اخبار دارویی برگه 3 وب سایت رسمی داروسازی امین-دراگمد

از سوی این سوداگران است که علاوه بر عوارض جدی که می‌تواند بر جان و سلامت مردم داشته باشد و در عین حال پول‌شان را هدر دهد، نظام دارویی کشور را هم آشفته کرده و عرصه را برای جولان سودجویان باز می‌کند. کمبود دارو و افزایش قاچاق آن، دو روی یک سکه‌اند؛ پدیده‌هایی که از یک سو جان بیماران را تهدید کرده و در عین حال می‌تواند نظام دارویی کشور را آشفته‌ و نابسامان کند… کارخانه دارویی اکترو تا پایان سال با بهره‌برداری از خطوط تولید جامدات و تزریقی خود قادر به تامین بیش از ۱۸ داروی موردنیاز در درمان سرطان‌های شایع در کشور خواهد بود. سازمان غذا و دارو آمریکا، ژن‌درمانی جدید برای اختلال عصبی نادر…

تایید دارویی که دیابت نوع ۱ را به تاخیر می اندازد

رامسر- امام جمعه رامسر از کمبود، گرانی و ضعف نظارت در حوزه دارو انتقاد کرد و خواستار توجه مسئولان برای حل مشکلات و رفع رسانه پزشک سرگردانی مردم شد. كليه حقوق مادی و معنوی وب سايت و اپلیکیشن دارویاب متعلق به شركت دانش بنیان اكسیر دانش آسیا می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوا و طرح های این وبسایت پیگرد قانونی دارد. در ادامه موفقیت‌های عملکردی و آماری داروسازی ابوریحان، این شرکت توانست رکورد تاریخی فروش هزار میلیارد تومانی را کسب کند.

  • از سوی این سوداگران است که علاوه بر عوارض جدی که می‌تواند بر جان و سلامت مردم داشته باشد و در عین حال پول‌شان را هدر دهد، نظام دارویی کشور را هم آشفته کرده و عرصه را برای جولان سودجویان باز می‌کند.
  • حضور گروه دارویی برکت در نمایشگاه ایران بایو گروه دارویی برکت به عنوان حامی پلاتینیوم در نمایشگاه ایران بایو که…
  • جزییات جدید از دستگیری تعدادی از افراد دخیل در شبکه فساد دارویی در الب …
  • کرونا، یک بیماری تنفسی بوده و توسط قطرات بزاق موجود در سطوح و محیط پخش می­شود؛ تاکنون مدارکی مبنی بر انتقال این ویروس توسط نیش زدن حشرات گزارش نشده است .

بهترین راه پیشگیری شست و شوی مداوم دست­ها و خودداری از لمس صورت و رعایت فاصله بین افراد می باشد. اداره داروی فدرال ایالات متحده به تازگی درمان جدیدی را برای بیماری نادر انعقاد خون تایید کرده است که قیمت بالایی دارد. گرمی- فرمانده مرزبانی استان اردبیل از کشف بیش از ۸ هزار عدد داروی قاچاق و غیرمجاز توسط مرزبانان هنگ گرمی مغان خبر داد. برخی از پزشکان مکمل های ویتامین D را برای کاهش دردهای عضلانی بیماران مصرف کننده استاتین تجویز می کنند، اما نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که این ویتامین تاثیر قابل توجهی ندارد.

تولید در ایران توسط شرکت اکتوورکو

اخبار دارویی برگه 3 وب سایت رسمی داروسازی امین-دراگمد «مصاحبه جناب آقای مهندس قلن‌بر با خبرگزاری مهر در خصوص چالش های بازار مکمل های غذایی» به … محمدرضا واعظ مهدوی، رئیس انجمن اقتصاد سلامت ایران پیش‌تر اعلام کرده‌ بود که «حدود هشت میلیون نفر از جمعیت ایران، «معادل ۱۰ درصد از جمعیت کشور» فاقد هرگونه بیمه درمانی هستند. با این اوضاع، این جمعیت هشت‌ میلیون‌ نفری، باید چهار برابر بیشتر از هزینه فعلی خرج دارو کنند.

البته در بحث‌های اخیر مربوط به کمبودهای دارویی که برخی اقلام دارویی مانند آنتی‌بیوتیک‌ها، مسکن‌ها و …. از حدود مهرماه و با شیوع آنفلوآنزا دچار کمبود شدند، سازمان غذا و دارو سریعا وارد عمل شد و اقدامات فوری را در زمینه رفع کمبودها و تامین سریع دارو انجام داد. به طوری که محموله‌های حدود 50 تنی حاوی آنتی‌بیوتیک و مسکن در چند مرحله وارد کشور شدند. البته هرچند که این میزان واردات کفاف بازار را نداده و برخی اقلام به صورت سهمیه‌ای در داروخانه‌ها توزیع می‌شود، اما تب کمبودهای دارویی را کاهش داده و بیماران را از سرگردانی در سطح شهر برای تامین دارو نجات داده است.

بستر سرمایه‌گذاری برای گیاهان دارویی در کرمانشاه فراهم است