اتحادیه اروپا می گوید کوالکام به اپل رشوه داده است. دادگاه می گوید نه

قضات می‌گویند: «تعدادی از بی‌نظمی‌های رویه‌ای بر حقوق دفاعی کوالکام تأثیر گذاشته و تحلیل کمیسیون از رفتار ادعایی کوالکام را بی‌اعتبار کرده است».

این واقعیت که کوالکام میلیاردها دلار به اپل پرداخت کرده است غیر قابل انکار است. سوال این است که آیا این پرداخت ها بر انتخاب شرکت سازنده تراشه توسط سازنده آیفون تاثیر داشته است یا خیر؟

اتحادیه اروپا متوجه شد که کوالکام به اپل رشوه داده است

با توجه به حقایق غیرقابل انکار این پرونده، این تصمیم تعجب آور است.

آنها گفتند: “کمیسیون تحلیلی برای حمایت از این نتیجه گیری ارائه نکرد که پرداخت های مربوطه انگیزه های اپل را برای روی آوردن به رقبای کوالکام برای تهیه چیپست های LTE برای مدل های خاصی از چیپست های LTE کاهش داده است.” .

گرفتن 9to5Mac

کوالکام بین سال‌های 2011 تا 2016 چندین میلیارد دلار به اپل پرداخت کرد، در ازای این که شرکت کوپرتینویی تراشه‌های مودم LTE خود را به جای تراشه‌های ارائه شده توسط رقیب اینتل خریداری کند.

کوالکام در مبارزه خود در روز چهارشنبه در برابر جریمه 997 میلیون یورویی (1.05 میلیارد دلاری) که چهار سال پیش توسط تنظیم کننده های ضد انحصار اتحادیه اروپا اعمال شد، پیروز شد و شکست بزرگی را برای سرکوب رئیس ضد انحصار اتحادیه اروپا، مارگرت وستاگر، علیه Big Tech وارد کرد.

اکنون سؤال این است که آیا اتحادیه اروپا به دیوان دادگستری اتحادیه اروپا (CJEU) شکایت می کند یا خیر. من حدس می‌زنم که اینطور باشد، زیرا به نظر می‌رسد واقعیت‌ها به نفع اتحادیه اروپا باشد و از دست دادن این پرونده برای همیشه به اعتبار سرکوب این اتحادیه در مورد مسائل ضدتراست فناوری بزرگ لطمه می‌زند.

در آن زمان پرونده باز و بسته به نظر می رسید. نمی‌توان انکار کرد که کوالکام این پرداخت‌ها را انجام داده است، و همچنین می‌دانیم که اپل تراشه‌های LTE خود را در دوره زمانی مورد بحث از سازنده تراشه آمریکایی خریداری کرده است. اتحادیه اروپا کوالکام را 997 میلیون یورو یا کمی بیش از یک میلیارد دلار جریمه کرده است.

عکس: رومن سینکویچ 🇺🇦/پاشیدن

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

کمیسیون اروپا در حکم سال 2018 خود اعلام کرد که کوالکام از سال 2011 تا 2016 میلیاردها دلار به اپل پرداخت کرده است تا تنها از تراشه های آن در همه آیفون ها و آی پدهای خود استفاده کند تا رقبایی مانند اینتل را مسدود کند. […]

تراشه‌ساز کوالکام به اپل میلیاردها دلار رشوه داده است، تحقیقات ضدانحصار اتحادیه اروپا در سال 2018 نشان داده شده است. اما دادگاه اروپایی اکنون این پرونده را ثابت نشده و جریمه میلیارد دلاری را که در آن زمان اعمال شده بود، لغو کرده است.

رویترز گزارش می دهد که دادگاهی امروز از کوالکام حمایت کرده و این جریمه را لغو کرده است.

دادگاه عمومی، دومین دادگاه عالی اروپا، یافته اتحادیه اروپا را رد کرد و مرجع رقابت اتحادیه اروپا را مسئول رسیدگی به این پرونده دانست.

متذکر می شویم که دادگاه در واقع حکمی مبنی بر نادرست بودن یافته های اتحادیه اروپا نداد، بلکه شواهدی ارائه نکرد که نشان دهد اپل تحت تأثیر پرداخت های مربوط به برخی سفارش های خاص مربوط به iPad در دو سال مورد بحث قرار گرفته است. این حکم همچنین به اشتباهات رویه‌ای مرتکب شده توسط اتحادیه اروپا اشاره می‌کند که به گفته دادگاه نقض دفاعیات کوالکام است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اتحادیه اروپا تحقیقاتی را برای تعیین اینکه آیا این رفتار ضد رقابتی کوالکام بوده است آغاز کرد و در سال 2018 متوجه شد که چنین بوده است. گفته می شود که این سازنده تراشه به سازندگان تراشه LTE رقیب مانند اینتل آسیب رسانده است.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

علیرغم شواهد، کوالکام به این تصمیم به دادگاه عمومی، دومین دادگاه عالی اروپا، اعتراض کرد.

دادگاه می گوید اتحادیه اروپا نتوانست ادعای خود را اثبات کند