اتحاد اپل در میان اعضای کم و حمایت عمومی بالا

جنبش سازماندهی به پیشرفت آهسته ادامه می‌دهد و اوکلاهاما به دومین فروشگاه اپل در ایالات متحده تبدیل شد که اتحادیه‌ای می‌کند، در حالی که کارگران استرالیا در حال برنامه‌ریزی برای اعتصاب بودند.

ما ابتدا متوجه شدیم که کارگران خرده‌فروشی قصد دارند در ماه فوریه اتحادیه‌ای شوند. کارها در ماه آوریل، با راه اندازی رسمی فرآیند در فروشگاه پرچمدار اپل، Grand Central Terminal، در نیویورک، با تعدادی از اهداف برای یک معامله بهتر با کارکنان، پیشرفت کردند. پس از آن، حرکت های مشابهی به آتلانتا و مریلند انجام شد، قبل از اینکه در سطح بین المللی به بریتانیا و استرالیا گسترش یابد.

گلوله آتشین پررنگ توجه من را به داده ها جلب کرد.

رکورد عضویت در اتحادیه

در حالی که اپل به شدت علیه آموزش و عضویت کارکنان اپل استور مبارزه می کند، یک نظرسنجی در مقیاس بزرگ که در اوایل سال جاری انجام شد نشان می دهد که پیوستن به اتحادیه ها می تواند به حفظ کارمندان کمک کند.

زمینه اتحاد اپل

رایج ترین دلیل پیوستن به اتحادیه، دریافت حقوق و مزایای بهتر و به دنبال آن سایر حقوق کارکنان بود. کارفرمایان به احتمال زیاد اعضای اتحادیه را حفظ می کنند، به طوری که 43 درصد در مقایسه با 50 درصد غیرعضوها، به دنبال کار در جاهای دیگر هستند.

نبرد برای اتحاد اپل ادامه دارد

حمایت در سال 1936 72 درصد بود و بالاترین سطح در دهه 1950 75 درصد بود.

یک نظرسنجی بزرگ گالوپ که در تابستان امسال انجام شد، نشان داد که حمایت عمومی از اتحادیه‌ها در بالاترین سطح خود از سال 1965 است و فقط یک نقطه کمتر از سطح سال 1936، زمانی که داده‌ها برای اولین بار جمع‌آوری شد.

ما به حمایت از یک رویکرد همکاری بین اپل و کارکنان خرده فروشی آن ادامه خواهیم داد.

بر اساس گزارش اداره آمار کار (BLS) داده های قابل اعتماد به سال 1983 باز نمی گردد، اما روند عضویت در اتحادیه از آن زمان تاکنون به طور پیوسته در حال کاهش بوده است. ارقام آن نشان می دهد که تعداد کارگران اتحادیه در سال گذشته به 14 میلیون نفر یا 10.3 درصد از نیروی کار کاهش یافته است. این در مقایسه با نرخ بیش از 20٪ در سال 1983، با روند نزولی ثابت از آن زمان است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


داده ها نشان می دهد که اعضای اتحادیه بیشتر از اعضای غیر اتحادیه درآمد دارند، اگرچه BLS هشدار می دهد که اعداد ممکن است تحت تأثیر عوامل خارجی مانند تغییرات در توزیع جغرافیایی اعضا باشد.

جنبش سازماندهی اپل در زمانی اتفاق می‌افتد که عضویت در اتحادیه‌ها به پایین‌ترین حد خود رسیده است، اما حمایت عمومی از اتحادیه‌ها در بالاترین سطح خود از سال 1965 است.

در میان کارمندان تمام وقت، اعضای اتحادیه میانگین درآمد معمول هفتگی 1169 دلار در سال 2021 داشتند، در حالی که آنهایی که عضو اتحادیه نبودند میانگین درآمد هفتگی 975 دلار داشتند.

بالاترین حمایت عمومی از اتحادیه ها از سال 1965

نظر شما در مورد اتحاد کارکنان اپل استور چیست؟ لطفا در نظرسنجی ما شرکت کنید و نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اکنون هفتاد و یک درصد آمریکایی ها اتحادیه ها را تایید می کنند. اگرچه از نظر آماری مشابه با 68 درصدی سال گذشته است، اما از 64 درصد قبل از همه گیری افزایش یافته است و بالاترین میزان ثبت شده توسط گالوپ در این اندازه گیری از سال 1965 است.

وقتی داده‌های کارمندان بخش خصوصی را فیلتر می‌کنید، این درصد حتی کمتر می‌شود و تنها 6.1 درصد است.

هیچ مهلتی برای مبارزه تهاجمی اپل علیه اتحادیه سازی کارکنان خرده فروشی خود وجود ندارد. در اوایل این ماه، این شرکت بهبودهایی را در مزایای آموزش و مراقبت های بهداشتی اعلام کرد، اما کارکنان اتحادیه را مستثنی کرد. این همان تکنیک شکست اتحادیه است که توسط استارباکس استفاده می شود.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

تاکنون، اپل با استخدام همان وکلای متلاشی کننده اتحادیه که در استارباکس استخدام شده اند، واکنش تهاجمی نشان داده است. این شرکت اکنون با اتهامات متعددی مبنی بر استفاده از تکنیک های غیرقانونی تخریب اتحادیه روبرو است. کارشناسان استخدام هشدار داده اند که این تکنیک ها می توانند کارساز باشند، اما می توانند پیامدهای منفی درازمدت داشته باشند.