اسکن سه بعدی خانه شما با استفاده از اسکنر آیفون 12 LiDAR

اما پس از آن شما یک مدل واقعیت افزوده معقول از اتاق دارید. اکنون می توانید بروید و در اتاق دیگری بایستید، بچرخید و مدل AR خود را ببینید – اگرچه برخی از زوایای هنوز بعید به نظر می رسد که اساس مدل های CAD دقیق را تشکیل دهند.

در نهایت، هواپیمای دو بعدی، که کمتر هیجان انگیز است، اما احتمالاً مفیدترین است.

یکی از ویژگی های اصلی هر دو مدل آیفون 12 پرو، اسکنر LiDAR است. عکس های پرتره در حالت شب قبلاً من را تحت تأثیر قرار داده بود و یک برنامه برای ایجاد اسکن سه بعدی از خانه شما نیز این کار را انجام داده است.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

بوم است دانلود رایگان در اپ استور. تبدیل اسکن ها به مدل های CAD بین 15 تا 39 دلار در هر قطعه بسته به فرمت(های) مورد نظر هزینه دارد.

من واقعاً تحت تأثیر قرار گرفتم که چگونه او توانست قفسه ها و قفسه های شراب را بدون هیچ یک از محتویات آنها نشان دهد.

اسکن های سه بعدی از خانه شما - راه بروید یا شناور شوید

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


پذیرش دعوت برای دیدن اسکن پیشرفته نیز اعتماد به نفس ایجاد نمی کند، زیرا صفحه پردازش چیزی را نشان می دهد که به نظر می رسد … بسیار ناقص است.

من نتایج را برای دوست معمار که برنامه‌های ما را انجام داد فرستادم و او بسیار تحت تأثیر قرار گرفت.

او تایید کرد که مدل های تولید شده برای کارآفرینان مناسب است. همه تصاویر زیر را می‌توانید در یک تب جدید مشاهده کنید تا بزرگ‌تر ببینید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اولین نتیجه ای که در پایان تحلیل می بینید دلگرم کننده نیست!

باید بگویم که من فوق العاده تحت تاثیر قرار گرفته ام. نتیجه نهایی مدل ها و طرح هایی بود که در غیر این صورت چنین می شد زیاد ایجاد گران‌تر است و راه‌های مختلف برای کاوش در طرح‌ها نیز هنگام فکر کردن به نحوه استفاده یا چیدمان مجدد فضا عالی هستند.

جادوی واقعی زمانی اتفاق می افتد که مدل های CAD خود را از طریق برنامه سفارش دهید. بسته به فرمت مورد نیاز خود یا پیمانکارتان، می‌توانید بین یک طرح دو بعدی با قیمت 15 دلار و طیف وسیعی از مدل‌های سه بعدی با قیمت 29 یا 39 دلار انتخاب کنید. این برنامه از SketchUP (فایل های .dwg .skp و .dae)، Revit (rvt.، .dwg. و .ifc.) و Chief Architect (.plan، .dwg. و .dae) پشتیبانی می کند. همه همچنین شامل اسکن مجدد پردازش شده است.

اینجا هم از زاویه ای دیگر همین مورد است، اما این بار تیک در و پنجره ها را هم برداشتم.

اسکن های سه بعدی از خانه شما - درها و پنجره ها نیز بودند حذف شده

می‌توانید آزادانه در میان تصاویر قدم بزنید/پرواز کنید – در اینجا منظره‌ای است که از داخل یک قفسه کتاب به دیوار نگاه می‌کند.

اسکن های سه بعدی از خانه شما - مشاهده از طریق دیوار و یک تاقچه

استفاده از برنامه بسیار ساده است. در مرکز اتاق بایستید و دکمه اسکن را فشار دهید. سپس یک شبکه واقعیت افزوده را بر روی اتاق شما قرار می دهد، که بسیار شبیه یک Star Trek Holosuite خاموش است. فقط با چرخش آهسته گوشی را بالا و پایین کنید تا کل شبکه را بپوشانید. با گرفتن هر قسمت از اتاق، بخش های شبکه ناپدید می شوند.

عجب جزئیات زیادی! او حتی لایه های مختلفی را برای عایق کاری سقف و سایر قسمت ها انجام داد – من بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم، زیرا چند ساعت کار است!

سپس به چیزی معقول تر تبدیل می شود، اما با برخی لمس های سورئال و خطوط مستقیم سرگردان در لبه های منحنی.

اگر از هیچ یک از برنامه ها استفاده نمی کنید، هنوز هم می توانید مدل ها را به صورت آنلاین مشاهده کنید، و من از نتایج شگفت زده شدم. برای مثال، تصویر بالا (برای سهولت در اینجا بازتولید شده است) با برداشتن علامت کف، سقف و دیوارها ایجاد شده است. سپس توانستم مدل را بچرخانم، روی آن زوم کنم و در اطراف آن قدم بزنم.

اسکن های سه بعدی از خانه شما - بدون دیوار، سقف یا کف

من می گویم “بسیار ساده”، زیرا با چند مشکل مواجه شدم. وقتی برای اولین بار آن را در دفترم امتحان کردم، کار نکرد – که ما فکر می کنیم به این دلیل است که اتاق در حدود 10 فوت در 9 فوت بسیار کوچک است. اتاق نشیمن ما نیز چالش برانگیز بود، زیرا دارای یک طاقچه آشپزخانه است و هیچ جایی در اتاق وجود ندارد که بتوانید با دید کامل از هر سطح عمودی بایستید. بهترین سازش به این معنا بود که او تصور می‌کرد در منطقه‌ای که نمی‌توانست ببیند به جای در، دیواری وجود دارد.

با این حال، در این مرحله می‌توانید اندازه‌گیری را در قالب شروع کنید – و آنها قبلاً کاملاً با برنامه‌های حرفه‌ای که ما ایجاد کردیم مطابقت داشتند.

Canvas یک اپلیکیشن آیفون است که می‌توانید از آن برای دیجیتالی کردن اتاق‌های خود استفاده کنید و سپس با پرداخت هزینه‌ای ناچیز آن‌ها را به مدل‌های CAD حرفه‌ای تبدیل کنید که می‌توان از آن برای بازسازی خانه‌تان استفاده کرد. شاید متوجه شده باشید که در معرفی آیفون 12 به چشم می خورد…