آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس رسما توسط اپل معرفی شدند! گوشی پلازامگ

در این حالت رفرش ریت نمایشگر گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس به 1 هرتز می‌رسد که باعث می‌شود در مصرف انرژی هم تا اندازه‌ی زیادی صرفه جویی شود. دوربین اصلی جدید یک آرایه سه لنز یاست که تصاویر ۴۸ مگاپیکسلی را از طریق دوربین اصلی اثبت می‌کند. این سنسور که شباهت زیادی به GM2 سامسونگ دارد، دارای آرایه چهار پیکسلی است و در کل ۶۵ درصد بزرگتر از آیفون ۱۳ پرو است. این دوربین قادر به تطبیق با عکسی است که گرفته می‌شود و دارای تثبیت‌کننده اپتیکال تغییر سنسور نسل دوم است. ضبط فیلم در حالت سینمایی از دیگر قابلیت های کارآمد در موبایل ایفون 14 پرو مکس 256 است. اگر با فیلمسازی آشنا باشید، فیلمسازان در صحنه های مختلف از تکنیکی به نام Rack Focus به معنی تغییر تمرکز از موضوعی به موضوع دیگر استفاده می کنند که این تکنیک در جهت هدایت توجه بینندگان با استفاده از دوربین های حرفه ای انجام می گیرد.

ویژگی Dynamic Island فضای جدیدی برای اعلان‌ها است که دارای انیمیشن‌ها و انتقال‌های منحصر به فرد است و همچنین دوربین سلفی جلو و سنسور Face ID را پنهان می‌کند. یک دوربین TrueDepth جدید در قسمت جلوی آیفون با دیافراگم ƒ/1.9 که عملکرد بهتری را در نور کم برای عکس‌ها و ویدیوها فراهم می‌کند. با استفاده از فوکوس خودکار برای اولین بار، می‌تواند در نور کم حتی سریع‌تر فوکوس کند و عکس‌های گروهی از دورتر بگیرد. آیفون 14 پرو از تراشه فوق قدرتمند A16 Bionic اپل بهره می‌برد و این غول فناوری با این تراشه جدید که از نزدیک به 16 میلیارد ترانزیستور بهره می‌برد، روی بهره‌وری انرژی، نمایشگر و دوربین تمرکز کرده است.

گوشی شیائومی ردمی A1 پلاس Xiaomi Redmi A1 Plus

این تراشه مجهز به 16 میلیارد ترانزیستور است که سرعت و کارایی گوشی به طرز قابل توجه ای بالا برده است. جدیدترین گوشی‌های آیفون شامل آیفون ۱۴، ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس هستند؛ قیمت آیفون‌ و سایر محصولات جدید اپل مورد توجه کاربران فضای مجازی است. آیفون 14 پرو مانند آیفون 14 و برخلاف مدل آیفون ۱۴ پلاس، از تاریخ 25 شهریور روانه بازار می‌شود و پیش فروش آن از جمعه همین هفته یعنی 18 شهریور آغاز خواهد شد.

محافظ لنز دوربین آیفون‌ 13 پرو پک سه تایی

شرکت اپل، علاوه بر این محصولهدفون اپل ایرپاد پرو و اپل واچ سری 8 و اپل واچ SE را معرفی کرد. عمر باتری تمام روز را تامین می‌کند و قابلیت‌های عکاسی محاسباتی چشمگیری را ارائه می‌کند. پیش سفارش این آیفون ها از 9 سپتامبر آغاز می‌شود و گوشی ها از 16 سپتامبر به فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند. مدل های پرو از یک پردازنده 6 هسته با دو هسته با کارایی بسیار بالا استفاده 9to5mac می‌کنند که با این که از تراشه A15 حدود 20٪ انرژی کم‌تری مصرف می‌کنند اما از سرعت بسیار بالاتری برخوردارند. تقریبا می‌توان گفت تمام محصولات برند اپل در بازار ایران به فروش می‌رسد اما مشخص نیست که چه مدت بعد از معرفی وارد بازار ایران می‌شود. دوربین فیلمبرداری یک حالت Action جدید دریافت می‌کند که ویدئویی را که در غیر این صورت لرزان بود، تثبیت می‌کند.

  • برای اولین بار، اپل در گوشی‌های آیفون خود سنسور 12 مگاپیکسلی را کنار گذاشته تا آیفون 14 پرو به یک سنسور 48 مگاپیکسلی مجهز شود.
  • گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس مجهز به دو بلندگوی استریو است که یکی در لبه پایینی و دیگری در لبه بالایی صفحه نمایش قرار گرفته است.
  • ایفون 14 پرو مکس کی میاد یکی از سوالات پرتکرار کاربران است، این محصول هم زمان با سایر اعضای آیفون 14 در شهریورماه معرفی شده و مهر ماه عرضه خواهد شد.

هرچند کارشناسان این کمپانی آمریکایی با کوچک کردن ناچ در پرچمدار سال 2021، حسن نیت خود و توجه به نظر کاربران را نشان داده بودند، اما بازهم از اپل بیشتر انتظار می‌رفت که تغییرات بیشتری را برای حذف ناچ مستطیلی انجام دهد. ایفون ۱۴پرومکس به کلی ناچ را حذف کرده و از حالت هول-پانچ بیضی شکل استفاده کرده که به اصطلاح ناچ جزیره‌ای هم خوانده می‌شود. اپل دوربین سلفی دوگانه را برای سری گوشی های آیفون 14 پرو مکس 256 در نظر گرفته است.