اتحادیه اروپا تحریم‌های اروپا علیه اپل باید سخت‌تر شود

اپل به خاطر انحصار فروش اپلیکیشن های iOS در داخل و خارج از کشور با فشارهای ضدتراست مواجه است.

ما قبلاً موردی را که در اینجا به آن اشاره شده خلاصه کرده ایم.

در هلند، به شرکت گفته شده است که باید روش‌های پرداخت جایگزین را برای برنامه‌های دوستیابی در این کشور مجاز کند. شرکت با اکراه موافقت کرد، اما بهره برداری از این واقعیت را تا حد امکان برای توسعه دهندگان دشوار کرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


عکس: مارینا یازبک/پاشیدن

این شرکت با بیان اینکه توسعه‌دهندگان در صورت استفاده از پلتفرم پرداخت شخص ثالث، همچنان باید ۲۷ درصد کمیسیون بپردازند، که انصراف از ماندن در اپل را گران‌تر می‌کند. رگولاتورهای هلندی در پاسخ گفتند که این یک “پیشنهاد جدی” نیست – و پنجمین جریمه را اعمال کردند که مجموع آن را به 25 میلیون یورو (28 میلیون دلار) رساند.

تحریم های اروپا باید سخت تر شود

علاوه بر پرونده هلندی، اتحادیه اروپا به طور کلی سه پرونده باز علیه اپل دارد.

«توسعه‌دهندگان باید یک باینری برنامه کاملاً مجزا ایجاد و نگهداری کنند که شامل حقوق ویژه است و فقط در اپ استور هلندی موجود است. […] به‌عنوان بخشی از درخواست مجوز، برنامه‌ها باید پردازشگر پرداختی را که قصد استفاده از آن را دارند، نشانی‌های اینترنتی پشتیبانی و سایر اطلاعات را اعلام کنند.

ما سه مورد اپل داریم: یکی در مورد خدمات پخش موسیقی و هزینه 30٪، سپس یک مورد کلی تر در Apple App Store داریم، سپس یک مورد Apple Pay در رابطه با دسترسی به زیرساخت یا فناوری پرداخت در تلفن شما داریم.

مارگرت وستاگر، رئیس کمیسیون اروپا، به شکست اپل در اجرای حکم اپ استور هلند اشاره می کند و ظاهراً ترجیح می دهد جریمه هفتگی 5 میلیون یورو (5.5 میلیون دلار) را بپردازد.

زمینه

ناظر رقابت اتحادیه اروپا استدلال می‌کند که اگر شرکت‌ها بخواهند آن‌ها را جدی بگیرند، تحریم‌های اروپا علیه اپل و دیگر غول‌های فناوری باید بسیار سخت‌تر شوند.

الف. این فقط یک نظریه نیست. مقامات رقابت هلندی موردی داشتند که از اپل خواستند رفتار خاصی را در اپ استور تغییر دهد و تا کنون اپل این تغییرات را اعمال نکرده است و آنها یک جریمه هفتگی پرداخت می کنند – فکر می کنم پنج میلیون یورو است. و این واقعاً نگران کننده است، زیرا ایده، البته، مقامات هلندی این است که با اجرای این تغییرات، وضعیت بازار عادلانه تری خواهید داشت.

به همین دلیل است که در قانون بازارهای دیجیتال یک جعبه ابزار کامل وجود دارد که در آن مجازات ها سخت تر و سخت تر می شوند. در صورت عدم اجرای تغییرات جریمه ها افزایش می یابد. در نهایت، در جعبه ابزار، ابزاری نیز وجود دارد که به شما امکان می‌دهد در صورت عدم تغییر، یا در صورت تکرار تخلف، شرکتی را منحل کنید.

س. من فکر می‌کنم اغلب یک حس بدبینی در مورد اجرای قوانین توسط شرکت‌های فناوری وجود دارد – که شرکت‌ها صرفاً جریمه پرداخت می‌کنند و سیلی پولی دریافت می‌کنند. قانون بازارهای دیجیتال چگونه به این موضوع پاسخ می دهد؟

وستاگر این اظهارات را در مصاحبه ای با لبهبا این ادعا که تحریم نهایی علیه شرکت های ناسازگار، برچیدن آنها خواهد بود.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی