اتحادیه اروپا می‌تواند فروشگاه‌های برنامه شخص ثالث را پس از دستور USB-C آیفون به اپل وادار کند

دی گراف استدلال می کند که قوانین سخت گیرانه تر برای غول های فناوری نه تنها برای کمک به محافظت از مردم و سایر مشاغل در برابر اقدامات ناعادلانه، بلکه برای اینکه جامعه از مزایای کامل فناوری بهره مند شود نیز مورد نیاز است. او از بیانیه غیر الزام آور حقوق هوش مصنوعی که اخیراً توسط کاخ سفید منتشر شده انتقاد کرد و گفت که فقدان مقررات محکم می تواند اعتماد عمومی به این فناوری را تضعیف کند. او می‌گوید: «اگر شهروندان ما ایمان خود را به هوش مصنوعی از دست بدهند، زیرا فکر می‌کنند این هوش مصنوعی علیه آنها تبعیض‌آمیز است و منجر به نتایج مخرب زندگی می‌شود، آنها از هوش مصنوعی اجتناب خواهند کرد و هرگز موفق نخواهد شد.»

فناوری های بزرگ همچنین به زودی باید با سایر قوانین مصوب خارج از اتحادیه اروپا، قانون خدمات دیجیتال، مطابقت داشته باشند. با این حال، این احتمالاً به اندازه قانون بازارهای دیجیتال بر اپل تأثیر نخواهد گذاشت.

اتحادیه اروپا سطحی را که هر شرکت در بهار آینده فرود می‌آید، اعلام می‌کند و سپس به آنها شش ماه فرصت داده می‌شود تا تغییراتی در انطباق ایجاد کنند.

نظرات جدید جرارد دو گراف، کهنه کار اتحادیه اروپا (از طریق Wired) درست پس از تصویب رأی شورای وزیران پارلمان اروپا که تغییر آیفون به USB-C را به زودی اجباری می کند، منتشر شد.

همراه با تغییر عمده احتمالی که اپل را مجبور به باز کردن آیفون به روی فروشگاه های برنامه شخص ثالث می کند، DMA همچنین به دنبال جلوگیری از اولویت دادن ناعادلانه فناوری های بزرگ به برنامه ها و خدمات خود است.

او همچنین به اشتراک گذاشت که “ما انتظار داریم عواقب آن قابل توجه باشد.”

اپل چه زمانی در اتحادیه اروپا تغییراتی ایجاد می کند؟

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

د گراف در اتاق کنفرانس با لهجه سبز زمردی در کنسولگری ایرلند در می گوید: «اگر آیفون دارید، باید بتوانید نه تنها از اپ استور، بلکه از فروشگاه های اپلیکیشن دیگر یا از اینترنت برنامه ها را دانلود کنید. سانفرانسیسکو. ، جایی که دفتر اتحادیه اروپا در ابتدا در آن قرار دارد.

حتی با وجود اینکه DMA اکنون در اتحادیه اروپا اعمال می شود، اپل و سایر غول های فناوری نیازی به ایجاد تغییرات فوری ندارند. سطوحی وجود خواهد داشت که مقررات مندرج در DMA برای کدام شرکت ها اعمال می شود. اما اپل تقریباً مطمئناً در ردیف “محافظ” قرار خواهد گرفت که سخت ترین قوانین را مشاهده می کند.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

پس از تصویب قانون بازارهای دیجیتال توسط اتحادیه اروپا در تابستان گذشته، قانون جدید رسماً در اوایل نوامبر اجرایی شد. اگرچه قبلاً در مورد عواقب احتمالی آن شنیده بودیم، یک مقام اتحادیه اروپا تکرار کرد که ممکن است اپل مجبور شود آیفون را برای فروشگاه های برنامه شخص ثالث و موارد دیگر باز کند.

در حالی که نوشته شده بود که قانون بازارهای دیجیتال (DMA) می‌تواند اپل را مجبور کند آیفون، آی‌پد و آی‌پاد تاچ را برای فروشگاه‌های برنامه شخص ثالث باز کند، دگراف دوباره این هدف را تأیید کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.