استانداردهای کیفیت آیفون 12 برابر بیشتر از اندروید به کارگر نیاز دارند

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


عکس: Lasersopt/Unsplash

چالش های مشابهی توسط سایر فروشندگان اپل مواجه شده است. سامسونگ دیسپلی که نمایشگرهای آیفون را برای اپل می‌سازد، در یک نقطه نرخ بازدهی را تجربه کرده است – درصد تولیدی که از کنترل کیفیت عبور کرده است – تا 60%. شرکت سپس به 80 درصد رسید و ناظران صنعت حتی 90 درصد را به عنوان یک دستاورد چشمگیر توصیف کردند.

این مقاله خاطرنشان می‌کند که این تغییر در پاسخ به اختلال بزرگ مرتبط با COVID-19 در کارخانه اصلی مونتاژ آیفون این شرکت که منجر به استعفای گسترده و اعتراضات کارگران شد، ایجاد نشد که با مخالفت شدید امنیتی و پلیس روبرو شد.

گروه فناوری فاکسکان، شریک تولیدی کلیدی شرکت اپل، پس از یک سال پر فراز و نشیب در چین، رئیس جدیدی را برای کسب و کار مونتاژ آیفون خود معرفی کرد و بر تلاش‌های این شرکت برای آماده‌سازی نسل جدیدی از رهبران برای کمک به او در مسیریابی دنیای پسا کووید تاکید کرد. .

تمرکز از بلومبرگ این قطعه در مورد تبلیغ هدر جدید آیفون در فاکسکان است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

مایکل چیانگ برای اولین بار در نقش جدید خود در جشن سالانه پایان سال فاکسکان مستقر در تایوان در روز یکشنبه شناسایی شد و از رهبر قدیمی وانگ چانگ یانگ به عنوان رئیس بخش مسئول مونتاژ آیفون برگزیده شد. به گفته افرادی که با این موضوع آشنا هستند، چیانگ اخیراً به عنوان رئیس گروه تجاری A ارتقا یافت، زیرا وانگ برای تمرکز بر نقش هیئت مدیره عقب نشینی می کند.

یکی از افراد گفت وقتی فاکسکان در اواخر سال گذشته با ناآرامی های بی سابقه ای در پردیس اصلی آیفون خود در ژنگژو، مرکز چین مواجه شد، چیانگ نقشی اساسی در برقراری ارتباط با دولت محلی ایفا کرد و اطمینان حاصل کرد که درخواست های اپل برآورده می شود.

استانداردهای کیفیت آیفون

رئیس جدید مونتاژ آیفون گفت: در حالی که خطوط تولید گوشی های اندرویدی چینی تنها به 100 کارگر نیاز دارند، خطوط تولید معادل آیفون به 1200 کارگر …

این مقاله به مصاحبه قبلی با چیانگ اشاره دارد که در آن او مروری بر استانداردهای کیفیت متفاوت مورد انتظار اپل در مقایسه با تلفن‌های اندرویدی که فاکسکان برای شرکت‌های چینی مونتاژ می‌کند، ارائه کرد.

اما او می‌گوید چیانگ که در ایالات متحده تحصیل کرده بود، نقش کلیدی در حل این آشفتگی داشت.

مقاله ای در مورد تغییر جهت در تجارت مونتاژ آیفون فاکسکان شامل بینشی آشکار از استانداردهای کیفیت آیفون تعیین شده توسط اپل است.

چیانگ با اشاره به تقاضاهای بالای اپل گفت: برای گوشی های اندرویدی چینی، ما فقط باید 100 کارگر در هر خط تولید اختصاص دهیم، اما برای آیفون به 1200 کارگر نیاز داریم.