اتحادیه اپل استور: مزایای جدید، اعتصاب برنامه ریزی شده

همانطور که توسط آب و هوای بریزبنبیش از 150 کارمند اپل در استرالیا با اعتصاب سه شنبه آینده موافقت کرده اند. این کارمندان توسط اتحادیه کارگران رستوران‌های خرده‌فروشی و فست فود (RAFFWU) نمایندگی می‌شوند، که بر اساس این گزارش، اولین اعتصاب هماهنگ ملی کارگران خرده‌فروشی در تاریخ استرالیا است.

تعداد فزاینده‌ای از کارمندان اپل استور در سرتاسر جهان برای تشکیل اتحادیه تلاش می‌کنند و یک فروشگاه در مریلند قبلاً این کار را انجام داده است. اکنون گروهی از کارگران خرده‌فروشی اپل در استرالیا به اعتصاب هفته آینده رای داده‌اند، زیرا آنها با اپل مبارزه می‌کنند تا این شرکت توافقی را بپذیرد و اتحادیه آنها را تأیید کند.

سایر اقدامات شامل ممنوعیت استفاده از تلفن های فروشگاهی، حمل و نقل، تعمیرات یا نصب محافظ صفحه نمایش است.

معامله پیشنهادی اپل با اتحادیه استرالیا توسط نمایندگان اتحادیه مورد انتقاد قرار گرفته است، آنها می گویند که “به کاهش دستمزد واقعی کارگران منجر می شود و می تواند منجر به ثبت نام آنها برای 60 ساعت در هفته بدون اضافه کاری شود.”

تصمیم اپل ممکن است کارمندان سایر شهرها را از تشکیل اتحادیه در فروشگاه‌هایشان منصرف کند، اما ممکن است باعث ناراحتی کارگران نیز شود. بلومبرگ گفت. یک فروشگاه اپل در اوکلاهاما سیتی قرار است این هفته در مورد اتحادیه شدن یا نه رای گیری کند.

اعتصاب در استرالیا

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

در همین راستا، گزارش جدیدی توسط بلومبرگ امروز اعلام کرد که اپل “آخرین مزایای کارمندان خود” را از فروشگاه خرده‌فروشی اتحادیه مریلند متوقف خواهد کرد.

مزایای جدید

اگر اپل این پیشنهاد را بدون تایید اتحادیه به رای نهایی بگذارد، اعضای اتحادیه استرالیا با یک اعتصاب 24 ساعته دیگر موافقت کرده اند.

جاش کولینان، دبیر ملی RAFFWU، گفت که اعضای آن، که حدود 150 نفر از 4000 کارمند استرالیایی اپل را تشکیل می دهند، برای یک معامله بهتر اعتصاب کرده اند.

با این حال، کارمندانی که در فروشگاه تاونسون در مریلند کار می کنند، این مزایا را دریافت نخواهند کرد. دلیل این تصمیم بلومبرگ می‌گوید، این است که آن کارمندان باید «از طریق توافق‌نامه چانه‌زنی دسته‌جمعی که اتحادیه را همراهی می‌کند، با اپل درباره مزایا مذاکره کنند».

بلومبرگ امروز گزارش می دهد که اپل چندین مزیت جدید را برای کارمندان خرده فروشی و شرکتی ارائه می کند، اما این مزایای جدید را برای کارمندان فروشگاه اتحادیه در تاونسون، مریلند رد می کند. همانطور که گزارش توضیح می دهد، مزایای جدید شامل فرصت های بهتر آموزش در فضای باز و بهبود مراقبت های بهداشتی است:

  • اپل برخی از هزینه های تحصیل را برای تحصیل در خارج از کشور پیش پرداخت می کند. این شرکت مدت‌هاست که بخشی از هزینه‌های آموزشی را به کارکنان بازپرداخت کرده است، اما سازنده آیفون اکنون این مبلغ را از قبل پرداخت خواهد کرد. در تعداد کمی از کالج ها شروع خواهد شد، اگرچه انتظار می رود این لیست در طول زمان افزایش یابد.
  • برنامه ای با Coursera Inc. که از 1 ژانویه شروع می شود و به کارکنان Apple عضویت رایگان ارائه می دهد. Coursera یک ارائه دهنده دوره آنلاین است که به طور معمول 399 دلار در سال برای اشتراک ممتاز خود دریافت می کند.
  • در ایالت‌های منتخب، از جمله کانکتیکات، نیویورک، جورجیا، واشنگتن و نیوجرسی، کارمندان به یک طرح مراقبت‌های بهداشتی جدید دسترسی خواهند داشت که از پرداخت مشارکت برای برخی پزشکان دارای گواهی اپل در شبکه UnitedHealth Group چشم‌پوشی می‌کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


این اقدام شامل توقف یک ساعته در فروشگاه های اپل در سه شنبه آینده و بیش از ده ها ممنوعیت کاری است. توقف‌ها در فروشگاه‌های سراسر کشور انجام می‌شود، اما تمرکز روی سه فروشگاه اپل است که بالاترین درصد اعضای RAFFWU را دارند.

با این حال، این چیزی منحصر به فرد برای اپل نیست. همانطور که گزارش اشاره می‌کند، محرومیت کارگران اتحادیه‌ای از مزایای جدید نیز یک بحث مداوم برای مکان‌های استارباکس بوده است که به اتحادیه رای داده‌اند.

اپل با این تفسیر مخالف است و می‌گوید «هیچ کارمندی مشمول 60 ساعت کار در هفته نمی‌شود» و به هر کارمندی که بیش از 76 ساعت در دو هفته کار کند اضافه کاری پرداخت می‌شود. این شرکت همچنین می‌گوید کارکنان پاره وقت «برنامه‌ریزی شده در کوتاه‌مدت» نیز حقوق اضافه کاری دریافت خواهند کرد.