ارزش AAPL به اندازه درآمد سالانه انگلستان است. بهترین های هر دو دنیا را ارائه می دهد

برای کل سال مالی 2022، تحلیلگران درآمد 394.2 میلیارد دلار و سود 6.15 دلار به ازای هر سهم را پیش بینی کردند که به ترتیب منجر به رشد 8 و 10 درصدی در یک سال بعد می شود. کسب و کار محصولات محبوب اپل و بخش خدمات رو به رشد آن، این غول فناوری را به خوبی جایگاه می دهد.

AAPL بهترین های هر دو جهان را ارائه می دهد

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

سایت سرمایه گذاری بسیار معتبر احمق رنگارنگ مقایسه را در یک پست جدید وبلاگ امروز انجام می دهد.

عکس: آماندا یام/پاشیدن

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

خلاصه ای از ارزش AAPL به عنوان یک سهم – علیرغم فشارهای عرضه و تقاضا – اشاره می کند که ارزش بازار شرکت تقریباً با تولید ناخالص داخلی انگلستان برابر است.

اما ترکیبی از قفل شدن اکوسیستم، درآمد خدمات رو به رشد پیوسته، و دسته‌بندی‌های محصولات جدید که مکرراً اتفاق می‌افتد تا شرکت را به جلو نگه دارد، به این معنی است که شرکت به طور فزاینده‌ای به عنوان بهترین‌های هر دو جهان را ارائه می‌کند: ثبات سهام بلو چیپ، همراه با رشد. پتانسیل بخش فناوری

با این حال، نگرانی های فزاینده ای وجود دارد که تقاضا نیز تحت تأثیر قرار گیرد.

اول، کمبود تراشه جهانی، که توسط ترکیبی از عوامل ایجاد شد. این موارد شامل افزایش تقاضا برای فناوری در طول همه‌گیری، اختلال در تولید مرتبط با COVID، و تقاضای رو به رشد برای تراشه‌های خودروسازان است. همانطور که خودروها به تعداد فزاینده ای از واحدهای مبتنی بر ریزپردازنده متکی هستند.

امروز، ارزش بازار 2.3 تریلیون دلاری سازنده آیفون معادل 11 درصد از تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در سال 2020 است و با بریتانیا قابل مقایسه است.

این باعث افزایش تورم شده است، در حالی که “استعفای بزرگ” فشار تورمی بیشتری ایجاد می کند زیرا شرکت ها مجبور به افزایش دستمزدها برای حفظ و استخدام کارمندان می شوند. این اصطلاح توسط روانشناس آنتونی کلوتز ابداع شد که با موفقیت تأثیر همه گیری را بر نیروی کار پیش بینی کرد.

ارزش AAPL و وضعیت فعلی

تاکنون، بیشتر بحث‌ها در مورد صنعت گوشی‌های هوشمند به جای تقاضا، بر مسائل عرضه متمرکز بوده است.

همه با یک جنبه از مقاله موافق نیستند – اینکه اپل “به طور منظم” محصولات جدیدی را معرفی می کند. حرکت این شرکت به سمت دسته بندی محصولات جدید بسیار محتاطانه است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


این قطعه عمدتاً زمین های فرسوده را پوشش می دهد و در مورد مزایای جریان نقدی رایگان شرکت و ارزش ویژه برند صحبت می کند. اما او همچنین به عملکرد قوی در زمان‌های سخت اشاره می‌کند و می‌گوید سهامی که زمانی توسط سرمایه‌گذار میلیاردر وارن بافت بسیار پرخطر تلقی می‌شد، اکنون به عنوان یکی از باثبات‌ترین سرمایه‌گذاری‌های او تلقی می‌شود.

اپل به طور فزاینده ای به عنوان سهامی در نظر گرفته می شود که بهترین های هر دو جهان را به سرمایه گذاران ارائه می دهد.

چالش های فعلی

با نگاهی به آینده، نگرانی هایی در مورد تأثیر تورم بر تقاضا برای لوازم الکترونیکی مصرفی گران قیمت وجود دارد. تحریم ها علیه روسیه همه چیز از قیمت انرژی گرفته تا توزیع محصولات را تحت تاثیر قرار می دهد. اوکراین همچنین صادرکننده عمده مواد غذایی است، بنابراین قیمت مواد غذایی نیز با کاهش عرضه افزایش می یابد.

لوکا ماستری، مدیر ارشد مالی، در کنفرانس تلفنی سه ماهه با تحلیلگران گفت: «این نتایج چشمگیر تأثیر سرمایه گذاری های مستمر ما در بهبود و گسترش سبد خدمات ما و حرکت مثبتی را که در بسیاری از زمینه ها شاهد آن هستیم، منعکس می کند. بخش خدمات شامل App Store، iTunes، Apple Pay، iCloud و AppleCare است.

مجموع فروش 97.3 میلیارد دلاری شرکت نسبت به سال گذشته 8.6 درصد افزایش داشت و 3.5 درصد برآوردهای وال استریت را پشت سر گذاشت و درآمد هر سهم آن 1.52 دلار بود که 6.3 درصد از پیش‌بینی اجماع پیش‌بینی شده بود. در حالی که گسترش 6.6 درصدی کسب و کار اصلی آن، یعنی آیفون، آی پد، مک و پوشیدنی‌ها، خانه و لوازم جانبی قوی بود، این بخش خدمات این شرکت است که قوی‌ترین رشد را به دست آورده است. دسته خدمات با جهش 17 درصدی به رکورد 19.8 میلیارد دلار رسید که به عنوان کاتالیزور اصلی رشد با رشد قوی و حاشیه های بزرگ عمل می کند.

دوم، اختلال گسترده در تولید در چین به دلیل تعطیلی در سراسر شهر، زیرا این کشور همچنان اصرار دارد که می تواند کووید-19 را با وجود ناامیدی فزاینده عمومی ریشه کن کند. طبق گزارش ها، آمادگی تولید آیفون 14 در حال حاضر سه هفته عقب افتاده است و آیفون 14 مکس نیز از آن جدا شده است.

اپل در حال حاضر با چالش‌هایی در بخش عرضه و تقاضا مواجه است.