اتاق فرار تهران رزرو بهترین اسکیپ روم های تهران

اتاق فرار تهران رزرو بهترین اسکیپ روم های تهران

چرا که سر و کار داشتن با معما و چالش باعث می شه که چیزهای جدیدی یاد بگیرید، تجربیات متفاوتی کسب کنید و حتی با ترس‌های اسکیپ روم تهران خودتعون مقابله کنید. ضمن اینکه حین حل معما لذت می‌برید و یه سرگرمی فوق‌العاده برای شماست. دنیای اتاق فرار درست شبیه قصه‌های خیالیه که حالا واقعی شده‌. قصه‌هایی که در اون‌ها قاتل و مقتول کنار هم در یک اتاق زندگی می‌کنند و هر لحظه که بازپرس پرونده دیرتر راز جنایت‌های قبلی قاتل رو پیدا کنه، مقتول یک قدم بیشتر به لحظه مرگ نزدیک می‌شه. اینجا اتاق فراره، همون اتاقی که هر روز یک داستان تازه برای گفتن داره و هر بازیکنی با کمک اکتورهای حاضر در این اتاق باید پرده از اسراری که پنهان شدن برداره.

شما در این بازی در تاریکی شب، به امید سرقت اجناس چند دکان، قدم به بازارچه‌ای متروک می‌گذارید که به باور اهالی، محل تردد اشباح است. این بازی تلفیقی از اسکیپ روم و یک تئاتر تمام عیار است و تجربه متفاوتی برای شما خواهد بود. بازی اتاق‌فر‌ار یا همون اسکیپ روم یه نوع ماجراجویی فیزیکیه که بعنوان بازیکنان یا کاراکترهای یه داستان بایستی سرنخ‌ها رو پیدا کرده تا بتونید قفل‌ها رو باز کنید و از اتاق‌ها فرار کنید. شما و هم تیمی‌هاتون بایستی توی مدت زمان محدود، استراتژی، روش‌های حل معما و وظایفی که به عهده شماست رو ارائه بدین. در حین حل معما ممکنه با یک سری چالش‌ها و موانع روبرو بشید مثل موجودات زنده (اکتور) ، تصاویر خاص ، صدای ترسناک یا … . بازی‌های اتاق فرار بازی گروهی هستند و برای انتخاب هر ژانر باید نظر همه اعضای گروه رو بپرسید.

  • ایده وی در ژاپن مورد استقبال قرار گرفت و بلیط‌های برنامه‌های زنده تاکائو به سرعت فروش می‌رفت.
  • سناریو، طراحی صحنه و موقعیت قرارگیری آن روی هزینه بلیت تاثیر می‌گذارند.
  • مانند اسکیپ روم مصر ، مرد هلندی ، کما ، کلاه‌دوز دیوانه ،.
  • این مازها یا راه‌های پرپیچ و خم در مناطق دیگر جهان مانند مصر، ایتالیا، روسیه انگلیس و در بین بومیان آمریکایی مشهور هستند و هرسال، مراسمی در یونان برای خروج از آن‌ها وجود دارد و مردم آن‌‌ را جشن می‌گیرند.
  • برای مثال شما در یک کشتی گیر افتاده‌‌اید که در حال غرق شدن است و همزمان با گذشت زمان، آب بیشتری سطح را فرا می‌گیرد یا در مثالی دیگر شما در یک سلول زندانی شده‌اید و پیش از محاکمه باید از آنجا فرار کنید.

بسته به موضوع بازی، معمولا بین ۴ تا ۸ نفر می‌‌توانند در این بازی شرکت کنند. تمام حقوق وب‌سايت متعلق به شرکت توسعه سرگرمی نوین کاوش و‌ معما (گروه سرگرمی آفلاین) است. بهتر است تا قبل از رزرو حتما به زمان انتخابی دقت کنید و حسابی از زمان رزروتان مطمئن باشید، چون طبق قوانین و شرایط تغییر زمان سانس رزرو شما در مدت زمان کمتر از 24 ساعت اصلا ممکن نیست. اما انصراف به منزله پایان بازی خواهد بود و تیم شما نیز بازنده اعلام می‌شود.

اتاق فرار لیندا پلاس

به گزارش روابط عمومی انجمن بازی های فکری، دبیر گروه بازی های نقش آفرینی و عضو هیات رئیسه و همچنین رئیس گروه بازیهای اتاق فرار طی حکمی منصوب شدند. در طول مدت حضور شما در مجموعه اتاق‌فرار و انجام بازی، داشتن و استفاده از ماسک الزامی می‌باشد. که تجربه طراحی و ساخت بیش از ۲۰ بازی متفاوت با ژانرهای مختلف در تهران و شهرستان‌ها را دارند. فضاسازی قدیمی یک مدرسه با تمامی جزئیات و بخش‌های مدرسه از ویژگی‌های این اتاق فرار است. بهتر است که قبل از تجربه این بازی، طالع نحس را بازی کرده باشید.

هزینه ساخت اتاق فرار تقریبا چقدر است؟

برای رزرو اتاق فرار باید روی اسکیپ روم موردنظر خودتون کلیک کنید و بعد از ثبت نام در سایت اتاق فرار تعداد نفرات خودتون رو انتخاب کنید و برای روز رزرو اسکیپ روم خودتون آماده باشید. قیمت اتاق فرار هم دقیقا به تعداد شما بستگی داره اما قیمت بلیط اتاق فرار هر نفر از 95 هزار تومان به بالا هست که این قیمت برخی مواقع با تخفیف اسکیپ روم کمتر هم خواهد شد. آنچه امروزه به عنوان نخستین اتاق فرار مدرن شناخته می‌شود، توسط یک کمپانی ژاپنی به نام SCRAP در سال 2007 ساخته شد و پس از ژاپن، اسکیپ روم‌ها در چین و سایر کشورهای آسیایی محبوبیت پیدا کردند. در نهایت طی پنج سال، اسکیپ روم‌ها در اروپا، آمریکا و سایر کشورهای آسیایی معرفی شدند.

اتاق فرار های جدید ایران اسکیپ

اتاق فرار OCEAN’S SIX برگرفته از سری فیلم‌های OCEAN’S ELEVEN است و سبکی ماجراجویانه و هیجان‌انگیز دارد. این بازی متوسط و زیرکانه در یک محیط ۷۰ متر مربعی طراحی شده است. در این اتاق فرار شما در نقش سارقینی باهوش وارد ماجرا می‌شوید و قرار است الماسی ۹ قیراطی به ارزش تقریبی ۱۶ میلیون دلار را بدزدید. برای شرکت در اتاق فرار صوتی نوار ممنوعه باید کاغذ و خودکار داشته باشید؛ زیرا یادداشت کردن، سرنخ‌های متعددی به شما می‌دهد که برای نتیجه‌گیری به آن‌ها نیاز خواهید داشت. ممکن است برای یافتن برخی اطلاعات به جستجو در اینترنت هم نیاز داشته باشید.

آنها نهایتا موفق شدند که در اوایل سال ۱۳۹۵، اولین اتاق فرار را در ایران افتتاح کنند. اتاق فرار ارهبه هر حال در هر سناریویی که قرار بگیرید، باید سرنخ ها را پیدا کرده و آنها را دنبال کنید. این کار را باید مرحله به مرحله ادامه دهید تا معمای پایانی را حل کنید.