ادی کیو برای تجلیل از خدمات «انقلابی» اپل نامه می نویسد: 320 میلیارد دلار به توسعه دهندگان پرداخت شده، نزدیک به 1 میلیارد اشتراک پولی

این قابل توجه است که چقدر محتوای عالی در دسترس شماست. این گواهی بر کار خارق العاده سازندگان در سراسر جهان است. قبلاً هرگز از دسترسی فوری به سریال‌های اصلی سینمایی، فیلم‌های جذاب‌تر، موسیقی جهانی‌تر، برنامه‌های خلاقانه‌تر، روزنامه‌نگاری ضروری‌تر، و بازی‌ها و ورزش‌های بیشتر در هر کجا و در همه دستگاه‌های مورد علاقه‌تان لذت نمی‌بردیم.

سال 2022 یک سال موفقیت آمیز برای سرگرمی بوده است. در یک نقطه از سال گذشته، احتمالاً یک برنامه جدید، یک آهنگ جدید، یک برنامه تلویزیونی جدید، یک فیلم جدید یا یک بازی جدید کشف کرده اید. تجربه ای که باعث خنده شما شده، چیز جدیدی به شما یاد داده یا به شما کمک کرده است که ببینید. جهان به روشی جدید – و الهام بخش شما برای به اشتراک گذاشتن آن با دیگران است.

می توانید بیانیه مطبوعاتی کامل اپل را در اینجا در وب سایت آن بیابید.

در اینجا اظهارات کامل کیو آمده است:

نامه کیو در یک بیانیه مطبوعاتی اپل گنجانده شده است که در آن این شرکت سال گذشته App Store، TV+ و موارد دیگر را خلاصه می کند. این شرکت می‌گوید توسعه‌دهندگانی که کالاها و خدمات دیجیتال را در اپ استور می‌فروشند از زمان راه‌اندازی آن در سال 2008 بیش از 320 میلیارد دلار درآمد داشته‌اند. اپل همچنین یادآوری می کند که اکنون 900 میلیون اشتراک پولی در اپ استور و خدمات آن وجود دارد.

و باور کنید: چیزهای بیشتری در راه است. لحظاتی برای پیش بینی، لذت بردن و مراقبه. لحظاتی که باعث می شود ما با هیجان بپریم یا روی لبه صندلی هایمان بپریم یا ما را وادار به بلند شدن و رقصیدن کند. لحظاتی که می تواند خاطراتی ماندگار خلق کند و ما را به هم نزدیکتر کند.

وقتی چند سال پیش Apple TV+ را راه‌اندازی کردیم، این کار را برای گفتن داستان‌هایی انجام دادیم که نشان‌دهنده انسانیت بزرگ‌تر ما باشد. و اینکه آیا CODA برنده اسکار بهترین فیلم یا تد لاسو با برنده شدن پیاپی جوایز امی برای بهترین کمدی، از بسیاری جهات شاهد اعتبار این نوع داستان سرایی و تمایل شدید برای بیشتر آن بودیم.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

ادی کیو، معاون ارشد خدمات اپل، نامه ای سرگشاده نوشت و آن را جشن گرفت که او آن را سالی پیشگامانه برای سرگرمی می خواند. مدیر قدیمی اپل طیف خدمات اپل از جمله Apple TV+، App Store و موارد دیگر را تبلیغ می کند.

در اپل، ما این امتیاز را داریم که با سازندگان از همه نوع شریک شویم و در عین حال محصولات و خدماتی را ایجاد کنیم که خلاقیت بیشتری را ممکن می‌سازد. ماموریت ما همیشه این بوده است که زندگی مردم را غنی کنیم و دنیا را به مکانی بهتر از آنچه که آن را پیدا کرده ایم بگذاریم، و می دانیم که این امر بیش از مهارت های فنی نیاز دارد. این مستلزم رهبری با ارزش های ما در هر کاری است. ما معتقدیم که محصولات و خدمات ما باید برای همه طراحی شود. ما معتقدیم حفظ حریم خصوصی یک حقوق اساسی بشر است و بالاترین تعهد ما در قبال مشتریانمان امنیت است. ما بر این باوریم که فرهنگی که همه به آن تعلق دارند، می‌تواند باعث نوآوری شود و باید از تغییری که می‌خواهیم در جهان ببینیم، حمایت کنیم.

سایر آمار قابل توجه از بیانیه مطبوعاتی امروز اپل:

  • Apple Music اکنون دارای بیش از 100 میلیون آهنگ است که تقریباً کل تاریخ موسیقی ضبط شده را نشان می دهد
  • 300 برنده و 1305 نامزدی برای Apple TV+
  • ۲۵۰ میلیون دستاورد درون‌بازی با بازی‌های Apple Arcade از سال ۲۰۲۲ تاکنون
  • 3000 داستان صوتی با نظر حرفه ای در Apple News+
  • مشترکین Apple Arcade دسترسی نامحدودی به مجموعه رو به رشد بیش از 200 بازی دارند
  • سال 2022 همچنین سال مهمی برای Shazam بود و بیستمین سالگرد این سرویس را با 70 میلیارد Shazam تمام وقت رقم زد.
  • در سال 2022، Apple Fitness+ در 21 کشور برای اشتراک و لذت بردن کاربران آیفون در دسترس قرار گرفت، حتی اگر اپل واچ نداشته باشند، و کتابخانه را به 3500 تمرین و مدیتیشن گسترش داد.
  • نقشه برداری نقشه های اپل جدید در 13 کشور و منطقه دیگر در سراسر جهان در حال گسترش است
  • Apple Pay اکنون برای میلیون ها تاجر در نزدیک به 70 کشور و منطقه در دسترس است و با بیش از 10000 بانک و شریک کانال در سراسر جهان کار می کند.

کیو در نامه خود می بالد که اپل “امتیاز شراکت با سازندگان از همه نوع” را دارد تا به آن کمک کند تا به اهداف خود دست یابد “برای غنی سازی زندگی مردم و قرار دادن جهان به مکانی بهتر از آنچه ما می شناسیم. “پیدا کرده ایم”.