استعفای دسته جمعی کارگران آیفون؛ گزارش موفقیت 30 درصدی تولید

یکی از کارمندان ادعا کرد که “این حادثه تاثیر زیادی بر وجهه عمومی ما دارد اما تاثیر کمی بر ظرفیت (فعلا) ما دارد”. توجیهی که ارائه شد این بود که هیچ یک از نیروهای جدید هنوز به خط تولید نرسیده اند. با این حال، به نظر می رسد این چیزی فنی است – در حال اجرا ظرفیت ممکن است تحت تأثیر قرار نگیرد، اما باید تأثیر عمده ای بر آن داشته باشد مورد نظر توانایی

فاکسکان ابتدا پاداش هایی را برای متقاعد کردن کارگران به ماندن ارائه کرد، سپس در صورت عدم موفقیت آنها را ده برابر کرد. گسترش عفونت ها ادامه یافت و کارخانه تحت کنترل شدیدتری قرار گرفت.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

فاکسکان روز پنجشنبه به دلیل “خطای فنی” مربوط به حقوق و دستمزد در حین استخدام عذرخواهی کرد و بعداً 10000 یوان (1400 دلار) را به کارگران معترض جدید پیشنهاد داد که با استعفا و ترک موافقت کردند.

عکس: Hiurich Granja/Unsplash

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


این منبع گفت که بیش از 20000 کارگر، اکثراً نیروهای تازه کار که هنوز در خطوط تولید کار نمی کردند، پول را برداشتند و رفتند. ویدئوهایی که روز جمعه در رسانه‌های اجتماعی چین منتشر شد، جمعیت و صف‌های طولانی کارگران مملو از چمدان‌ها را نشان می‌دهد که برای اتوبوس‌ها در صف ایستاده‌اند.

30 درصد تولید ممکن است از بین برود

اپل پیش از این اقدام غیرمعمولی را انجام داده بود و هشدار می داد که در دسترس بودن آیفون 14 پرو در طول دوره فروش مهم تعطیلات “بسیار محدود” خواهد بود و فاکسکان به طور مشابه هشدار داده بود که رشد درآمد معکوس خواهد شد. آخرین پیشرفت احتمالاً اوضاع را بدتر خواهد کرد.

با توجه به اینکه بسیاری از افراد جدید هنوز از فاکسکان عصبانی هستند، این شرکت به افرادی که مایل به ترک کار هستند، دستمزد خروج معادل یک تا دو ماه حقوق ارائه کرده است. گزارش رویترز حاکی از آن است که بیش از 20000 کارگر از این مزیت استفاده کرده و کار را ترک کردند.

در واقع، یک منبع در شرکت به تخمین داخلی اشاره کرد که بیش از 30 درصد از تولید برنامه ریزی شده در ماه نوامبر ممکن است از بین برود.

به دنبال ناآرامی‌های اخیر در کارخانه، استعفای گسترده‌ای از کارمندان آیفون صورت گرفته است که به دلیل عدم پرداخت پاداش‌های استخدامی وعده داده شده توسط فاکس‌کان و نگرانی‌های فزاینده نسبت به شیوع COVID-19 در داخل کارخانه ایجاد شده است. گفته می شود بیش از 20000 نیروی جدید استخدام شده اند.

یک تخمین داخلی نشان می دهد که بیش از 30 درصد از تولید ممکن است از بین برود، با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات مهم، تولید آیفون 14 در حال حاضر بسیار از تقاضا عقب مانده است.

زمینه

این آشفتگی زمانی شروع شد که شیوع کووید-19 در بزرگترین کارخانه مونتاژ آیفون فاکسکان در ژنگژو – که در محلی به عنوان شهر آیفون نیز شناخته می شود – شروع شد.

در آن زمان، این شرکت ادعا کرد که وضعیت تحت کنترل است، حتی اگر این بدان معنا باشد که قوانین تولید حلقه بسته از قبل سخت‌گیرانه‌تر شده است. این شامل بسته شدن غذاخوری ها و کنترل بسیار شدید محل اجازه رفتن به کارگران در مؤسسه بود.

کارگران تازه استخدام شده از دریافت نکردن پاداش های وعده داده شده شکایت داشتند که منجر به اعتراضاتی شد که به خشونت تبدیل شد. فاکسکان بعداً اعتراف کرد که یک “خطای فنی” در پاداش ها مرتکب شده است و قول داد آن را برطرف کند.

استعفای گسترده کارکنان آیفون

گزارش های ضد و نقیضی در مورد تاثیر خروج از کشور بر تولید آیفون 14 وجود دارد.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

مدت زیادی نگذشته بود که کارگران شکایت کردند که عفونت همچنان در کارخانه گسترش می یابد و غذا و دارو به اندازه کافی وجود ندارد. تعداد قابل توجهی تصمیم به ترک کارخانه و بازگشت به شهر خود گرفتند.