ابزار محبوب macOS Homebrew اکنون رسماً از Apple Silicon پشتیبانی می کند

[ad_1]

یکی از محبوب ترین برنامه های کاربردی macOS امروز با پشتیبانی Apple Silicon به روز شد. سیستم مدیریت بسته macOS دم خانگی اکنون به طور رسمی از نصب سیلیکون اپل پشتیبانی می کند.

Homebrew قبل از اعلام امروز روی Apple Silicon کار می کرد، اما با برخی محدودیت ها و مسائل دیگر. اکنون نصب Apple Silicon به طور رسمی پشتیبانی می شود. در اینجا جزئیات است:

Apple Silicon اکنون به طور رسمی برای نصب در آن پشتیبانی می شود /opt/homebrew. formulas.brew.sh صفحات فرمول مشخص کنید که بطری ها (بسته های باینری) برای کدام پلتفرم ها ارائه شده است و بنابراین اگر توسط Homebrew پشتیبانی شوند. Homebrew (هنوز) برای همه بسته‌های Apple Silicon که در Intel x86_64 ارائه می‌کنیم بطری ارائه نمی‌کند، اما از کمک شما در انجام این کار استقبال می‌کنیم. Rosetta 2 در Apple Silicon هنوز از Intel x86_64 اینچ پشتیبانی می کند /usr/local.

Homebrew با افراد حاضر در MacStadium و Apple برای انجام این مهاجرت کار کرد:

با تشکر از همه نگهبانان، مشارکت کنندگان، حامیان و حامیان سخت کوش خود که ما را تا اینجا رساندند. تشکر ویژه از Homebrew 3.0.0 از MacStadium و Apple برای ارائه سخت افزارهای Apple Silicon فراوان و Apple’s Cassidy برای کمک به ما در بسیاری از زمینه ها در این مهاجرت. از استفاده از Homebrew لذت ببرید.

برای کسانی که آشنا نیستند، HomeBrew خود را به عنوان “مدیر بسته گمشده برای macOS” معرفی می کند. این به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی نرم افزار macOS رایگان و منبع باز را با استفاده از ترمینال نصب کنند.

از طریق آن می‌توانید درباره Homebrew و نحوه عملکرد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید وب سایت همینجا.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی