ادغام Apple Card اکنون توسط Mint پشتیبانی می شود، اما با محدودیت هایی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

صفحه کلید مک لاجیتک


وقتی Apple Card خود را به Mint پیوند می‌دهید، می‌توانید جزئیاتی مانند موجودی، اعتبار در دسترس، کل اعتبار، APR و کل هزینه‌ها را ببینید. متأسفانه، مشاهده داده های تراکنش Apple Card در Mint پشتیبانی نمی شود. این احتمالاً به این دلیل است که رابط وب اپل کارت در وب سایت اپل نیز اطلاعات تراکنش را نشان نمی دهد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

ادغام جدید بین Mint و Apple Card ظاهراً با رابط وب جدید هفته گذشته برای Apple Card امکان پذیر شده است. به لطف Mint، اکنون می توانید از ابزار “Find Your Account” برای پیوند حساب Apple Card خود به حساب Mint خود استفاده کنید. کافی است Apple Card را جستجو کنید، سپس از شما اپل آیدی و رمز عبور خواسته می شود.

از امروز می توانید ادغام Apple Card با Mint را امتحان کنید. در حالی که آنقدرها که بسیاری از افراد دوست دارند از ویژگی های غنی برخوردار نیست، حداقل می توانید Apple Card خود را در کنار سایر حساب های خود در یک مکان مشاهده کنید. این امکان وجود دارد که ادغام با گذشت زمان بهبود یابد، اگرچه همه چیز احتمالاً با اجرای رابط وب اپل کارت توسط اپل محدود شده است. همچنان می‌توانید داده‌های تراکنش را از Apple Card صادر کرده و به صورت دستی وارد کنید.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی برای کسانی که آشنا نیستند، Mint یک سرویس بودجه بندی محبوب است که بانک ها، صورتحساب ها، کارت های اعتباری و موارد دیگر را به هم مرتبط می کند. از جاهای مختلف برای کاربران اپل کارت، یکی از حذفیات آشکار (به غیر از یک پورتال وب) ادغام با پلتفرم های بودجه بندی مانند Mint بود. با این حال، امروز تغییر می کند، زیرا Mint یکپارچه سازی جزئی با Apple Card را اضافه کرده است.

هنگامی که با موفقیت وارد سیستم شدید، از شما خواسته می شود هویت خود را با یک درخواست احراز هویت دو مرحله ای تأیید کنید. پس از آن، می‌توانید موجودی Apple Card خود را با سایر کارت‌های اعتباری خود مستقیماً در Mint مشاهده کنید، اما ادغام به اندازه Mint با سایر سیستم عامل‌ها غنی نیست.

تنها یک هفته پس از اینکه اپل کارت یک پورتال وب جدید برای مدیریت صورتحساب و صورت‌حساب‌های شما از مرورگر اضافه کرد، یک شکاف بزرگ دیگر تا حدی برطرف شد. همانطور که برای اولین بار مشاهده شد Redditاکنون می توانید حساب Apple Card خود را به سرویس بودجه ریزی Mint پیوند دهید.