اشتراک آیفون، کسی هست؟ اپل اکنون دو گزینه را ارائه می دهد.

Best Buy و سایر فروشگاه های زنجیره ای مدت هاست که تأثیر این نوع معاملات مالی رایگان را به عنوان راهی برای خرید می دانند. اپل ممکن است هیچ یک از آنها را اشتراک آیفون خطاب نکند، اما این همان چیزی است که هستند.

اپل مدت هاست با مشکل مواجه شده است. بزرگترین گاو نقدی آن آیفون است که از لحاظ تاریخی بخش عمده ای از درآمد شرکت را ایجاد می کند. اما در جایی که مردم به طور متوسط ​​هر دو سال یک بار یک آیفون جدید خریداری می کردند، این چرخه ارتقا به تدریج طولانی تر شد. اکنون برای خریدار متوسط ​​در محدوده 3-4 سال قرار دارد…

این شرکت با راه اندازی برنامه ارتقای آیفون در سال 2015، نقش مهمی در این امر ایفا کرد. این به مشتریان اجازه می دهد تا یک آیفون جدید بخرند و هزینه آن را بدون بهره، طی دو سال پرداخت کنند. برای شیرین کردن بیشتر قابلمه، گزینه ای نیز به همراه دارد که بعد از یک سال گوشی را برگردانید و در ازای آن یک گوشی جدید براق دریافت کنید.

برای دریافت هر سال گوشی جدید، باید هر سال قرارداد را تمدید کنید و هر بار گوشی موجود خود را برگردانید. شما به طور موثر اشتراک آیفون را خریداری می کنید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

تیم کوک، مدیر عامل اپل امروز اعلام کرد که اپل کارت به زودی ویژگی جدیدی را برای تامین مالی آیفون اضافه خواهد کرد. از امسال، کاربران اپل کارت می توانند خرید آیفون را با سود 0 درصد تامین کنند.

دیروز، اپل آخرین حرکت خود را انجام داد: با اپل کارت خود یک آیفون بخرید و به مدت دو سال هیچ سودی بابت مبلغ پرداخت نمی کنید.

برنامه ارتقای آیفون یک اشتراک آیفون به جز نام است. قرارداد اپل کارت تکراری نیست، اما تصادفی نیست که این دوره دو ساله است. تا زمانی که اپل این پیشنهاد را حفظ کند، بسیاری از مردم بلافاصله از همان پیشنهاد برای خرید آیفون بعدی خود دو سال بعد استفاده خواهند کرد. تنها تفاوت واقعی این است که آنها باید فعالانه انتخاب کنند که اشتراک خود را هر دو سال تمدید کنند.

Apple Card انگیزه بیشتری برای ارتقاء بیشتر به همراه داشت و 3% بازپرداخت نقدی را برای تمام خریدهای اپل ارائه می کرد. و او همه چیز را تغییر داد تا برنامه ارتقای آیفون واجد شرایط بازپرداخت 3٪ باشد، حتی اگر خرید از نظر فنی با وام از یک بانک شخص ثالث تامین شده باشد.

آخرین نسخه اپل برای اشتراک آیفون

آیا هیچ یک از این پیشنهادات برای شما جذابیت داشت؟ آیا در برنامه ارتقای آیفون هستید؟ آیا از 3% بک بک کارت اپل برای خرید آیفون استفاده کردید؟ و آیا اعتبار دو ساله اپل کارت بدون بهره شما را تشویق می کند تا تلفن خود را بیشتر ارتقا دهید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

ممکن است معامله ای بهتر از پرداخت نقدی و فروش نسخه قدیمی در هر سال باشد یا نباشد، اما برنامه ارتقای آیفون آن را به یک تجربه واقعاً آسان و بدون ریسک تبدیل می کند.

به عنوان یکی از اعضای برنامه ارتقای آیفون، پس از انجام حداقل 12 پرداخت، می توانید یک آیفون جدید دریافت کنید.

در واقع، این یک جایگزین برای برنامه ارتقای آیفون است که همان مزیت را ارائه می‌کند، اما با انعطاف‌پذیری بیشتر: می‌توانید پرداخت‌ها را طبق برنامه خود انتخاب کنید.

شما مستقیماً از اپل خرید می کنید. این بدان معناست که دیگر نیازی به تامین مالی آیفون خود از طریق اپراتور یا متعهد شدن به یک قرارداد خدمات چند ساله نیست. ما آیفون جدید شما را برای شما به اپراتور شما متصل می کنیم. بنابراین نیازی به ایجاد تغییر در برنامه نرخ خود نخواهید داشت. و اگر تصمیم گرفتید بعد از فعال کردن آیفون خود با AT&T، Sprint، T-Mobile یا Verizon، اپراتور را تغییر دهید، می توانید به راحتی این کار را نیز انجام دهید.

“من بسیار هیجان زده هستم که امروز اعلام کنم که اواخر امسال ما یک ویژگی هیجان انگیز دیگر را به Apple Card اضافه خواهیم کرد. مشتریان می توانند آیفون جدید خود را خریداری کرده و هزینه آن را در مدت 24 ماه بدون بهره بپردازند. و به کار خود ادامه خواهند داد. برای لذت بردن از تمام مزایای کارت اپل، از جمله 3% بازپرداخت نقدی از کل هزینه آیفون خود بدون هزینه و امکان مدیریت ساده پرداخت های خود به طور مستقیم در برنامه Apple Wallet در آیفون.

اگر به طور خاص به آیفون نگاه کنیم، آیفون 6 رشد زیادی در فروش داشته است. تقاضای زیادی برای آیفون های بزرگتر وجود داشت و آیفون 6 جرقه آن را برانگیخت.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

فروش قاب آیفون 11 اپل در آمازون

آیفون X می‌توانست تأثیر مشابهی داشته باشد و زبان طراحی کاملاً جدیدی را ارائه دهد، اما مصرف‌کنندگان به دلیل قیمت بالای آن معذب شدند، بنابراین تنها کاری که انجام داد حفظ سطح فروش بود. برای ثابت نگه داشتن درآمد آیفون اپل در زمانی که بازار به طور کلی در حال نزول بود.

اپل راه درازی را برای حل مشکل چرخه ارتقاء طولانی پیموده است و راه دومی را برای تبدیل خرید نامنظم به جریان درآمد ماهانه مکرر پیدا کرده است. (ما نمی دانیم معاملات با گلدمن ساکس چگونه است، اما از آنجایی که آنها هیچ سودی دریافت نمی کنند، تصور می کنم اپل درآمد را در زمانی که مصرف کنندگان پرداخت می کنند، به صورت ریز و درشت دریافت می کند.)

هنگامی که به برنامه ارتقای آیفون می‌پیوندید، AppleCare+ در پرداخت‌های ماهانه شما لحاظ می‌شود.

به عنوان مثال، اگر هزینه ماهانه اضافی نمی خواهید، اما در پایان سال حق بیمه سررسیدی دارید که خرید را پوشش می دهد، می توانید همه آن را یکجا پرداخت کنید. تا زمانی که تمام هزینه تلفن طی دو سال پرداخت شود، هیچ بهره ای پرداخت نمی کنید. علاوه بر این، شما از تخفیف موثر 3 درصدی در بازار برخوردار می شوید.

آیفون 11 به وضوح فروش خوبی داشته است. اپل در سه ماهه جولای تا سپتامبر به بالاترین سطح خود رسید و درآمد آیفون پس از کاهش به 48 درصد در جولای برای اولین بار از سال 2012 به بالای 50 درصد رسید. شرکت نمی خواهد به این مسائل گاه به گاه تکیه کند – الگوهایی که بخش خاصی از مشتریان را متقاعد می کند که بعد از سه سال به جای بعد از چهار سال، آنها را ارتقا دهند. آنچه او می خواهد درآمد قابل اعتماد و تکرارشونده از فروش آیفون است. و آن واقعا از مشتریان می خواهد که هر دو سال یکبار برای ارتقاء بازگردند.

برنامه ارتقای آیفون

اشتراک آیفون زمانی شبیه یک شوخی بد به نظر می رسید. اما این روزها، این یک واقعیت رو به رشد است.

عکس: شاتر استاک


این یک چیز خاص اپل نیست. بازار گوشی های هوشمند به طور کلی برای مدتی ثابت یا در حال کاهش بوده است زیرا این فناوری کاملاً بالغ است. مصرف کنندگان انتظار تغییرات تدریجی را از سال به سال دارند و بسیاری هیچ دلیل قانع کننده ای برای ارتقای مدل موجود خود نمی بینند.