استدلال بازگشت به دفتر اپل توسط Apple Together رد شد. دادخواست

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی اولین تغییر اجازه دادن به حداکثر چهار هفته کار از راه دور تمام وقت در هر سال بود. دوم این بود که به جای سه روز، دو روز را مشخص می کرد، که اجازه می داد روز سوم کار شرکت با هر تیم موافقت شود.

اپل مدت‌ها مدعی است که بحث‌های تصادفی میان کارمندانی که روی پروژه‌های مختلف کار می‌کنند، به ایده‌هایی منجر شده است که به این شرکت در نوآوری کمک می‌کند. این کلید اشتیاق استیو جابز برای طراحی دایره ای پردیس اپل پارک بود.

پس از اینکه تعداد قابل توجهی از کارمندان تمایل خود را برای ادامه کار از راه دور به طور دائم ابراز کردند، شرکت در ابتدا موضعی سختگیرانه اتخاذ کرد. ادامه مخالفت‌ها، از جمله استعفای برخی از کارمندان بر سر این موضوع، باعث شده است که اپل دو بار سیاست خود را اصلاح کند تا کمی انعطاف‌پذیری بیشتری داشته باشد.

آخرین تاریخ بازگشت به مطب سه روز در هفته 5 سپتامبر است.

استدلال بازگشت اپل به دفتر رد شد

آخرین سیاست پشت به دفتر اپل با مخالفت Apple Together مواجه شده است که استدلال تیم کوک مدیر عامل شرکت را مبنی بر اینکه همکاری حضوری برای کار موثر ضروری است رد می کند. این گروه اشاره می‌کند که ارزش اپل در طول همه‌گیری، زمانی که بیشتر کارمندان شرکت‌ها از خانه کار می‌کردند، دو برابر شد.

سیب با هم […] روز یکشنبه شروع به پخش یک دادخواست داخلی کرد که خواستار “کار منعطف در محل” بود.

این فرد گفت: «در حال حاضر، ما هیچ نام مشخصی از افراد را به صورت علنی یا به مدیریت اجرایی برای محافظت از همکارانمان، به ویژه با توجه به فروپاشی اتحادیه‌های خرده‌فروشی و گزارش‌های اخیر درباره اتهامات تلافی‌جویانه توسط منابع انسانی، منتشر نخواهیم کرد.»

با این حال، کارمندان می گویند که اگرچه این موضوع در زمانی که شرکت بسیار کوچکتر بود درست بود، اما اکنون یک افسانه است. اپل در محیطی خاموش کار می کند که در آن کارکنان اغلب از بحث در مورد ماهیت کار خود با همکاران خارج از تیم خود منع می شوند. در واقع، سیلوی سخت در تیم ها به این معنی است که آنها ممکن است دانش محدودی از آنچه روی آن کار می کنند داشته باشند.

تعدادی از کارمندان که به عنوان Apple Together با هم متحد شده اند، اکنون طوماری را آغاز کرده اند و خواستار انعطاف بیشتر هستند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با این حال، موقعیت اپل نسبت به بسیاری از غول‌های فناوری دیگر که سیاست‌هایشان از دورکاری نامحدود تا کار در دفتر دو روز در هفته را شامل می‌شود، انعطاف‌پذیری کمتری ارائه می‌دهد. مهندسان نرم افزار، به ویژه، گزارش دادند که در هنگام کار از خانه بهره وری بیشتری دارند. علی‌رغم انعطاف‌پذیری که ظاهراً یک برد-برد برای اپل و کارمندانش ایجاد می‌کند، این شرکت هیچ امتیاز دیگری ارائه نکرد.

وقتی کارمندان شما به شما می گویند که هنگام کار از راه دور بهره وری بیشتری دارند و سرپرستان آنها موافق هستند، منطقی به نظر می رسد که تشخیص دهید هیچ خط مشی واحدی وجود ندارد. بدون انعطاف بیشتر، اپل خطر آسیب به روحیه و از دست دادن استعدادهای بیشتر را دارد.

این گروه طوماری را راه‌اندازی کرده است که خواستار رویکردی انعطاف‌پذیرتر شده است، اما به دلیل ترس از انتقام‌جویی از سوی منابع انسانی، فعلاً نام امضاکنندگان را فاش نمی‌کند.

زمینه

کارگران اپل با این استدلال که در طول بیش از دو سال ترتیبات انعطاف‌پذیر نشان داده‌اند که می‌توانند «کار استثنایی» انجام دهند، درخواست سازنده آیفون از کارگران برای بازگشت به کار در ماه آینده را رد کردند.

عکس: Israel Andrade/Unsplash

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


Apple Together می گوید در حال حاضر به دلیل ترس از تلافی نام امضاکنندگان طومار را منتشر نخواهد کرد.

تعدادی از زنانی که اخیراً از منابع انسانی کمک خواستند گفتند که این شرکت مشکل را حل نکرده است، اما در عوض از آنها تلافی کرده است.

گرفتن 9to5Mac

این گروه با سیاست کلی شرکت مخالف است و می‌گوید بسیاری از کارمندان با انعطاف‌پذیری بیشتر، هم شادتر و هم بهره‌ورتر هستند. دلایل از داشتن زمان آرام و بدون وقفه بیشتر برای اختصاص دادن به کارهای متمرکز مانند نوشتن نرم افزار تا انرژی و اشتیاق بیشتر برای کار بدون رفت و آمد دو ساعته متغیر است.

را فایننشال تایمز گزارش می دهد که این طومار از دیروز آغاز شده است.

این همه گیری باعث شده است که اپل به اکثر کارمندان خود اجازه دهد تا به طور موقت از خانه کار کنند. در آن زمان، در مارس 2020، هیچ کس نمی توانست پیش بینی کند که تا چه مدت این وضعیت ادامه خواهد داشت – چه رسد به اپل. شرکت اعلام کرد و سپس یک سری از تاریخ های برنامه ریزی شده بازگشت به دفتر را حداقل پنج بار لغو کرد.