اسپانسر انجمن App ادعا می کند که اپل را تحت تأثیر قرار می دهد

چهار کارمند سابق App Association گفته اند بلومبرگ که اپل اهداف و سیاست های گروه را شکل می دهد.

انجمن App خود را به عنوان “صدای پیشرو صنعت در اقتصاد برنامه” توصیف می کند. می گوید بیش از 5000 توسعه دهنده، از جمله سازندگان اشیاء متصل را نمایندگی می کند.

به عنوان صدای صنعت پیشرو در اقتصاد برنامه برای اعضا و همچنین سیاستگذاران، ما منابع و ابزارهایی را برای کمک به سازندگان برنامه برای درک قوانین، مقررات و بهترین شیوه‌ها که برای اطمینان از موفقیت و اعتماد مصرف‌کننده ضروری هستند، ارائه می‌کنیم. اعضا و کارشناسان ما مکرراً در مورد موضوعاتی از اینترنت اشیا گرفته تا نوآوری مرتبط در سلامت در مقابل کنگره شهادت می دهند. علاوه بر این، ما به طور منظم جلسات اطلاعاتی و نمایش محصولات را برای نمایش نوآوری ها و برجسته کردن مسائلی که کارآفرینان در سراسر کشور با آن مواجه هستند برگزار می کنیم.

گزارشی از صبح امروز ادعا می‌کند که این شرکت نفوذ قابل‌توجهی بر بدنه‌ای دارد که برای نمایندگی توسعه‌دهندگان در نظر گرفته شده است، در صورتی که منافع آن‌ها ممکن است با منافع مالک App Store در تضاد باشد.

انجمن برنامه های کاربردی

Microsoft Word – Cover Letter چند جانبه MS Recommendations (13 ژانویه 2020).docx

انجمن App به عنوان صدای پیشرو برای هزاران توسعه دهنده برنامه در سراسر جهان است. در واقع، اکثریت قریب به اتفاق بودجه آن از شرکت اپل تامین می شود.

اما به نظر می رسد که این بر اساس یک سوء تفاهم است. اپل یکی از اعضای انجمن برنامه نیست، اما آن را دارد است – خیلی علنی – حامی یک ابتکار انجمن خاص. یعنی، تلاش آن برای اجرای توافقنامه های منطقی تر FRAND، به عنوان بخشی از اصلاحات ثبت اختراع بسیار مورد نیاز.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

به ضرر تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان آمریکایی، سیاست‌های دولت قبلی در چهار سال گذشته به شدت این تعادل را برهم زد و تعادل اهرم‌ها را از تبلیغ محصولات متکی به این فناوری‌های نوظهور و به نفع مجوز دهندگانی که به دنبال حق امتیاز هستند، منحرف کرد. تمایل به اجتناب از هزینه‌های بالای دادرسی و ریسک‌های تجاری می‌تواند شرکت‌ها را به پذیرش شرایط مجوز بیش از حد و سوء استفاده‌کننده سوق دهد یا به طور کلی از بازار خارج شوند. تأثیر چنین تصمیماتی به صورت کاهش انتخاب و هزینه های بیشتر توسط مصرف کنندگان احساس می شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


این مقاله این تصور را ایجاد می کند که اپل به نحوی به منظور تأثیرگذاری بر سیاست ها، به نحوی بی سر و صدا به انجمن پول می دهد. همچنین نشان می دهد که اپل بدون عضویت به دنبال نفوذ است.

ایجاد یک محیط توانمند در دولت ایالات متحده برای پشتیبانی، پذیرش و استفاده از فناوری های نوظهور متصل توسط آژانس های فدرالاز جمله توانمندسازی سازمان‌های استاندارد برای توسعه و اتخاذ سیاست‌های مالکیت معنوی متعادل و معقول که به بهترین شکل نیازهای سازمان را برآورده می‌کند.

اپل به وضوح علاقه زیادی به این حوزه دارد و در کنار سایر شرکت‌هایی مانند سیسکو، اینتل و مایکروسافت از این کار حمایت می‌کند.

مقاله موقعیت ضمیمه ما جزئیات بیشتری در مورد این اهداف ارائه می دهد. ما مشتاقانه منتظر همکاری با شما برای کمک به تحقق وعده رئیس جمهور منتخب بایدن برای بازسازی بهتر هستیم.

13 ژانویه 2020

موضوع: توصیه‌هایی به دولت بایدن هریس در مورد استانداردها – اولویت‌ها و اقدامات سیاست مجوز اختراع ضروری

خالصانه،

در واقع، منتقدان خاطرنشان می‌کنند، برنامه لابی‌گری انجمن دقیقاً از برنامه اپل پیروی می‌کند – حتی زمانی که با توسعه‌دهندگان برنامه‌ها، شرکت‌های سازنده بازی‌ها و برنامه‌هایی که روی آن اجرا می‌شوند در تضاد باشد.

اما به نظر می رسد این نمایشنامه بر اساس یک سوء تفاهم ساخته شده است

با توجه به اینکه توسعه دهندگان اپلیکیشن ها گاهی بر سر مسائلی مانند کمیسیون اپ استور با اپل درگیر می شوند، در نگاه اول عجیب به نظر می رسد که سازنده آیفون روی آن تاثیر داشته باشد – اما این همان چیزی است که امروز یک مقاله ادعا می کند.

اپل “اهداف انجمن را شکل می دهد”

جوزف بایدن، رئیس جمهور منتخب، استراتژی و چشم اندازی را برای رشد اقتصادی در ایالات متحده با محوریت آینده تولیدی «ساخت تمام آمریکا» ترسیم کرده است. برای دستیابی به این هدف، ما از دولت جدید می‌خواهیم اطمینان حاصل کند که نوآوران آمریکایی می‌توانند به فناوری‌های نوظهوری مانند 5G، اینترنت اشیا (IoT) و هوش مصنوعی دسترسی داشته باشند. اما قدرت دگرگون‌کننده این فناوری‌ها تنها در صورتی قابل دستیابی است که استانداردهای فنی زیربنایی که بر اساس آن‌ها استوار شده‌اند، بتوانند توسط همه بازیگران ذینفع تحت شرایط معقول و بدون تبعیض استفاده شوند. پتنت هایی که فناوری ضروری برای استفاده از این استانداردها را پوشش می دهند – که به عنوان اختراعات ضروری استانداردها (SEP) شناخته می شوند – باید برای تولیدکنندگان آمریکایی در دسترس باشند تا در چارچوبی منصفانه و متعادل مجوز بگیرند، همانطور که صاحبان این پتنت ها هنگام تعریف استانداردها قول داده اند.

اپل درگیر انواع و اقسام بحث‌ها، از مسائل ضدتراست گرفته تا تبلیغات است، اما یکی از عجیب‌ترین آن‌ها، مشارکت این شرکت با انجمن اپلیکیشن‌ها است.

ACT | انجمن برنامه های کاربردی
انجمن صنایع کامپیوتر و ارتباطات (CCIA) اتحاد مخترعان فناوری پیشرفته (HTIA)
اتحادیه استانداردهای تجارت منصفانه (FSA)
دانش عمومی
انجمن صنعت نرم افزار و اطلاعات (SIIA)

غول فناوری عضو انجمن نیست. اما به گفته چهار کارمند سابق انجمن App که خواستند نامشان فاش نشود، او در شکل‌دهی به مواضع سیاسی گروه در پشت صحنه نقش اصلی را ایفا می‌کند.

در زیر می‌توانید نامه‌ای را که انجمن و سایرین به رئیس جمهور منتخب بایدن ارسال کرده و خواستار اصلاح FRAND شده است، بخوانید. واضح است که اپل مایل به کمک مالی به این کمپین است.

FRAND در مورد پتنت های به اصطلاح استانداردهای ضروری اعمال می شود، یعنی بدون آن ها ساخت گوشی هوشمند یا دستگاه دیگری غیرممکن است. بیان می کند که مالک باید حق استفاده از فناوری ثبت شده را با شرایط منصفانه، معقول و بدون تبعیض مجاز کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

رئیس جمهور منتخب جوزف بایدن
کامالا هریس معاون رئیس جمهور منتخب

برای اصلاح تعادل در صدور مجوز SEP و اطمینان از اینکه تولیدکنندگان آمریکایی می توانند مجوز فناوری های مورد نیاز برای رقابت را صادر کنند، از دولت بایدن هریس می خواهیم:

  • پشتیبانی از طیف گسترده ای از شیوه های صدور مجوز SEP طرفدار رقابت و مبارزه فعالانه با شیوه های ضد رقابتیاز جمله به روز رسانی یا خروج از سال 2019 بیانیه خط مشی در مورد راه حل برای پتنت های ضروری استاندارد مشمول تعهدات داوطلبانه F/FRANDبازنشستگی “مکمل” 2020 به نامه بازنگری تجاری بخش ضدانحصار وزارت دادگستری (BRL) که در ابتدا برای IEEE در سال 2015 صادر شد و بازنشستگی Avanci BRL صادر شده نادرست و مقابله با پرونده های MS amicus از دولت قبلی.
  • توانایی کسب و کارهای ایالات متحده برای نوآوری و رقابت در بازارهای سراسر جهان را ارتقا دهیداز جمله دفاع از مخالفت دولت ایالات متحده با دادگاه های خارجی اجباری مجوز جهانی بر اساس کیف پول SEP.