از مالتی تسکینگ تا باز کردن قفل گوشی 9to5mac Farsi

اکسپریا XZ4 با وجود برخورداری از پورت USB Type-C، به جک 3.5 میلی متری برای اتصال هدفون و هدست مجهز است و سونی علاقه ای به ترکیب این دو با یکدیگر و محدود سازی کاربران ندارد. مدتی پیش بود که دو مدل P50 و P50 Pro معرفی شدند که مدل P50 Pro در حال حاضر به گفته معتبرترین وب سایت بررسی دوربین گوشی های هوشمند (DXO Mark) قدرتمندترین دوربین در بین تمامی گوشیهای هوشمند دنیا را دارد. اگر عضو سایت نیستید، باید شماره تماس خود را نیز وارد کنید. اگر شما بعد از تحویل کالا هرگونه ایرادی در آن ببینید می توانید در عرض 24 ساعت آن را برگردانید. بنا به گزارشهای در دسترس، گوشی اکسپریا Ace 3 دارای نمایشگری 5.5 اینچی است و ابعاد آن به 139.7 در 68.9 در 9.1 میلیمتر میرسد. این گوشی 5,2 اینچی، 8,5 میلیمتر ضخامت داشته و 154 گرم وزن دارد. تنها ویژگی که در پلاس به چشم می آید، این است که آن را در زمره گوشی های Lightweigh یا سبک وزن قلمداد می کنند که این تفاوت های چند گرمی، به چشم خیلی ها نمی آید! اولین چیزی که از برتری ( البته نمی توان این ویژگی را برتری دانست و صرفا آن را در لیست اضافات، می گنجانیم ) سونی اکسپریا ۱۰ پلاس نسبت به گوشی اکسپریا ۱۰ به چشم می آید بزرگ تر شدن اندازه نمایشگر پلاس می باشد.

رزولوشن QHD و پشتیبانی از HDR10 هم باعث میشود تا تصاویر خروجی بسیار زیبا و جذاب به نظر برسند. برای دانلود نوار پیمایش هواوی نیز میتوانید عبارت Navigation bar را با نام گوشی خود در گوگل جستوجو کنید و نوار پیمایش مورد نظر خود را دانلود کنید. در این بخش از آپدیت گوشی سونی اگر به روز رسانی برای گوشی شما ارائه شده باشد، به راحتی می توانید آن را انتخاب کرده و صبر کنید تا مراحل دانلود به اتمام برسند. به طور کلی با بررسی نمایشگر های گوشی های جدید سونی، در سال ۲۰۱۹ به این نتیجه می رسیم که تکنولوژی های مرتبط با نمایشگر گوشی های هوشمند این روزها ارتقا پیدا کرده اند و اگر سونی تمایل داشت قطعا می توانست بهترین فیچر ها را برای گوشی های خود ارائه کند اما به ظاهر قصد داشته از رقبا عقب بماند. البته امیدواریم این کم کاری ها روی گوشی های اصلی سری ۲۰۱۹ اش، دلیلش تنها یک چیز باشد و آن هم این که، در حال کارکردن روی یکی از دیوایس های دیگرش باشد که با خبر آن واقعا همه را سورپرایز کند. با توجه به این که برای نمایشگر اکسپریا ۱۰ نیز رزولوشن متوسطی گزارش شده بود، انتظار می رفت که سونی برای گوشی پلاس ۲۰۱۹ خود، روی کیفیت نمایشگر بیشتر کار می کرد.

همانطور که اشاره داشتیم گوشی های جدیدتر شرکت سونی از طراحی پیچیدهتری بهره میبرند و این مسئله منجر به سخت تر شدن تعمیرات آن ها خواهد شد. همین مسئله سبب میشود که خیلی از مصرفکنندگان گوشیهای هوشمند قید خرید گوشی هواوی یا خرید گوشی هانر را بزنند. ما در سایمان دیجیتال با هدف تسهیل روند خرید و ارائهی قیمت مناسب فعالیت خود را آغاز نمودهایم و در تلاش هستیم تا محصولات بروز را به بهترین شکل ممکن عرضه کنیم. سونی که در کارنامه خود بهره مندی از دوربین های ۲۰ مگاپیکسلی دارد، برای ذهن فن هایش انتخاب چنین ظرفیت هایی برای برترین مدلش کمی چالش به شمار می آید! به طور کلی هر چند دوربین در این گوشی کمی ارتقا پیدا کرده ( آن هم تنها به دلیل کیفیت بالاتر دوربین ثانویه عقب گوشی نسبت به گوشی اکسپریا ۱۰ ) اما نمی توان گفت که برترین تکنولوژی های دوربین در حال حاضر روی این گوشی بکار گرفته شده است. پیش از هر چیز توصیه میکنیم در شرایطی تصمیم به تعمیر شخصی گوشی بگیرید که موبایل شما چندان گران قیمت و بالا رده نباشد و ترجیحا از محصولات میان رده و نسبتا قدیمی سونی باشد.

تمامی هنرجو های این مرکز می توانند بلافاصله بعد از گذراندن دوره های سخت افزاری و نرم افزار ما وارد بازار کار شده و هریک از آن ها به یک تعمیرکار متخصص تبدیل شوند. حالا باید گزینه ای با عنوان system update یا به روز رسانی نرم افزار را پیدا کرده و آن را انتخاب نمایید. وقتی صحبت از پلاس در نام یک گوشی می شود، بدین معنی است که این گوشی از نمونه ای مشابه خود، چیزی بیشتر دارد! با توجه به این اطلاعات باید گفت که سونی برای این گوشی جدید خود پردازنده متفاوت و بسیار قدرتمندتری را برگزیده است. به نظر میرسد که Xperia 1 V مسیری متفاوت از مدلهای قبلی خود را دنبال خواهد کرد؛ همانطورکه پس از معرفی Xperia 1 IV اعلام شد، سونی همچنان به حسگر IMX557 که در Xperia 1 II استفاده کرده بود، تکیه کرد. نام «Sony» یا سونی که در سال ۱۹۵۸ به این شرکت اطلاق شد، از ترکیب دو کلمه لاتین «Sonus» و انگلیسی «Sonny» ساخته شدهاست. با بررسی هایی که دیروز برای گوشی سونی اکسپریا ۱۰ داشتیم، و با یک نگاه سطحی که به ویژگی های سونی اکسپریا ۱۰ پلاس انداختم، تفاوت خاص و چشم گیری بین این دو گوشی مشاهده نکردم.

وارد قسمت تنظیمات گوشی خود شوید. البته دراین گوشی خبری از Night Mode نیست و خود گوشی به صورت اتوماتیک و بر مبنای قاب بندی و صحنه انتخابی شما تنظیمات را برای ایجاد گستره دینامیکی و کاهش نویز تغییر می دهد. قاب پشت گوشی در رندر های اولیه فاقد هرگونه المان دیگر از جمله نام برند یا نام محصول است. از مواردی که در رندر های اولیه ایکس زد 4 قابل تشخیص هستند، می توان به ضخامت زیاد بدنه، عدم وجود Notch یا Punch Hole روی صفحه نمایش، دو دوربین سلفی و سنسور مجاورتی اشاره کرد. این ابزارها به خصوص طی دو سه سال گذشته پیشرفت بسیار زیادی داشتهاند و در شرایط همهگیری کرونا کمک بسیاری به انسانها کردهاند تا بتوانند لحظه به لحظه شرایط سلامت و جسمانیشان را تحت نظر داشته باشند. گوشیهای ردهبالای سونی همواره دستهای کوچک اما پرسروصدایی از طرفداران خود را داشتهاند و بهراحتی میتوان دلیل آن را فهمید. صحبتی از این که باتری این گوشی قابل تعویض است یا نه، وجود ندارد اما به نظر می رسد این بار هم سونی از باتری های غیرقابل تعویض در گوشی خود استفاده کرده است. ممکن است مشکل از خرابی شارژر باشد، بهتر است که شارژر خود را تعویض کنید.

به عقیده بسیاری از کاربران و منتقدان، هواوی پی 40 پرو پلاس بهترین دوربین را در بین گوشیهای سال 2020 داشت و قابلیتها و امکانات فوق العاده آن باعث شده تا یک سر و گردن بالاتر از سایر رقبا قرار بگیرد. شاید هنگ کردن مداوم گوشی اچ تی سی، در حین استفاده از آن، باعث کلافگی شما شده باشد. در مرکز آموزش تعمیرات سونی همراه ایرانیان اولین گام آموزشی، عیب یابی و گام بعدی برطرف کردن مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی سونی می باشد. نکته بعدی که باید پیش از آپدیت گوشی سونی چک کرده و از آن مطمئن شوید، شارژ باتری است. در سالهای گذشته گوشیهای سری Ace سونی به صورت اختصاصی در کشور ژاپن عرضه شدند. ایبوکا و موریتا برای اولین بار در پاییز ۱۹۴۴ به عنوان اعضای گروه فوق سری «کمیته تحقیقات جنگ» با یکدیگر ملاقات کرده بودند. موریتا تا آن زمان جوان ۲۳ سالهای بود، که دانشآموخته کارشناسی فیزیک از دانشگاه اوساکا بود و یک دوره آموزش افسری را نیز به اتمام رسانده بود. به دنبال آن با روی آوردن مردم به استفاده از رادیو هجوم برای خرید رادیو سونی آنقدر زیاد شد که این شرکت مجبور به افزایش سرمایه شد و در طول زمان با تولید محصولات متنوعتر خودش را به یک برند شناخته شده در سرتاسر جهان تبدیل کرد.

اما آیا تعمیرات موبایل سونی کار سختی است؟ به نظر می رسد که سونی این بار با کمترین انرژی شروع به کار کرده و بین رقبا ظاهر شده است. ما هنوز نمیدانیم که این مشارکت تا چه حدی بین دو شرکت کار خواهد کرد. تنها چیزی که در این بخش برتر از گوشی Xperia 10 ارائه شده، حافظه رم ۴ گیگابایتی است ( در اکسپریا ۱۰، رم ۳ گیگابایت است ) که البته این رقم هم در مقابل رقبا هنوز ۲ واحد کم دارد. با وجود این که هنوز برای نتیجهگیری بسیار زود است اما به نظر میرسد که بخش موبایل سونی باری دیگر راه خود را پیدا کرده است.

پس از آنکه ایبوکا و موریتا موفق به گسترش بازار محصولات خود به ایالات متحده شدند، خیلی زود تحقیقاتی برای پیدا کردن نامی که بتواند مشخصه و معرف محصولاتشان باشد و بتواند مشتریان را به سوی این کمپانی جلب کند، انجام دادند. این کلیپ بهطور خاص به دستگاههای قبلی سری Xperia 1، یعنی Xperia 1 ،Xperia 1 II و Xperia 1 III اشاره میکند؛ پیش از آنکه به ما بگوید «مدل بعدی در راه است». نسخه اول از سری گوشیهای اکسپریا Ace در سال 2019 از سوی سونی معرفی و روانه بازار شد. آموزش تعمیر گوشی سونی دارای پارامتر های خاصی است که همگی به طور تخصصی آموزش داده می شود و بعد از پایان دوره های آموزش مدرک معتبر گذراندن دوره تعمیرات به هنرجو اهدا می شود .

کار نکردن میکروفون اچ تی سی (گوشی HTC One M7) نیز یکی از مواردی است که میتواند شما را به دردسر بیاندازد. از معروف ترین محصولات شرکت اچ تی سی میشه به گوشی های HTC One M9 که جدیدا معرفی شده و نسل قبلی همین گوشی HTC One M8 اشاره کرد . یکی از متداول ترین مشکلات داغ کردن گوشی است. این ابرشرکت همچنین به عنوان بزرگترین شرکت در زمینه سرگرمیهای رایانهای و یکی از رهبران صنعت فیلمسازی و تلویزیون در جهان شناخته میشود. این شرکت مشغول به تولید لوازم الکترونیک، تجهیزات سرگرمی، بازی های ویدئویی، صنعت موسیقی و فیلم، لوازم خانگی الکترونیک و لوازم ارتباطی همچون گوشی موبایل، تبلت و لپ تاپ است. همچنین در صنعت سرگرمی، سونی گرداننده بزرگترین تجارت موسیقی در جهان است. اکسپریا XZ4 محصول آینده سونی در بخش موبایل خواهد بود که طبق تصاویر منتشر شده، نسبت به تولیدات پیشین تفاوت هایی دارد.

جذابیت اصلی زمانی آغاز میشود که تقریبا مانند این دوربین را در جلو و بالای صفحهنمایش هم میبینیم. گوشی هواوی محصولی از شرکت چند ملیتی هواوی است که سالهای پیش فعالیت خود را با کار در زمینه شبکههای کامپیوتری و مخابراتی آغاز کرد. به همین خاطر کسانی که یک ابزار دیجیتالی خود را از این کمپانی میخرند، سعی میکنند سایر محصولات این برند را نیز خریداری کرده تا از تمام قابلیتهای موجود استفاده کنند. سونی باز هم دست از تلاش برنداشت و در سال 2013 اولین پرچمدار تمام عیار خود را به دنیا معرفی کرد. در فروشگاه موبایل کمک قطعات درجه یک گوشی های برند سونی موجود است و کارشناسان ما در تعمیرات خود از این قطعات استفاده به عمل میآورند. پردازنده کرین 710F نیز از لحاظ عملکرد پردازشی قدرت مناسبی دارد و در اجرای بسیاری از بازیها و برنامهها به خوبی عمل میکند. حافظه گوشی را چک کنید تا برای اجرای برنامهها به اندازه کافی آزاد باشد. برای دسترسی به این قابلیت به عنوان یکی از ترفند های جالب برای گوشی هواوی، میتوانید اپلیکیشنهای فیسبوک یا واتساپ را امتحان کنید. در نهایت، اینکه HTC Eye Experience تنوع خوبی را به تجربه تصویری میدهد و بیشک ارزش امتحان کردن را دارد.

همین گفتگوها مبنای تداوم همکاری بنیانگذاران شرکت سونی شد؛ لذا آنها هیچ فرصتی را از دست ندادند و بلافاصله دست به کار شدند و از طریق حامیان با نفوذ خود، سرمایه لازم برای تأسیس شرکت را به دست آوردند و کمپانی سونی اوایل سال ۱۹۴۶ تأسیس شد. اما در صورتی که قصد داشته باشید محتوای خود را به صورت زنده بر روی یوتیوب قرار دهید، با استفاده از شبکه 5G این دستگاه قادر هستید مستقیما محتوای ارسال شده از طریق پورت HDMI را بر روی یوتیوب قرار دهید. از طریق صفحه لیست قیمت گوشی، میتوانید ارزان ترین و مناسب ترین تلفن هوشمند را پیدا و خریداری کنید. هواوی علاوه بر تلفن های هوشمند، تولید کننده بسیاری از لوازم الکترونیکی مختلف نیز هست. این تلفن های همراه از سیستم عامل اندروید پشتیبانی میکنند. سیستم عامل نصب شده بر روی این دستگاه اندروید 4.4.2 است.

به نظر میرسد یک گوشی رده بالا و قدرتمند از سوی ژاپنیها در راه است. دوربین اصلی این گوشی دارای یک لنز 8 مگاپیکسلی با قابلیت برچسب گذاری جغرافیایی، فوکوس لمسی، تشخیص چهره و لبخند، پاناروما و HDR است و یک فلش LED نیز آن را همراهی میکند. از ویژگی های اصلی برند هواوی میتوان به دوربین های فوق العاده اشاره کرد. از دیگر ویژگیهای خاص گوشی های هوآوی میتوان به طراحی زیبا و تنوع بالا اشاره کرد؛ هوآوی گوشیهای متنوعی را در فواصل زمانی کوتاه به بازار عرضه میکند و امکان خرید گوشی های هوآوی را در اختیار کاربران مختلف با بودجههای متفاوت قرار میدهد. از جمله ویژگیهای دوربین میتوان به زوم دیجیتال، فلاش خودکار، تشخیص چهره و لمس برای فوکوس اشاره کرد. تمام تلفنهای هوشمند امروزی ویژگیهای خاص خود را دارند اما هیچ کدام تا به این لحظه پورت HDMI را برای استفاده از گوشی هوشمند به عنوان نمایشگر دوم دوربین هوشمند استفاده نکردهاند. پردازنده اسنپدراگون 865 با وجود گذشت یک نسل و رونمایی از اسنپدراگون 888، هنوز هم قادر به انجام تمام عملیاتهای پردازشی شما با تمام سرعت و قدرت میباشد. در کنار پورت HDMI، پشتیبانی از شبکه 5G باعث شده است تا کاربرانی که قصد به اشتراک گذاشتن ویدیوهای خود با دیگر کاربران دارند بتوانند به راحتی و با سرعت بسیار بالا اینکار را انجام دهند.

در زمینه دوربین هم با یک محصول عالی طرف هستیم که بهترین عکسها و ویدیوها را ثبت کرده و امکانات زیادی را برای بهبود خروجی دوربین در اختیار کاربر قرار سایت 9to5mac میدهد. به طور کلی اکسپریا 1 IV سونی را باید یک محصول عالی از حیث توانایی عکسبرداری دانست. سونی و اریکسون تجارت خود را در مارس ۲۰۰۲ با هم ترکیب کردند و آنها در گذشته محصولات کاملی برای همه گروها در زیر چتر «سونی اریکسون» داشتند. البته هواوی خود را محدود به سری Y نکرده است و بهسرعت مدلهای جدید را روانه بازار کرد. کیفیت دوربین و عملکرد سخت افزار فوق العاده این سری بسیار خوب و حرفه ای است. سونی اکسپریا تراشه اسنپدراگون 888 را با خود به یدک می کشد که از قابلیت اتصال به شبکه 5G پشتیبانی می کند و با کمک یک پردازنده هشت هسته ای و 12 گیگابایت رم اطلاعات را پردازش می کند. کلیه ی هماهنگی های لازم جهت شکل گیری پردازش های اجزای مختلف گوشی سونی z5 در برد انجام می شود. برد بخش اصلی موبایل های هوشمند است.

هواوی برای گوشی های پرچمدار خود نوعی گارانتی ویژه را در نظر گرفته که به واسطه آن کاربر می تواند در صورت شکستن نمایشگر تا یک بار از این گارانتی استفاده کند و صفحه نمایش خود را به صورت رایگان تعویض نماید؛ البته این موضوع به مدل گوشی بستگی دارد لذا حتما پیش از خرید باید این مورد بررسی شود که آیا گوشی خریداری شده دارای چنین گارانتی است! حتما برای شما هم اتفاق افتاده که به فکر خرید گوشی برای خود یا اعضای خانواده بیفتید.ما به شما فرصت استثنایی فروش اقساطی موبایل اچ تی سی را پیشنهاد مید هیم. تولید میکند و این برند سعی کرده امکانات مورد نیاز کاربران را مد نظر قرار دهد و خرید گوشی سونی را به عنوان یک آپشن به انتخابهای مردم دنیا اضافه کند.اگر نگاهی به لیست قیمت گوشی سونی بیندازید، با طیف وسیعی از قیمت روبهرو میشوید.

اگر توقع زیادی از مجموعه دوربین این گوشی نداشته باشید میتوانید عکسهای نسبتا خوبی با آن بگیرید. در این شرایط نباید برای تست هارد، عکس یا ویدئوی جدیدی بگیرید. به علاوه، سنسوری 8 مگاپیکسلی در بخش جلویی مسئولیت ثبت عکس های عکس سلفی را بر عهده خواهد داشت. این دوربین های دوگانه در کنار فلش LED می توانند بهترین عکس ها را شکار کنند. قابلیت های گوشی هواوی در زمینه های مختلفی جریان داشته که در این خصوص میتوانید به ویژگی برنامه های خود گوشی و تنظیمات پنهان آن دسترسی رایگان داشته باشید که البته این امکانات مخفی هواوی برای کاربرانی درنظر گرفته شده است که بدنبال صفر تا صد ویژگی های گوشی هستند که بی تردید با دانستن آن موارد میتوانید کارایی بهتری را از گوشی داشته باشید. وارد بخش تنظیمات یا settings گوشی خود شوید.