استخدام کنندگان اپل اخراج شدند زیرا شرکت استخدام را کند می کند

تیم کوک مدیر عامل شرکت اعلام کرد که استخدام ادامه خواهد داشت، اما با سرعت کمتری که منعکس کننده “واقعیت” محیط است.

زمینه

علاوه بر این، پس از تحریم روسیه، هزینه های انرژی در اروپا به شدت افزایش یافته است. گاز تامین شده از روسیه نقش مهمی در تولید برق در بسیاری از کشورهای اروپایی ایفا کرده است و ترکیبی از تحریم ها و اختلالات عرضه روسیه بیش از دو برابر هزینه انرژی خانوارها را افزایش داده است و حتی انتظار می رود افزایش بیشتری نیز داشته باشد. این بدون شک منجر به کاهش هزینه های الکترونیکی مصرفی، از جمله موارد دیگر می شود.

این گزارش ادامه می‌دهد که اپل برخی از استخدام‌کنندگان قراردادی را حفظ کرده است و هیچ یک از کارمندان خود تحت تأثیر قرار نگرفته‌اند و تیم‌های استخدام داخلی با قدرت کامل باقی مانده‌اند.

این افراد که خواستند نامشان فاش نشود، گفتند که در اقدامی نادر برای با ارزش ترین شرکت جهان، حدود 100 کارگر قراردادی اخراج شده اند. استخدام کنندگان وظیفه استخدام کارمندان جدید برای اپل را داشتند و این کاهش نشان می دهد که رکود در این شرکت در حال وقوع است.

بلومبرگ امروز گزارش داد که این تصمیم باعث شد اپل از خدمات حدود 100 استخدام کننده قراردادی صرف نظر کند.

به گفته افراد آگاه، شرکت اپل هفته گذشته بسیاری از استخدام کنندگان قراردادی خود را به عنوان بخشی از کمپین محدود کردن استخدام و هزینه در این غول فناوری اخراج کرد.

این گزارش حاکی از آن است که اخراج پیمانکاران در خارج از ساعات کاری اعلام شده و بلافاصله از ساختمان های خود منع شده اند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


عکس: Firmbee.com/Unsplash

ما به سرمایه‌گذاری در دوران رکود اعتقاد داریم و بنابراین به استخدام افراد و سرمایه‌گذاری در مناطق ادامه می‌دهیم، اما برای شناخت واقعیت‌های محیطی در انجام این کار سنجیده‌تر هستیم.»

اخراج های استخدامی

در نهایت، حتی در مناطقی که تقاضا همچنان قوی است، کمبود قطعات زنجیره تامین اپل را با مشکل مواجه می‌کند و در نتیجه میلیاردها دلار درآمد از دست می‌دهد.

استخدام اپل کند می شود

این «واقعیت‌ها» شامل تورم بالا است که باعث می‌شود مردم رویکرد محتاطانه‌تری نسبت به مخارج اختیاری اتخاذ کنند – و محصولات اپل برای بسیاری در این دسته قرار می‌گیرند.

https://www.youtube.com/watch?v=-3HDAnDUmk

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

این موضوع توسط تیم کوک در جریان تماس درآمد ماه گذشته تایید شد.

این بیماری همه گیر همچنین باعث شده است که تعداد قابل توجهی از مردم اولویت های خود را مجدداً ارزیابی کنند، بیش از حد معمول برای بازنشستگی زودهنگام یا کاهش ساعات کاری خود برای دستیابی به تعادل بهتر بین کار و زندگی.

ماه گذشته متوجه شدیم که اپل رویکرد محتاطانه تری برای استخدام کارمندان جدید در پیش خواهد گرفت و گزارش جدید امروز تایید می کند که این شرکت در این مورد جدی است. هفته گذشته حدود 100 نفر از استخدام کنندگان اپل اخراج شدند.

همانطور که مارک گورمن از بلومبرگ گزارش داد، به گفته افراد مطلع، این طرح در زمانی انجام می شود که شرکت انتظار دارد با “رکود اقتصادی بالقوه روبرو شود”.

به پیمانکاران برکنار شده گفته شد که به مدت دو هفته حقوق و مزایای پزشکی دریافت خواهند کرد. زمانی که آنها اخراج شدند، نشان‌های کارمندان غیرفعال شد و به کارگران گفته شد که اگر می‌خواهند آن اقلام را بازگردانند، باید فهرستی از وسایل خود را ایمیل کنند.

بلومبرگ ماه گذشته اعلام کرد که اپل سرعت استخدام را کاهش خواهد داد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل تغییرات بزرگی را برای سال 2023 برنامه ریزی کرده است، زیرا این شرکت می خواهد از سال آینده سرعت استخدام و هزینه تیم های خاصی را کند کند. همه تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت، اما شرکت کوپرتینویی نقش ها را پر نمی کند یا در برخی موارد کارمندان جدیدی اضافه نمی کند.