پرو با قیمت ۹۹۹ دلار در مدل پایه و آیفون ۱۴ پرو مکس هم با ۱۰۰ دلار قیمت بیشتر یعنی ۱۰۹۹ دلار، در تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) در دسترس قرار خواهند گرفت. بعد از مدت‌ها انتظار، بالاخره اپل از قدرتمندترین گوشی‌های خود رونمایی کرد؛ آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس. گفته می‌شود که ویژگی اصلی دوربین آیفون 14 پرو مکس استفاده از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است. این یک پیشرفت بزرگ نسبت به سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی است که اپل سال‌هاست از آن استفاده می‌کند. او می‌گوید که برای رسیدن به بهترین وضوح برای واقعیت افزوده و ترکیبی از 8K و 16K، اپل از چنین سنسوری استفاده خواهد کرد.

Apple Watch SE