استفاده از آیفون برای تشخیص AirTag ناشناخته

علاوه بر این، کسانی که دستگاه‌های اندرویدی دارند می‌توانند آن را دانلود کنند اپلیکیشن Tracker Detect برای دریافت هشدارهای ناشناخته AirTag. این برنامه ردیاب‌های سازگار Find My را در محدوده بلوتوث جستجو می‌کند که با صاحبانشان نیستند. اگر فکر می کنید شخصی شما را دنبال می کند، از تلفن خود برای اسکن کردن استفاده کنید و سعی کنید آنها را پیدا کنید. اگر برنامه یک AirTag ناشناخته را برای حداقل 10 دقیقه در نزدیکی شما تشخیص دهد، می توانید صدایی را پخش کنید تا به شما کمک کند آن را پیدا کنید.

درباره AirTag بیشتر بدانید:

AirTag ها ردیاب های کوچکی هستند که به شما کمک می کنند تا اقلام گم شده یا دزدیده شده را پیدا کنید. با این حال، نگرانی افرادی که از AirTag برای اهداف شرورانه استفاده می کنند، باعث شد اپل یک هشدار اعلان ارائه دهد. هدف از این هشدار منصرف کردن افراد از دنبال کردن شما بدون رضایت شما است. با استفاده از شبکه Find My اپل، می‌توانید AirTag‌های ناشناخته را در نزدیکی خود با استفاده از آیفون خود شناسایی و پیدا کنید.

هشدارهای ناشناخته AirTag پس از جدا شدن لوازم جانبی از صاحب خود و حرکت با شما در طول زمان رخ می دهد. برای دریافت هشدارهای AirTag ناشناخته، باید خدمات موقعیت مکانی و بلوتوث را در تنظیمات فعال کنید. برای این کار به آدرس زیر بروید:

  • تنظیمات > حریم خصوصی > خدمات اجاره بر
  • تنظیمات > بلوتوث یا فشار دهید بلوتوث دکمه در کنترل پنل

با این حال، اگر AirTag ناشناخته است، می‌توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید و آن را غیرفعال کنید تا دستگاه دیگر نتواند شما را ردیابی کند – دستورالعمل‌هایی روی صفحه وجود دارد که باید دنبال کنید تا به شما در غیرفعال کردن ردیاب کمک کند. همچنین می توانید ببینید که آیا صاحب AirTag موقعیت مکانی شما را ردیابی کرده است یا خیر.

کاربران اندروید نیز ممکن است هشدارهای ناشناخته AirTag را دریافت کنند

اعلان‌های ردیابی نیز باید در اعلان‌ها فعال شوند.

  • تنظیمات > اطلاع > اعلان های پیگیری
اگر اعلانی دریافت کردید که می گوید “AirTag Found Moving With You”، روی هشدار ضربه بزنید و سپس ادامه دهید. در Find My، نقشه ای با خط تیره قرمز ظاهر می شود که نشان می دهد تقریباً کجا AirTag ناشناخته با شما شناسایی شده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

ربات جاروبرقی Roborock Q5+


[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

می‌توانید «Play Sound» را فشار دهید، جایی که صدایی را می‌شنوید تا به شما کمک کند مکان دستگاه را پیدا کنید. اگر صاحب AirTag را می شناسید، می توانید روی “مکث هشدارهای امنیتی” کلیک کنید.